Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

Jo, jeg kan bestemt godt savne at planlægge - ikke nødvendigvis bryllup, men en stor dejlig fest :cheerleader3: vi snakker tit om hvorfor der ikke bliver holdt så mange fester mere.

Nytårsaften endte jeg i en almindelig kjole og.... mine blå sko. De er nu top flotte og synes at stilletter gør noget godt for et kvindeben ;)

0

Godt nytår... også selvom du bare endte i en almindelig kjole... og de flotte sko. Jeg kan godt forstå at du ikke vil sælge dem alligevel... de er top flotte :cheerleader3: Jeg vil ikke af med mine brudesko, og de bliver kun brugt indendørs.

Jeg savner også at planlægge bryllup eller fest... Snakkede om det nytårsaften med min mor, før i tiden blev fødselsdage fejret "mere". Forstået på den måde at man fandt de pænere tøj frem og til runde fødselsdage blev der holdt fest... med lang kjole.

0

Annonce ♥

hej søde Lena

Nu har jeg siddet og kigget lidt i 2011 planlægningstråde, og kommer helt til at savne, at planlægge bryllup. Har du det ikke også sådan nogle gange?

Sådan har jeg det i hvert fald engang imellem. Kan godt fortryde at jeg valgte at slette min planlægningstråd, men det var der vist også en der havde advaret imod. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Fik lige lyst til at opdatere min blog lidt (er ikke så god til det). Håber stadig at folk kan finde inspiration derinde :rolleyes:

Jeg vil rigtig gerne samle en masse diy ideer. Men det skal ikke liiige være det som er på mange af de andre blogs - prøver at finde lidt anderledes løsninger. Har du ideer må du gerne skrive det her

Edited by Miss-Lena
0

hej du skønne kvinde

Håber det går godt hos dig...

Jeg tænkte, at næste gang du skal bestille kjoler, er du så ikke sød og sige til, for jeg overvejer, om jeg skal bestille en lidt ala din den korte hvide tylkjole, den med lag på lag, jeg er så meget in looooooove i den kjole...

0

Annonce ♥

Du skal bare sige til... Så finder vi ud af noget :rolleyes:

super, men vi skal lige over godkendelsen til at adoptere, og betale 1 og 2. rate til at komme på venteliste til et barn, i det land som vi nu vælger...

0

Annonce ♥

Det er de her Vivienne Westwood. Glæder mig meget til at få dem :rolleyes:

vivienne-westwood-lady-dragon-cherries1.jpg

dita-von-teese.jpg

ohhh my god hvor er det bare fede, jeg er helt vild med dem. Gad godt, at jeg kunne gå i sådanne sko, men da manden og jeg er lige høje, og jeg er høj nok i forvejen, så er alt for høje hæle nogo for mig, men så har jeg da ikke et overforbrug i sko... Men de er da for fede...

0

Annonce ♥

Jamen de er skønne... Regner bare med at bruge dem til sommersko til fx jeans

ja de kan da pifte et hvert outfit op. Det ligner porcelænsko lidt ala aksepots glassko, det er bare vidunderlige, glæder mig til at se, når du får dem hjem...

0