Sign in to follow this  
Followers 0
misspuzzycatz

Prisklasse for Atelier Diagonal, Pronovias?

19 posts in this topic

God aften i dejlige piger.

Idag har jeg endelig fået bestilt en tid til kjoleprøvning.. et sted hvor jeg selvfølgelig kan prøve den Atelier diagonal jeg har forelsket mig i.... Men ja nu er det så jeg selvfølgelig spekulerer på prisklassen? På Atelier Diagonal (2008 modeller) og Pronovias..

For efter at min bil er erklæret død i mandags - og vi skal bruge minimum 50.000 på den post.. så skænker man jo liiige en lille tanke til budgettet :)

Er der nogen af jer der ved noget...

Så kom endelig frem :)

:lol:

0

Annonce ♥

Så vidt jeg husker er atelier diagonal ikke det dyreste mærke og ligger mellem 7.000 og 10.000 kr ca.

Dog mener jeg at pronovias ligger lidt højere.... Men du må endelig ikke hænge mig op på det!

Men det er meget svært at sige... det kommer jo helt an på hvilke kjoler du kigger på, hvad de indeholder, materialer osv.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

overvej Panayotis. De har mega udsalg i øjeblikket. Mener jeg ...

Der må da være noget at spare.

knus Sanne :loveflag:

Jeg har bestilt tid i Holsterbro ved en butik til april.. sååå det hjælper ikke så meget ;) Desuden er jeg ret sikker på de ikke forhandler min drømmekjole der... desværre....

Men tusind tak for tippet Sanne :blink:

0

Jeg har bestilt tid i Holsterbro ved en butik til april.. sååå det hjælper ikke så meget ;) Desuden er jeg ret sikker på de ikke forhandler min drømmekjole der... desværre....

Hey søde.. Sorry men april er vist lige sent nok? Nogle kjoler tager 2 mdt at bestille hjem?? (ikke for at stresse dig)

Anna

0

Hey søde.. Sorry men april er vist lige sent nok? Nogle kjoler tager 2 mdt at bestille hjem?? (ikke for at stresse dig)

Anna

Hey søde...

Sødt af dig og minde mig om det..

Men ja jeg skulle indtaste hvornår jeg skulle giftes inden jeg bestile tiden der.. så regner da med de har styr på det.. Må dog hellere ringe og forhøre mig i morgen.. Men ville være skuffet hvis de ikke kunne finde ud af og tænke så langt. :cheerleader3:

Tak fordi du minder mig om det :D

Knus

0

Anna

Så lidt da :cheerleader3: GLÆDER mig til at se billeder fra prøvnign!

Hey søde...

Sødt af dig og minde mig om det..

Men ja jeg skulle indtaste hvornår jeg skulle giftes inden jeg bestile tiden der.. så regner da med de har styr på det.. Må dog hellere ringe og forhøre mig i morgen.. Men ville være skuffet hvis de ikke kunne finde ud af og tænke så langt. :cheerleader3:

Tak fordi du minder mig om det :D

Knus

0

Annonce ♥

Jeg tror også, at der er gået lidt panik i det der med, at man helst skal bestille tid længe, længe før selve brylluppet. Når du ligefrem har en helt bestemt kjole, du gerne vil prøve, kan det da godt være, at den ikke er i butikken, når du kommer og jeg ville måske spørge dem på forhånd. Jeg oplevede alle de steder jeg prøvede kjoler, at mange af dem jeg var faldet for på nettet, ikke var i forretningen, når jeg kom.

De brudekjole-ekspedienter, jeg prøvede kjoler hos, gav klart udtryk for, at man ikke behøver at stresse og at det altså er i god tid medmindre man kommer en måned-fjorten dage før.

Håber den lever op til dine forventninger...

0

Jeg tror også, at der er gået lidt panik i det der med, at man helst skal bestille tid længe, længe før selve brylluppet. Når du ligefrem har en helt bestemt kjole, du gerne vil prøve, kan det da godt være, at den ikke er i butikken, når du kommer og jeg ville måske spørge dem på forhånd. Jeg oplevede alle de steder jeg prøvede kjoler, at mange af dem jeg var faldet for på nettet, ikke var i forretningen, når jeg kom.

De brudekjole-ekspedienter, jeg prøvede kjoler hos, gav klart udtryk for, at man ikke behøver at stresse og at det altså er i god tid medmindre man kommer en måned-fjorten dage før.

Håber den lever op til dine forventninger...

Korrekt MEN det kommer an på hvilken kjole man er til. og jeg ville ærgre mig gul og blå over at se drømmekjolen gå tabt fordi jeg var for sent ude

Anna

0

Øhhh ja - så fik jeg ringet og hørt af.. og de har desværre IKKE mine drømmekjoler hjemme :cheerleader3: piv piv (hun mente heller ikke de ville være pæne til en "buttet" pige).

Men ja alt i alt efter snakken frem og tilbage med den hersens søde vestjyske dame.. så blev datoen ændret til... :cheerleader3:

På LØRDAG :thumbsupsmileyanim:

For ja hun syntes os 18 april var alt alt for sent..

Så tak søde Anna!

Knus

0

Øhhh ja - så fik jeg ringet og hørt af.. og de har desværre IKKE mine drømmekjoler hjemme :griner:- piv piv (hun mente heller ikke de ville være pæne til en "buttet" pige).

Men ja alt i alt efter snakken frem og tilbage med den hersens søde vestjyske dame.. så blev datoen ændret til... :cheerleader3:

Så tak søde Anna!

Knus

weee allerede LØRDAG! GLÆDER MIG! (og hvad f*nden er det for en kommentar med buttet pige, nå leave it":cheerleader3:)

Anna

0

Annonce ♥

Øhhh ja - så fik jeg ringet og hørt af.. og de har desværre IKKE mine drømmekjoler hjemme :boohoo: piv piv (hun mente heller ikke de ville være pæne til en "buttet" pige).

Men ja alt i alt efter snakken frem og tilbage med den hersens søde vestjyske dame.. så blev datoen ændret til... :griner:-

Så tak søde Anna!

Knus

weee allerede LØRDAG! GLÆDER MIG! (og hvad f*nden er det for en kommentar med buttet pige, nå leave it":cheerleader3:)

Anna

Ja det er vildt det er på lørdag :lol: Hold da op jeg har fået en sommerfuglefarm i maven :cheerleader3:

Smil - hun sagde det kun for og være ærlig - den ville ikke sidde pænt ved hofterne.. Og jeg sætter pris på ærlighed.. hehe

0

Øhhh ja - så fik jeg ringet og hørt af.. og de har desværre IKKE mine drømmekjoler hjemme :blush: piv piv (hun mente heller ikke de ville være pæne til en "buttet" pige).

Men ja alt i alt efter snakken frem og tilbage med den hersens søde vestjyske dame.. så blev datoen ændret til... :lol:

Så tak søde Anna!

Knus

Anna

Ja det er vildt det er på lørdag :boohoo: Hold da op jeg har fået en sommerfuglefarm i maven :cheerleader3:

Smil - hun sagde det kun for og være ærlig - den ville ikke sidde pænt ved hofterne.. Og jeg sætter pris på ærlighed.. hehe

OK I see. HUSK nu mange billeder! :griner:-

Anna

0