Sign in to follow this  
Followers 0
AgnetheV

Rensning af fladjern

8 posts in this topic

Mit fladjern er gået hen og blevet "sløvt" hvis man kan kalde det det... Det er som om der har lagt sig en hinde på de der plader og min veninde (som lige har brugt det på mig i dag) mener at man måske godt kan rense det af, men med hvad???

Nu er jernet godt 3 år gammelt, men jeg har alligevel ikke brugt det vildt meget, måske én-to gange om ugen og synes da ikke, at det kan passe, at det ikke kan flade optimalt mere, bare fordi det er 3 år gammelt... Eller??? :loveflag:

Her er lige et billede af mit fladjern og en beskrivelse

post-35647-1234647464.jpg

Professionel fladjern, som giver et glat og skinnende hår. Med ionisering for ekstra godt resultat.

Indstillelig tempeatur med 5 forskellige niveauer: 120/140/160/180/200˚C. LED lamper som indikerer den valgte temperatur.

Hurtig opvarmning – klar til brug efter ca. 1 minut. Pladernes keramiske belægning sikrer hurtig opvarmning, er skånsomme for håret og efterlader håret glat og blankt.

Ekstra lang ledning på 2,8 meter.

Edited by AgnetheV
0

Annonce ♥

Jeg kender ikke det glattejern du viser, men mit glattejern er 5-6 å gammelt og virker stadig optimalt. Når der kommer for meget produkt på fladerne, renser jeg det med rens til keramisk komfur. Jeg bruger en vatrondel med lidt rens på. Mit glattejern har en kam, som jeg renser med en tandbørste. Men ved ikke om dit kan renses på den måde?

post-5833-1234705714.jpg

0

Jeg kender ikke det glattejern du viser, men mit glattejern er 5-6 å gammelt og virker stadig optimalt. Når der kommer for meget produkt på fladerne, renser jeg det med rens til keramisk komfur. Jeg bruger en vatrondel med lidt rens på. Mit glattejern har en kam, som jeg renser med en tandbørste. Men ved ikke om dit kan renses på den måde?

Det var skisme da smart!!! Det vil jeg altså lige prøve inden jeg styrter ud og køber et nyt, for jeg er mega glad for det jeg har...

Tusind tak for tippet :loveflag::blink:

0

Annonce ♥

Jeg har nøjagtig det samme glatjern, og det er nok 7 år gammel!! Det virker stadig perfekt og når jeg renser det (har været frisør) bruger jeg husholdningssprit... det virker effektiv og det er væk første gang man kører over det med en klud... og så virker den som ny.. :thumbsupsmileyanim:

0

Hej,

Man kan købe produkter til at rense sit strygejern med - det bruger jeg når jeg skal rense mit prof. fladjern - produktet er beregnet til at rense varme apperater :cheerleader3:

Jeg har nøjagtig det samme glatjern, og det er nok 7 år gammel!! Det virker stadig perfekt og når jeg renser det (har været frisør) bruger jeg husholdningssprit... det virker effektiv og det er væk første gang man kører over det med en klud... og så virker den som ny.. :cheerleader3:

Hejsa og tusind tak for rådene. Jeg har lige prøvet metoden med rens til keramisk komfur og det virker som en drøm! Kunne være jeg skulle prøve med spritten næste gang, for gider ikke give en formue for at det skal renses.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥