julie&christian

Se min kjole....

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor ER den altså bare utrolig bedårende!!!

Ihhh manner manner manner

:cheerleader3::denmarkflag::):)

:thumbsupsmileyanim:

tak tak tak....er bare så glad for den endelig er fundet....(og det mest betalt:-))

nu kan jeg bare slet ikke vente længere.....meeeen i morgen er der kun 6 mdr...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Man kan jo ikke sige andet end at kjolen er super smuk, når man selv har valgt den samme :cheerleader3::denmarkflag:

Tillykke med valget... :thumbsupsmileyanim:

hehe ja så kan man jo kun sige gode ting:-)

har lige luret sin tråd.....vi bliver godt nok ens.....kjole, slør og sko....hehehe:-)

dejligt at man deler samme smag med nogen:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Man kan jo ikke sige andet end at kjolen er super smuk, når man selv har valgt den samme :denmarkflag::)

Tillykke med valget... :thumbsupsmileyanim:

hehe ja så kan man jo kun sige gode ting:-)

har lige luret sin tråd.....vi bliver godt nok ens.....kjole, slør og sko....hehehe:-)

dejligt at man deler samme smag med nogen:-)

Hehe har du også valgt det slør med lidt broderi på og lidt palietter??? Jeg skiftede jo mening og jeg overvejer faktisk at gøre det én gang til, for så lige et slør inde i butikken i dag, som jeg bare synes er mega flot med en stor blonde på...

Men du har ret, det er dejligt, at der er nogen, som man kan dele lidt med herinde... Jeg synes jo du ser super dejlig ud i kjolen og nu jeg har indtil videre set 3 brude i "vores" kjole, to af dem var så høje, at kjolen slet ikke nåede gulvet, så det så bare morsomt ud... Så du/vi er nogle af de heldige, der kan bære den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Man kan jo ikke sige andet end at kjolen er super smuk, når man selv har valgt den samme :denmarkflag::)

Tillykke med valget... :thumbsupsmileyanim:

hehe ja så kan man jo kun sige gode ting:-)

har lige luret sin tråd.....vi bliver godt nok ens.....kjole, slør og sko....hehehe:-)

dejligt at man deler samme smag med nogen:-)

Hehe har du også valgt det slør med lidt broderi på og lidt palietter??? Jeg skiftede jo mening og jeg overvejer faktisk at gøre det én gang til, for så lige et slør inde i butikken i dag, som jeg bare synes er mega flot med en stor blonde på...

Men du har ret, det er dejligt, at der er nogen, som man kan dele lidt med herinde... Jeg synes jo du ser super dejlig ud i kjolen og nu jeg har indtil videre set 3 brude i "vores" kjole, to af dem var så høje, at kjolen slet ikke nåede gulvet, så det så bare morsomt ud... Så du/vi er nogle af de heldige, der kan bære den :cheerleader3:

Jeg har i hvert fald fundet et slør der minder utrolig meget om det....det er et meget langt også fra lilly, med blomster broderinger hele vejen ned, kan være du kender det:-)

som jeg så har valgt at få kortet af, så det kun går til knæene og ikke hen af gulvet:-)

ja jeg erogså lige på grænsen til at blive for høj (180cm) så den skal ikke lægges op i hvert fald...haha...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer