Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhhh, Lena, hvor ser du bare fantastisk ud! Det er bare et übercool look!

Jeg har også været meget spændt på at se buketten, for jeg var inde hos Jonas om fredagen, og der kom vi til at snakke om den! Den er supersmuk!

Og selvfølgelig også lige et forsinket tillykke... :cheerleader3:

0

Tak til jer alle for de søde ord. Jeg glæder mig meget til at se flere billeder fra dagen.

Indtil da kan I jo more jer over resultatet af min polterabend, der selvfølgelig var et vittigt indslag i lørdags. Og I behøver ikke kommentere på min sangstemme, teknik og alt det der, jeg ved det er sååååååååååååå dårligt :cheerleader3:

YouTube - I will always love youuuuiii uiii uiiiiuu

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, nogle skønne billeder. Han er da en fantastisk fotograf! I ser bare så skønne ud og looked er bare virkelig skønt. Og ja, dine piger er da bare vildt søde :cheerleader3: Kan godt nok heller ikke stå for, at hun lige poserer :cheerleader3:

Glæder mig til at høre nærmere og se endnu flere billeder!!!!

0

Jubiiiiii billeder, og hvor er de bare fantatiske. Hvor er du smuuuuuk i din kjole - fantatisk. Dine børn er vidunderlige, synes det er så gennemført med deres tøj, som matcher. Glæder mig for vildt til din beretning.

Så også lige din Whitney Houston sang, du har lige reddet dagen, nu er jeg klar til at skrive opgave - hold op, hvor bliver man bare i godt humør af den. :cheerleader3:

0

Hjemme fra miniferie og så er du blevet gift. Jeg stemmer i med resten af koret. Du er nu ikke bare Lena Bryllupsgudinde men simpelthen bare gudinde. for hold da op hvor ser i alle bare godt ud og hvor er det bare billeder der siger det hele.... det er simpelthen så overvældende at rulle ned over skærmen og se dem tone frem hold da op hvor er det gennemført.

ME LIKEY LIKEY LIKEY ... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ihhh, hvor er I søde :cheerleader3:

Jeg kan måske allerede i aften begynde så småt på min beretning, da vi skulle få billederne fra fotografen der :cheerleader3: I weekenden får vi yderligere 300 billeder fra min søde svigerindes kæreste, der er semi prof fotograf - havde ikke turde håbe på at han orkede at tage billeder som gæst.

Glæder mig selv til at se resultatet.

0

Annonce ♥

Jeg har på de sidste sider vist et par enkle teasere fra fotografen... Her kommer den sidste så inden jeg starter på beretningen i aften eller i morgen :cheerleader3:

Hold da op et glimt i øjet...sikke du stråler.. :cheerleader3:

Og så kan man da godt se at det er far og datter :cheerleader3:

0