Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Endelig blev der indgået et kompromis med min tidligere arbejdsgiver. Det eneste det betyder er at jeg ligesom får papir på at jeg blev behandlet uretmæssigt og så en lille bitte økonomisk kompensation. Jeg er stadig arbejdssøgende/selvstændig, men jeg er nu glad nok for at have fået medhold i at man ikke bare kan behandle folk dårligt :)

0

Endelig blev der indgået et kompromis med min tidligere arbejdsgiver. Det eneste det betyder er at jeg ligesom får papir på at jeg blev behandlet uretmæssigt og så en lille bitte økonomisk kompensation. Jeg er stadig arbejdssøgende/selvstændig, men jeg er nu glad nok for at have fået medhold i at man ikke bare kan behandle folk dårligt :)

Hvor dejligt. :) Pengene er jo hvad det er, men det er da rart at få bekræftet, at det ikke var iorden (hvad der så end skete, det har jeg ikke lige fanget :cheerleader3:). Fin lille forsinket fødselsdagsgave ;)

0

Ej hvor godt at få en endelig afgørelse på det og et kompromis om ikke andet... Det er alt andet lige bedre end alternativet og så kan du også komme videre med hovedet holdt højt! :cheerleader3: til dig søde...

0

Annonce ♥

Jeg har ikke nævnt så meget om detaljerne herinde, da det tager en krig at forklare detaljer mm og det er lidt kedeligt og negativt.

Hey, jeg er blevet korthåret. Det er altså vildt. Det er en mellemlang page, så selvom det er rimelig kort i nakken er det rimelig langt ved ansigtet. Kan stadig lave en lille hestehale, hvilket er ret vigtigt for mig. Jeg var indpireret af Kristina og de andre smukke korthårede piger herinde :cheerleader3:

0

Jeg har ikke nævnt så meget om detaljerne herinde, da det tager en krig at forklare detaljer mm og det er lidt kedeligt og negativt.

Hey, jeg er blevet korthåret. Det er altså vildt. Det er en mellemlang page, så selvom det er rimelig kort i nakken er det rimelig langt ved ansigtet. Kan stadig lave en lille hestehale, hvilket er ret vigtigt for mig. Jeg var indpireret af Kristina og de andre smukke korthårede piger herinde :cheerleader3:

PICTURES!!!!!!!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

I dag er det vores 1-års bryllupsdag. Sjovt nok minder vejret her hos os, rigtig meget om sidste år - vindstille, lidt overskyet og ret mildt for oktober. Farverne er også lige så smukke som sidste år: gule, orange, brune og mørkegrønne nuancer

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Mange tak - dagen i dag er bare helt normal, men vi var ude og spise meget fint i går. Lige nu slapper jeg af ved computeren, Victoria ser Tin Tin, Filippa lægger puslespil og hunden og Penelope sover - og min hr. mand er lige et smut på arbejde ;)

0