Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Anja, jeg sidder helt med gåsehudpå armenen over at læse din beretnning.

Hvor vildt at du også er her, Rosenbak :pokey: Hvor er du sød!

Fræk at du synes du skal støvsuge i stedet for at underholde os med din fine beretning...

Glæder mig til fortsættelsen.

Den kommer lidt hen ad vejen.

Som FrkHelle skriver senere, så har jeg bøvl med armen :blink:

Sikke mange fantastiske billeder! Tror jeg skal leje Anita til mit bryllup, så hun kan være fotograf og hjælpe mig i kjolen. :P

Og Anja.. så kan du i øvrigt godt smide de gæster hjem... jeg kan ikke vente til at se mere!

Jeg tror gerne, Anita vil tage lidt billeder af dig og gemalen til den tid :)

Super fantastiske billeder.. af jer alle søde...

:cheerleader3::cheerleader3::griner:-

glæder mig til og se mere hehe. :cheerleader3:

Tak, søde Tina :tunge:

Beretning fra Anjas fantastiske vinterbryllup - juhuuu :tunge::blink:

Hvor er du altså bare smuk på billederne :cheerleader3:

Tusind tak, søde Barbara!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du er jo så smuk, så smuk, så smuk. Glæder mig til at der kommer mere :cheerleader3:

Åh, tusind tak :pokey:

Anja vi er sååå spændte vi vil have mere..... du er sååå smuk :cheerleader3::cheerleader3:

Tak Karina!

Jeg kan bare ikke skrive så meget for tiden, desværre!

Det her billede siger bare så meget :cheerleader3:

post-31283-1234434841.jpg

I er bare SÅ smukke i 2... Det er så dejligt og se jer på billeder sammen.. Man er ikke et sekund i tvivl om det er søskende kærlighed :blink:

Og ja wooooow for nogle kjoler... både brud og søster... Glæder mig til og læse meget mere søde..

Knus

Tak, søde! Jeg elsker også min søster :griner:-

Så kom der gang i den ventede beretning. Dejligt. Indtil videre ser alt jo rigtig fint ud ....... Glæder mig til at læse videre

Tak, Karin :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:cheerleader3: Hvornår kommer der mere? :cheerleader3:
Hvornår kommer der mere?

Ja, det vil jeg også gerne vide!

AAAAAAAAAAAANJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Anja, vi er flere der venter spændt på mere!
Ihh jeg har allerede siddet med gåsehud flere gange!!

Vil sååå gerne høre/læse mere!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Meeeeeeeeeeeeeeeere meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere :griner:-

:)

Jeg er også klar til at du fortsætter din beretning.

Sikke mange gode billeder der er taget af dig inden kirken - det må jeg huske også at få nogen til :tunge:

Venter med spænding på fortsættelsen!!!!!

Mere :blink:
Umh hvor er det en skøn beratning.

Vil vil have mere :pokey::):tunge::blink:

Hvor er I søde!

Der kommer mere, når min hånd og arm er kommet lidt mere i orden.

Der er sket det trælse, at jeg har erhvervet mig en tennisalbue, og den gør virkelig ondt! Jeg kan ikke en gang holde om et skriveredskab eller lukke/åbne min bh, så jeg er ret handicappet for tiden. :pokey:

Det startede med, at jeg dagen efter brylluppet havde ondt i håndleddet, hvilket skyldtes en overanstrengelse pga. en belastning, mens håndleddet var i en dårlig vinkel.

Jeg fik laserbehandlinger, men det hjalp ikke. Derfor tænkte jeg, at det bare ville gå over af sig selv, men nej!

Efter at have strikket også, så gik det helt galt i weekenden, så nu er jeg på smertestillende hver dag for at kunne klare at arbejde.

Derfor må I vente lidt med den videre beretning, for jeg skal bruge venstre hånd det meste af tiden, og det tager så laaaaang tid!

Så undskyld til alle jer, som jeg ikke lige får skrevet til i diverse tråde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes at vi skal starte et råbekor: Anja, mere!!!!!
Jeg synes at vi skal starte et råbekor: Anja, mere!!!!!

Den er jeg med på:

Anja

:cheerleader3: Anja :cheerleader3: Anja :cheerleader3: Anja :griner:-

Jeg synes at vi skal starte et råbekor: Anja, mere!!!!!

Den er jeg også med på

kom nu Anja :tunge: mere :blink: mere :pokey: mere :) mere

Tror desværre lige, at vi skal væbne os med lidt tålmodighed. Anja bøvler lige lidt med armen, så hun har vist ikke så godt af at sidde her. :blink:

Hvor er I altså bare søde! Jeg blev så glad, da jeg læste det - det er også ret sjovt! :cheerleader3:

Jeg skal nok fortsætte beretningen, når jeg igen kan lidt mere.

Nu må jeg hellere forlade tastaturet for armens skyld.

:tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange fantastiske billeder! Tror jeg skal leje Anita til mit bryllup, så hun kan være fotograf og hjælpe mig i kjolen. :P

Og Anja.. så kan du i øvrigt godt smide de gæster hjem... jeg kan ikke vente til at se mere!

Jeg tror gerne, Anita vil tage lidt billeder af dig og gemalen til den tid :cheerleader3:

:cheerleader3: Så har jeg da lige en reservefotograf til listen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anja

Jeg er ret ny, som aktiv herinde. Men jeg vil bare lige sige tak for dine beretninger indtil videre. Det er vildt dejligt og inspirerende at læse om dit fantastiske bryllup, og rigtig fedt at se alle de gode billeder.

Hvor var du bare en utrolig smuk brud, det er jeg simpelthen nød til at sige :cheerleader3:

Jeg glæder mig også til at høre mere om selve brylluppet, og jeg håber at din hånd og arm har det okay

Hilsen Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anja!

Først et stort FYtil mig selv :thumbsupsmileyanim: - jeg har jo slet ikkeværet inde og ønske tillykke, har været så optaget af mit eget bryllup.

Nå men bedre sent end aldrig så her kommer det tillykke :thumbsupsmileyanim:

Hvor er du bare smuk på de billeder, glæder mig sådan til at se og hører mere det tegner til at blive en rigtig dejlig beretning. Men tag den nu lige lidt med ro så du kan få den arm i orden igen. Du kan være helt sikker på at vi ikke løber nogen steder - jeg sidder i hverfald og venter i spænding.

Sender gode tanker til din arm om hurtigtat blive frisk.

Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
det lyder dælme godt søde.. :cheerleader3: vi glæder os.. :cheerleader3:
Stakkels dig Anja. Det var dog noget værre noget med din arm. Rigtig god bedring :cheerleader3:
Sikke mange fantastiske billeder! Tror jeg skal leje Anita til mit bryllup, så hun kan være fotograf og hjælpe mig i kjolen. :P

Og Anja.. så kan du i øvrigt godt smide de gæster hjem... jeg kan ikke vente til at se mere!

Jeg tror gerne, Anita vil tage lidt billeder af dig og gemalen til den tid :)

:td: Så har jeg da lige en reservefotograf til listen (y)

Sikke noget med armen, håber at den er i bedring :)

- Og så noterer jeg lige til manden at buketten ikke skal være lige så stor som din... :td:

Tak søde tøser!

Jeg har været ved en akupunktør, som har sat nåle i mig og givet noget massage, der har gjort NAS! Men det har hjulpet, så nu er armen ved at være god igen. Nu kan jeg i hvert fald skrive igen - og lettere sidde ved computeren. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Anja

Jeg er ret ny, som aktiv herinde. Men jeg vil bare lige sige tak for dine beretninger indtil videre. Det er vildt dejligt og inspirerende at læse om dit fantastiske bryllup, og rigtig fedt at se alle de gode billeder.

Hvor var du bare en utrolig smuk brud, det er jeg simpelthen nød til at sige :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig også til at høre mere om selve brylluppet, og jeg håber at din hånd og arm har det okay

Hilsen Gitte

Tusind tak, Gitte!

Du er også ved at være ret aktiv herinde :cheerleader3:

God bedring med din arm søde!!

Jeg har selv haft golfalbue (Det samme som tennis, det sidder bare på den anden side af albuen). Og her hjalp fysioterapi og ultralysbehandlinger!!!

Men ro er nok det bedste!! Jeg håber armen snart bliver frisk igen!!

:td:(y):cheerleader3:

Tak søde Ann!

God bedring med albuen.. Håber det snart går væk.

Tusind tak! :)

Rigtig god bedring søde med armen..

:td::cheerleader3:

Tak Tina! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beretning indtil videre :cheerleader3: glæder mig til der kommer mere!

God bedring med armen :)

Tak Søde!

Hej Anja!

Først et stort FYtil mig selv :sm: - jeg har jo slet ikkeværet inde og ønske tillykke, har været så optaget af mit eget bryllup.

Nå men bedre sent end aldrig så her kommer det tillykke :cheerleader3:

Hvor er du bare smuk på de billeder, glæder mig sådan til at se og hører mere det tegner til at blive en rigtig dejlig beretning. Men tag den nu lige lidt med ro så du kan få den arm i orden igen. Du kan være helt sikker på at vi ikke løber nogen steder - jeg sidder i hverfald og venter i spænding.

Sender gode tanker til din arm om hurtigtat blive frisk.

Lisbeth

Tak Lisbeth!

Jeg har også først fået skrevet i den beretning i dag. Man er nemlig så optaget af sit eget.

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
FANTASTISK beretning indtil videre :):rolleyes:

Glæder mig til der kommer mere. God bryllupsrejse.

Tak Anita :biggrin:

Glæder mig til at høre mere, når du er kommet hjem fra bryllupsrejsen

Jeg går i gang lige om lidt. :loveflag:

Velkommen hjem søde. fra Bryllupsrejsen :blink:

håber i havde en fantastisk tur. :griner:-:griner:-

Tak Tina!

Vi havde en rigtig god tur, og der skal nok komme noget om den også her i beretningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer