Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

Trash the Dress....

Jeg har fået mulighed for at få taget nogle TTD billeder. Det er vores fotograf, der skal øve sig på den genre. Jeg har jo ikke min brudekjole længere, men har en tylkjole med en fejl på, såden vil blive brugt. Jeg er klar på både rolige og vilde billeder - men nu må vi se hvad muligheder vi har :rolleyes:

Looket skal være lidt trashy og sagen derpå - sort øjenskygge og pandaøjne. Jeg er desværre blevet klippet kort håret, så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre med det?!!

0

Annonce ♥

ej hvor er det spændende Lena, glæder mig til at se resultatet. Min tanke er lidt, om ikke du evt. kan lave begge dele, altså både med det helt rå, med sort til og så, hvor det bliver sødet lidt op med skoene osv

0

Ih, hvor er dine sko fede! :rolleyes: Tillykke med dem.

Det lyder skønt med mulighed for ttd-billeder, det er jo ret enkelt at skifte tilbehør/looket, så jeg vil foreslå at du prøvede at få taget nogle med det friske grønne og nogle med det rå sorte...

Super stilet frisure - glæder mig til at se billeder af dig!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Bobo...

Dejligt at høre fra dig. Tænkte faktisk på dig i går og hvordan det mon går. Det er ikke kun din mand jeg tænker på, men også dig og resten af familien. Du har haft så mange drømme for jeres velsignelse, kjolen, festen etc. Håber de kan blive indfriet en dag.

Klem Lena

0

Hej Bobo...

Dejligt at høre fra dig. Tænkte faktisk på dig i går og hvordan det mon går. Det er ikke kun din mand jeg tænker på, men også dig og resten af familien. Du har haft så mange drømme for jeres velsignelse, kjolen, festen etc. Håber de kan blive indfriet en dag.

Klem Lena

hvor er du sød..

vi går og venter på at manden kan få en ny nyre og få fjernet den anden dårlige, men hvor får man det hurtigt dårligt når man skal gå og håbe på at der er andre som skal miste en de holder af, for at han kan overleve... men de sidste prøver har overrasket lægerne det viser nu at den ene nyre selv bekæmper den skide kræft, så det kan vær at han kun skal have fjernet en nyre istedet for.. (det krydser jeg fingre for)

lige nu er planerne for velsignelse helt stoppet og dog det ku jo være at man skal finde på en overraskelse til sommer...

men ellers er jeg begyndt at bruge tiden inde på et andet bk, når jeg altså ikke lige kæmper med lektier til skolen, børn og alt det andet der er at se til...

hvordan går det med jeres lille hund??

knuz

Belinda

0

Annonce ♥

Det er den 20. jeg skal have taget billeder. Føler ikke helt det er MINE trash the dress billeder, da det jo ikke er min brudekjole. Men jeg synes det er sjovt at få lov til at få sådan nogle herlige (forhåbentlig) egoistiske billeder med mig, mig, mig :)

Skoene - uha, de var blevet væk, og er så blevet sendt igen fra England i går. Det er bare så meget der er forsvundet i posten for mig. En undskyldningspakke fra Kornkammeret, Nogle stickers fra Made In Design og skoene. Men forhåbentlig er alle tingene her snart.

Har også bestilt lidt sjovt til DIY bruden - noget jeg vil forsøge. Går det godt, kommer det på bloggen

Edited by Miss-Lena
0

Så lige en trailer fra Amalies Verden. Har aldrig set det før, men kan forstå at dte lidt er noget dokumentar over hendes liv eller lign? I traileren prøver hun en kjole, der minder meget om den her. Altså bortset fra at hendes er skåret noget længere nede - lige før man skulle se det afsnit

a2.jpg

0

Annonce ♥

Trash the Dress....

Jeg har fået mulighed for at få taget nogle TTD billeder. Det er vores fotograf, der skal øve sig på den genre. Jeg har jo ikke min brudekjole længere, men har en tylkjole med en fejl på, såden vil blive brugt. Jeg er klar på både rolige og vilde billeder - men nu må vi se hvad muligheder vi har :cheerleader3:

Looket skal være lidt trashy og sagen derpå - sort øjenskygge og pandaøjne. Jeg er desværre blevet klippet kort håret, så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre med det?!!

uuhhhh Ny frisure :) skulle vi så ikke næsten have et lille billede :biggrin:

0