Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Til alle jer, der læser lidt med i min tråd er her opskriften på verdens bedste cookies og brownies (husk at brownies skal være helt kolde ellers er de klistrede inden i) - mums :loveboard:

uhhh de lyder og ser lækre ud....

0

Annonce ♥

Lige lidt kjole billeder... Da den første rosekjole ikke blev som jeg havde bedt om gjorde vi forsøget igen. Denne gang er toppen rigtig, men bunden blev så ikke helt rigtig... Det betyder selvfølgelig ikke at kjolen ikke er top lækker, men det viser bare HVOR SVÆRT det kan være at kommunikere med nogen på den anden side af jorden - og som bare siger JA ;)

Døm selv :)

dress.jpg

0

Annonce ♥

Lena elsker virkelig alle dine kjoler, hvis jeg havde figuren til det havde jeg valgt en kjole fra din kollektion :thumbsupsmileyanim:

Tænke på de blomster du laver, hvor lang tid tager de at lave, sys de er vildt flotte :BKSTREET:

0

Lige lidt kjole billeder... Da den første rosekjole ikke blev som jeg havde bedt om gjorde vi forsøget igen. Denne gang er toppen rigtig, men bunden blev så ikke helt rigtig... Det betyder selvfølgelig ikke at kjolen ikke er top lækker, men det viser bare HVOR SVÆRT det kan være at kommunikere med nogen på den anden side af jorden - og som bare siger JA ;)

Døm selv :)

dress.jpg

Synes din rosenkjole er MEGET smuk! Selvom den ikke har det stramme skørt som Høvring, er den virkelig fin og den model vil nok kunne bæres af flere kropstyper. Ville du have haft at skørtet skulle være strammere og at roserne skulle starte længere nede?

- Gid man skulle giftes igen i det store skrud, så skulle denne prøves! :thumbsupsmileyanim:

0

Nej... Jeg er skam glad for skørtet. Havde bare først tænkt mig blomsterne var lidt forskellige i str. Men den er virkelig smuk og anderledes. Ikke for alle, men for en pige der tør at være ret unik - og den er kommet hen til sin retmæssige brud ;)

0

Annonce ♥

Får du egentlig selv brugt nogle af dine fine fasinatorer, eller sælger du dem alle?

Kan jo se at du nu er, som annoncør herinde, det har du da ikke været hele tiden?

0

Annonce ♥

Jeg har nogle selv - et par stykker har været gaver (fx fik en i mødregruppen en, da hun holdte stor fødselsdag) og så sælger jeg også nogle (fx til malouski). Det er dog på meget hobbyniveau selvom jeg pønser på at sælge på Etsy. Jeg kan godt lide det er sådan, da jeg så netop har tid til at lade hver enkel ting vokse frem mellem hænderne og ende som det gør (altså ikke en kollektion) og jeg altså ikke SKAL lave noget, hvis jeg ikke har lyst

Nej, jeg er lige blevet annoncør. Så kan jeg få lov til at henvise til min kommende etsy side :lol:

0

:rolleyes:

Jeg har nogle selv - et par stykker har været gaver (fx fik en i mødregruppen en, da hun holdte stor fødselsdag) og så sælger jeg også nogle (fx til malouski). Det er dog på meget hobbyniveau selvom jeg pønser på at sælge på Etsy. Jeg kan godt lide det er sådan, da jeg så netop har tid til at lade hver enkel ting vokse frem mellem hænderne og ende som det gør (altså ikke en kollektion) og jeg altså ikke SKAL lave noget, hvis jeg ikke har lyst

Nej, jeg er lige blevet annoncør. Så kan jeg få lov til at henvise til min kommende etsy side :lol:

Ja præcis, man kan ikke være kreativ hvis man ikke selv har modet, idéer eller lysten til det.:rolleyes:

Det er rigtig spændende med dine projekter.

For ca. 2 år siden lavede jeg selv en headpiece, af flotte fjer i efterårsfarver. Har desværre aldrig fået den brugt så meget. Lavede også hårbøjle med hvide orkider som var meget fremme på et tidspunkt, den brugte jeg til gengæld lidt mere.

Edited by Stjarna
1

Annonce ♥

Faldt lige over den her på etsy, den mindede mig sådan om den stiver du havde købt, bare i en færdig version rolleyes.gif

post-48514-0-38951400-1314635077.jpg

Jeg ved ikke lige hvad jeg synes om måden fjerene strikker sådan på, men stenene rundt i kanten er super fede. Og så måske med en flot blomst og lidt perler på? blush.gif

Du kan se den her.

0

Annonce ♥

Tak for godt input.... Jeg er for en periode vist kommet væk fra det enkle - og mere over i et slags vildt vintage look. Grunden er at jeg faldt over en vintage applikation med sølvkugler og pailletter big time. Egentlig var den ret kikset, men havde på fornemmelsen den rummede noget virkelig cool.

Jeg fik den så med posten forleden. Som forventet ret kikset og også flot. Blev straks inspireret og er her til aften blevet færdig med en rigtig fed hårbøjle. Helt klart vintage look, men vist også lidt moderne og et statement.

Glæder mig til at vise den

0