Mettejulie

Det skete bare ikke :'o(

25 indlæg i dette emne

Alle invitationerne er så godt som klar til, at blive sendt ud. Jeg har knoklet hele weekenden, for at få dem lavet, og de er blevet rigtig gode. Jeg har også limet indlægget (hedder det det?) ind i, med navn tidspunkt, og alt det andet som nu engang står i en invitation. :lol:

MEN... så opdagede jeg idag, efter arbejde, at der var ringet fra præstegården 4 gange, og at der var en mobilsvarerbesked. Den lød således:

Hej Mette. Jeg ringer for, at sige, at I alligvel ikke kan blive gift, på det tidspunkt, som vi har aftalt. (15.30), men at I i stedet kan blive gift om formiddagen..... (?) Ja, det er fordi, at vi havde glemt at skrive et andet brudepar ind i kalenderen, som allerede bestilte tid i efteråret. :):):pokey: (?)

Om formiddagen??? Det passer bare overhovedet ikke ind...

Den havde jeg ikke lige set komme. I kender det piger, man knokler for at få det hele til at hænge sammen, og jeg var bare nået et godt stykke, og så ramler det hele sammen. Bare fordi nogen har lavet en fejl.....! :) Er bare så rasende og ked nu.

Trængte bare til at få det ud... ALT skal bare laves om nu. Det kan de fandme ikke være bekendt. :)

Tak fordi I lyttede med.... :)

Redigeret af Mettejulie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det bare øv.

:lol::)

held og lykke med at få det til at klappe. kan du ikke bare tage indlæget ud, og erstatte det med nye indlæg? bare med hensyn til invitationer....

men hvor er det bare ærgeligt at alt ramler...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej, jeg kan næsten føle hvordan du har det - jeg kan virkelig godt forstå, hvis du er bitter lige nu.

Er der andre kirker i området, hvor I kan blive gift på det tidspunkt, som I først har planlagt? Er godt klar over, at I alligevel må lave invitationer om, men det vigtigste er måske at få booket en kirketid, I kan leve med...?!

Kan du tage det der indlæg ud, ændre det der skal ændres på nogle nye indlæg, og så lime de nye ind i det andet og på den måde spare penge?

Nej, hvor er det bare træls for jer; det kan de godt nok ikke være bekendt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op hvor er det træls for dig/jer... Det er da vist en hver brud's mareridt, at lige når man tror at det hele bare er på plads, så kommer der noget helt uventet...

Føler virkelig med dig og kan godt forstå at du lige skulle af med det.....

Håber det hele snart kommer på plads igen, så I kan få en fantastisk dag....... stort :) til dig, det har du vist brug for :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det bare øv.

:lol::)

held og lykke med at få det til at klappe. kan du ikke bare tage indlæget ud, og erstatte det med nye indlæg? bare med hensyn til invitationer....

men hvor er det bare ærgeligt at alt ramler...

Nej nej nej, jeg kan næsten føle hvordan du har det - jeg kan virkelig godt forstå, hvis du er bitter lige nu.

Er der andre kirker i området, hvor I kan blive gift på det tidspunkt, som I først har planlagt? Er godt klar over, at I alligevel må lave invitationer om, men det vigtigste er måske at få booket en kirketid, I kan leve med...?!

Kan du tage det der indlæg ud, ændre det der skal ændres på nogle nye indlæg, og så lime de nye ind i det andet og på den måde spare penge?

Nej, hvor er det bare træls for jer; det kan de godt nok ikke være bekendt!

Jo, jeg forsøger, men nogensteder hænger papiret så godt fast, at det hele ikke kommer med af, og det er bare så dødærgerligt, nå man har brugt al den tid, og de ikke bliver helt fine... men det bliver sådan jeg gør, for laver dem IKKE helt om igen...

Tror jeg undersøger det med andre kirker i morgen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke sjovt. Og også kritisabel af kirken. Hvis I skal giftes om sommeren kunne man måske samle gæsterne til en uformel sammenkomst - nogle kalder det reception - inden festen, eller rykke det hele frem, men det ændrer selvfølgelig alt herunder invitationerne. Jeg er ikke sikker på at jeg bare ville acceptere at få sådan en tilbagemelding og slet ikke på en telefonsvarer. Måske du kunne gå tilbage til dem og sige, at det bare ikke er godt nok og at de så må anvise en anden præst eller kirke, da alt ligger fast. Det er så et spørgsmål om ikke de er ligeglade.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak piger. Hvad tid holder I bryllup? Vi kan holde det kl. 11.00 eller kl. 12.30. Vi overvejer kl. 12.30 da vi så stadig er sikre på lokale og mad. Men det er en 3 retters menu, og hvornår kan man så begynde på den, og hav skal gæsterne lave i mellem tiden?

Hjælp... :)

Vi holder vores bryllup kl. 14.00.

Hvis jeg var dig, ville jeg snuppe tiden kl 12.30, hvis det altså SKAL være den kirke. Men hvis i hellere vil holde til den tidsplan i oprindeligt havde, så skal i nok ud og finde en anden kirke.

Men jeg synes godt at kl. 12.30 kan gå. Tænk også på, at I får en dejlig lang dag ud af det. Jeg ville så servere kaffe med sødt og frugt om eftermiddagen eller noget tapas da folk sikkert ikke har fået frokost, og her kan i så åbne gaver og rigtigt hygge og få talt med alle. derefter kan i sætte folk til bords kl. 17.00. Så kommer i også tidligt i gang med middagen, og på den måde får i mere ud af musikken og kan danse mere....

Se... det er så slet ikke så slemt endda ;) :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er det bare synd for Jer - har ikke så meget at tilføje udover at jeg er måløs :lol: Tror nok at jeg ville kontakte præsten eller kordegnen for at høre hvad DE har tænkt sig at I skal gøre med invitationerne og HVEM der skal financiere mer-udgiften, for det er jo DERES fejl. Får man en eller anden kontrakt på at man har indgået en aftale med kirken, eller er det bare en mundtlig aftale?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol::) :) neeeeej, hvor er det bare syndt for dig(/jer), jeg har selv lige fået sendt inbydelser ud og jeg kan levende forstille mig at jeg skulle til at lave dem om lige inde de skulle sendes ud :)

Håber at I finder ud af en god løsning for jer og som Kinai skrev så ville kl. 12.30 da ikke være så skidt et tidspunkt igen :pokey:

Alt muligt held og lykke til jer :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor har jeg bare ondt af jer... det var da godt nok kedeligt... vi skal vies kl. 14.30 men gæsterne skal først være til festen omkring kl. 18.00 - 18.30.

vi holder noget reseption hvor der er kaffe og kage der kan gæsterne så vælge at blive hvis de har lyst, vi tager jo i mellem tiden ud og får taget billeder, og min kommende mand siger at han har en lille overraskelse til mig som vi også skal til. håber i får løst jeres problem så det bliver som du havde håbet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er det bare synd for Jer - har ikke så meget at tilføje udover at jeg er måløs :lol: Tror nok at jeg ville kontakte præsten eller kordegnen for at høre hvad DE har tænkt sig at I skal gøre med invitationerne og HVEM der skal financiere mer-udgiften, for det er jo DERES fejl. Får man en eller anden kontrakt på at man har indgået en aftale med kirken, eller er det bare en mundtlig aftale?

Ja vi fik en kontrakt fra kirken... eller skal vi kalde det en bekræftelse på at vi havde reserveret kirken den pågældende dag med tidspunkt.

Har I ikke også sådan en?? måske i kan bruge den til at holde fast i tidspunktet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak piger. Hvad tid holder I bryllup? Vi kan holde det kl. 11.00 eller kl. 12.30. Vi overvejer kl. 12.30 da vi så stadig er sikre på lokale og mad. Men det er en 3 retters menu, og hvornår kan man så begynde på den, og hav skal gæsterne lave i mellem tiden?

Hjælp... :)

Hvis jeg var dig, ville jeg snuppe tiden kl 12.30, hvis det altså SKAL være den kirke. Men hvis i hellere vil holde til den tidsplan i oprindeligt havde, så skal i nok ud og finde en anden kirke.

Men jeg synes godt at kl. 12.30 kan gå. Tænk også på, at I får en dejlig lang dag ud af det. Jeg ville så servere kaffe med sødt og frugt om eftermiddagen eller noget tapas da folk sikkert ikke har fået frokost, og her kan i så åbne gaver og rigtigt hygge og få talt med alle. derefter kan i sætte folk til bords kl. 17.00. Så kommer i også tidligt i gang med middagen, og på den måde får i mere ud af musikken og kan danse mere....

Se... det er så slet ikke så slemt endda ;) :lol:

Jeg er helt enig her. Tror det kan ende med at blive held i uheld.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler med dig.

Vi har lige fundet ud af, at der er en ny vielse 1 time efter vores. Vi skal giftes kl. 13.00 og næste vielse er kl. 14.00.

Jeg er også så rasende....og vi fandt selv ud af det....de ringede ikke engang fra kirken og informerede os om det!!

Jeg synes det var mærkeligt vi ikke havde fået en bekræftelse på vores vielse og kontaktede kirkekontoret, hvor hun siger at der også er en vielse kl. 14.00.

og at det nok var en god idé at blive viet kl. 12.00 istedet...... "For ellers ku vi jo nok forstå at der ikke var tid til billeder bagefter i kirken osv." som hun sagde..HVAD BILDER DE SIG IND!! vi har booket kirken 1 år før!

Vi har sendt indbydelser ud og skal nu ringe, eller hvad vi nu gør, rundt til alle gæsterne. Og jeg har bare brugt såååå lang tid på de invitationer...er lidt perfektionistisk.

Såååå surt!!!

Men der er jo nok ikke noget at gøre.....

Varme hilsner fra mig

Redigeret af helenemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare den værste bommert fra kirkekontorets side, synes lige du skal have så mange flere af disse:

:loveflag::blink::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes:

Og så kan de ikke engang tilbyde jer en ordentlig tid som passer nogenlunde ind i jeres program, synes de burde tage den på sig og finde et passende kompromis, så både I og det andet par er tilfredse - efter omstændighederne....

Du får også lige en valentine-tanke... :cheerleader3:

Held og lykke med det hele...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer