Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Jeg håber det stadig... Jeg tror jeg vil blive overdressed i den lange jeg har, så den må meget gerne komme i kort :cheerleader3:

hmmm skriver lige til dem

overdressed?! det ord kender jeg ikke :thumbsupsmileyanim: det er jo bare alle de andre der er underdressed, det overbeviser jeg i hvert fald altid mig selv om hehe... håber du når at modtage den!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Den jeg selv får nu er billig, da de gav en god rabat pga en tidligere fejl. Normalt kan jeg heller ikke bestille en enkelt ad gangen. Men jeg vil gerne høre dem ad - ved det afhænger af hvor meget tyl der skal i (den korte jeg får er der lige så meget tyl som i en lang kjole).

0

Det var som bare lige for at høre en ca. pris. Står ikke rigtig og mangler en lige nu, ingen store fester forude.. eller jo der er egentlig både sølvbryllup og guldbryllup... men måske den vil være lidt for vild til sådan en slags fest hmm, det ville den nok... men flot er den :thumbsupsmileyanim:

0

det er jo en fair nok pris! men må nok hellere vente med at overveje til der dukker en ordentlig fest op hehe, tror gennemsnitsalderen til de fester jeg skal til er liiiiidt for høj i forhold til sådan en kjole hehe.

0

Annonce ♥

Du kan jo også finde mange smukke og lidt billigere kjoler på fx eBay. Tror prisen vil falde en del, hvis du fx ikke skal have så meget stof/tyl. Det oplever jeg i hvert fald er der hvor priserne pludselig stiger meget.

0

Du kan jo også finde mange smukke og lidt billigere kjoler på fx eBay. Tror prisen vil falde en del, hvis du fx ikke skal have så meget stof/tyl. Det oplever jeg i hvert fald er der hvor priserne pludselig stiger meget.

ja jeg må nok kigge mig lidt om. eBay er et godt bud :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er snart på vej på juleferie i KBH.... Og vil da lige ønsker jer der læser min gamle tråd (og da også andre) en rigtig glædelig jul.

Hvis I lige som jeg er tosset med retro og ligeglad med årets julelook er her et fint lille gave mærke I kan downloade og printe. Det er da ikke til at stå for :jul1:

post-36326-1292930666.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Hmmm... Overvejer virkelig om jeg skal sælge mine super smukke sko. Jeg elsker dem rigtig meget, men har efter et år ikke brugt dem endnu. Mine festkjoler er alle i brune nuancer, så der er de heller ikke lige optimale til.

8_7.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Arhhh øv, min kjole når ikke frem til i morgen. Den er på vej, men det hjælper jo ikke meget :cheerleader3: De har været lidt langsomme med at sende den og har masser af gode undskyldninger (men det er jo en ting jeg godt vidste er risikoen ved handel med kinesere). De har allerede lovet mig en god pris hvis jeg bestiller en ny kjole som kompensation - såååå er der nogen der mangler sådan en kort tyl sag, så sig til (jeg manglet vist ikke flere ;) )

Nå, men må finde på noget andet til i morgen.

Kan I alle have et fantastisk nytår :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Nej, jeg beholder skoene. Jeg synes de er sååå fine og vil elske at tage dem på til den rette lejlighed. Ja, smykkerne kan man godt savne, men de vil måske ikke være smukke om 10 år, da det jo ikke var ægte. Meeeen bliver jeg meget rig, kan jeg få lavet en replika.

Har du dine sko stadig?

Edited by Miss-Lena
0

Nej, jeg beholder skoene. Jeg synes de er sååå fine og vil elske at tage dem på til den rette lejlighed. Ja, smykkerne kan man godt savne, men de vil måske ikke være smukke om 10 år, da det jo ikke var ægte. Meeeen bliver jeg meget rig, kan jeg få lavet en replika.

Har du dine sko stadig?

je er jo en af, dem som slet ikke kan skille mig af med noget som helst, og slet ikke noget, som har forbindelse til vores bryllup i 09. (tænk sig, at det snart er to år siden)

Jeg kan godt forstå, at du vælger at gemme de smukke sko, er sikker på, at du nok skal få lejlighed til at bruge dem senere. Måske kan du tage dem på til jeres kobberbryllup og have dem på der :cheerleader3: .

Vil du vide, hvad jeg har gjort med mine sko?

De er noget af det eneste, som jeg ikke har tilbage fra mit bryllup, for jeg tog dem af til bryllupsfesten, og derefter blev de væk, vi fandt dem aldrig siden... Men mine sko var heldigvis nogle, som jeg havde fundet på tilbud, så det var ikke det største tab...

Håber i kom godt ind i det nye år...

0

hej søde Lena

Nu har jeg siddet og kigget lidt i 2011 planlægningstråde, og kommer helt til at savne, at planlægge bryllup. Har du det ikke også sådan nogle gange?

0