jiller

Morten og Jill

87 posts in this topic

Hej :loveflag:

Så har vi besluttet os for at vi skal giftes :blink: Så nu skal vi i gang med at sparre nogle penge sammen.......... Vi satser på at det skal være i sensommeren næste år, så der er lidt tid til at få skrabet penge sammen og finde de gode tilbud...

Stod det til Morten fik vi det bare klaret på rådhuset, men det nægter jeg - det er bare ikke et "rigtigt" bryllup i mine øjne, hvis I forstår hvad jeg mener... Men det er også fint med ham med en kirke :cheerleader3:

Vi vil sørge for at holde det for en fornuftig pris, for vi har ikke råd til det helt store. Glæder mig til at komme rigtigt i gang med planlægningen. Har en masse idéer inde i hovedet, nu skal de bare lige ud (og accepteres af den anden halvdel :cheerleader3: )

Inspiration:

Invitationer Klik her! og Klik her!

Vores invitationer og bordkort Klik her!

Kjoler Klik her! og Klik her! og Klik her!

MIN KJOLE Klik her! og Klik her!

bordpynt Klik her! og her Klik her!

Kirken Klik her!

Feststed Klik her!

Edited by jiller
0

Annonce ♥

Hey,

Stort velkommen til BK og tillykke med det kommende bryllup..

Du bliver utrolig glad for BK, det er et super værktøj til at få samlet alle sine tanker og ideer..

og så er der bare de skønneste tøser herinde som er helt i samme bryllupsverden som en selv..

Igen, velkommen til..

Hilsen Louise

0

Annonce ♥

Hejsa med dig og hjertelig velkommen til dette dejlige vanedannende forum :loveflag:

Tillykke med det forestående bryllup og ikke mindst tillykke med din helt egen tråd. Håber du bliver super glad for at være herinde og jeg glæder mig til at følge med i hvad der sker i din tråd...

:blink:

0

Hejsa med dig og hjertelig velkommen til dette dejlige vanedannende forum :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med det forestående bryllup og ikke mindst tillykke med din helt egen tråd. Håber du bliver super glad for at være herinde og jeg glæder mig til at følge med i hvad der sker i din tråd...

:cheerleader3:

Ja, jeg har allerede opdaget at det er meget vanedannende :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tænkte at jeg lige ville fortælle lidt om os.

Jeg hedder Jill og er 25 år. Jeg læser til pædagog og mangler 1½ før jeg er færdig. Min dejlige kæreste er Morten, han er også 25 år og han arbejder i Silvan. Sammen har vi Oliver på 13 mdr.

Nå, vores historie........

Vi fjollede lidt rundt sammen i et års tid, før vi i maj 2004 besluttede os for at det skulle være noget fast, ca et år efter flyttede vi så sammen i en lejlighed på Nørrebro. Vi blev forlåvet d. 28. marts 2006 på Gran Canaria - rigtig dejlig ferie.

D. 20. januar kom dejlige oliver så til verden og han er det bedste der nogen sinde er sket for os :thumbsupsmileyanim: og vi besluttede så at han ikke skulle vokse op på Nørrebro bl.a. pga. forurening om meget andet... I maj 2008 fik vi så tilbudt et hyggeligt andelsrækkehus i Gørløse, som vi så valgte at takke ja til. Så nu bor vi der. Det var en MEGET stor omvæltning at flytte fra Nørrebro, hvor man havde ALT inden for en radius på 500 m til en lille bitte by, hvor der er 5 km. til indkøb. Det skal man liiiige vende sig til.

Nu hav vi så besluttet os for at blive gift :cheerleader3: så der skal til at sparres nogle penge sammen.

Brylluppet vil ikke blive et stort og prangende bryllup, men et lav-buget bryllup, hvor vi laver det meste selv, da vi begge har meget store familier og ville ikke kunne vælge nogle fra (vi kan også godt lide at have dem alle sammen omkring os) Min mor laver mad til dagligt og har en masse gode kontakter inden for madverdenen, så der satser vi på, der er nogle af dem der vil lave noget af maden....

Det var lidt om os, tak fordi du læste med.

0

Invitationer... Ih, jeg har bare SÅ mange idéer inde i hovedet....

Jeg vil lave dem selv, lige som jeg også vil lave bordkortene og menukortene selv.

Her er en af mine tanker - bær over med de smukke tegnigner fra paint... :thumbsupsmileyanim:

post-35044-1234948198.jpg

0

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din planlægning. Vi har selv sat dato i forsommeren 2010, så vi kommer til at kunne følges det meste af vejen til alteret. :cheerleader3:

Kan i øvrigt godt lide dine tanker mht invitationen..

0

Annonce ♥

Halløjsa igen...

Sikke en sød historie i har sammen og hvor har du fået en masse dejlig inspiration herind og ligge... Godt at se, at du er kommet godt i gang med planlægningen.

Keep up the good work :thumbsupsmileyanim:

0

Vi var lige et smut forbi Harløse forsamlingshus i dag, for bare lige at se hvordan det så ud og kigge ind af vinduerne. Det så rigtig fuint og hyggeligt ud udefra og der var en lille fodboldbane, hvor børnene ville kunne spille lidt boldt hvis det var, men hold da op hvor det rodede derinde, det lignte at det bare blev brugt til opmaganisering... Vi må ringe til dem og få en dag, hvor vi kan få en lille rundvisning derinde........

Vi har nogle andre steder hvor det også er muligt at holde festen, der må vi også lige et smut forbi og kigge ind af vinduerne... :thumbsupsmileyanim:

0

Så har jeg fået lavet en TO DO - LISTE og den fylder ikke mindre en 3 sider :thumbsupsmileyanim: og der er kun to punkter der er grønne. Det er bugetet og en forløbig gæsteliste der er lavet.

0

Annonce ♥

Wauw!!! Har fundet en rigtig flot kjole, men ved bare ikke om jeg tør det der med at bestille den over nettet. Tænk nu hvis der er noget galt med kjolen, eller den ikke dukker op eller eller eller... Og hvor meget kommer der egentlig på i told???

Nå, men her er den ihvertfald

post-35044-1237408229.jpg

Og der var lige en til... men er mest til den første tror jeg.

post-35044-1237408245.jpg

eller er jeg, nu bliver jeg helt i tvivl...

Edited by jiller
0

Jeg faldt lige over den her invitation på cchobby.dk. WAUW - DET ER LIGE DEN JEG VIL HAVE!!!

Men havde ikke lige forstillet mig at blå skulle være farven til brylluppet. Jeg havde tænkt det skulle være rød og creme/hvid. Jeg kan ikke helt finde ud af om det vil ødelægge det elegante, hvis det blå bliver skiftet ud med rød...

post-35044-1238143050.jpg

Hvad tror i?

0

Sikke flotte kjoler. Jeg kan lide begge 2, så held og lykke med valget ;)

Du skal ligge 12 procent oveni i told

DVS: kjolepris + fragt + 25% moms +12%told = prisen :thumbsupsmileyanim:

Og så er der vist en fortoldningsgebyr på et sted mellem 100-200 kr, som du også skal ligge oveni :cheerleader3:

Edited by Kinai
0

Sikke flotte kjoler. Jeg kan lide begge 2, så held og lykke med valget ;)

Du skal ligge 12 procent oveni i told

DVS: kjolepris + fragt + 25% moms +12%told = prisen :thumbsupsmileyanim:

Og så er der vist en fortoldningsgebyr på et sted mellem 100-200 kr, som du også skal ligge oveni :cheerleader3:

Ok, tak skal du have. Det fordobler jo næsten kjoleprisen, men ca 2000 kr for en kjole, er stadig billigt syntes jeg.

0