Guest Trumpf

Tudefjæs

28 indlæg i dette emne

Jeg har grædt og grædt og endnu engang grædt!! Min elskede brudekjole er gået tabt. Det lille skrædderi jeg havde fået til at sy kjolen er gået konkurs. Så nu har jeg INGEN KJOLE og INGEN PENGE, da jeg allerede havde betalt den.

Så kender I nogen der har en kjole liggende i en størrelse cirka 40, som vil sælge til billige penge. Må I meget gerne sige til.

::loveflag::

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har grædt og grædt og endnu engang grædt!! Min elskede brudekjole er gået tabt. Det lille skrædderi jeg havde fået til at sy kjolen er gået konkurs. Så nu har jeg INGEN KJOLE og INGEN PENGE, da jeg allerede havde betalt den.

Så kender I nogen der har en kjole liggende i en størrelse cirka 40, som vil sælge til billige penge. Må I meget gerne sige til.

::loveflag::

Ej sikke noget

føler virkelig med dig..

Altså ved ikke om det kan hjælpe dig, men har en kjole tilsalg. den er noget for stor til dig, men den kan lægges ind og snøres ind så du kan komme til at passe den... det koster så bare en tur ved skræderen... men skriv til mig på pm.hvis du vil prøve den... skal nok finde en billig pris til dig

ps den er under køb og slag str 48-52 helt ny brudekjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor er det bare synd for dig! Har du bare fået besked om, at dine penge er pist borte eller hvad? Hvor er det frækt!

Jeg så, at Glamour brudekjoler har udsalgskjoler til 999 kr. - det kunne måske godt være realistisk? Ellers er folk ofte meget desperate med at komme af med deres brugte kjoler, hvor man kan købe dem langt under den oprindelige pris, fordi der ikke er så meget salg i dem. Tror sagtens du kan være heldig dér...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj hvor er det bare synd for dig... du måtte låne min på stedet hvis det var den rigtige størrelse...

Ved ikke hvor billig, billig skal være .....men søgte lige i gul og gratis... der er en del...

Har selv købt en brugt- den skal bare rettets til og renses... det er til at komme over..

Brudekjoler

Håber virkelig du finder en.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har grædt og grædt og endnu engang grædt!! Min elskede brudekjole er gået tabt. Det lille skrædderi jeg havde fået til at sy kjolen er gået konkurs. Så nu har jeg INGEN KJOLE og INGEN PENGE, da jeg allerede havde betalt den.

Så kender I nogen der har en kjole liggende i en størrelse cirka 40, som vil sælge til billige penge. Må I meget gerne sige til.

::blink::

ej hvor har jeg bare ondt af dig :cheerleader3:

men ellers så ved jeg at flere brude forretninger kan man leje brudekjoler til billiger pris... ellers så prøv den blå avis...

håber du finder en :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg fortalte en veninde om din situation og hun anbefalde dig at kigge på det her link http://www.party-line.dk/ der skulle der være billige kjoler og flotte..

Varme tanker

Anette

De har godt nok nogle lækre kjoler, men hvor kan man se priserne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej jeg fortalte en veninde om din situation og hun anbefalde dig at kigge på det her link http://www.party-line.dk/ der skulle der være billige kjoler og flotte..

Varme tanker

Anette

De har godt nok nogle lækre kjoler, men hvor kan man se priserne?

Jeg tror du må ringe.. har bare fået at vide de er billige..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved slet ikke hvad stil du ønsker, men jeg får 2 store str 38 til salg om nogle uger (har bestilt 3 i Kina og skal kun bruge én). Jeg sælger de 2 jeg ikke skal bruge for hvad de reelt har kostet mig (alt efter hvilken en jeg vælger ca. 2500,- med slør og/eller skørt)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg fortalte en veninde om din situation og hun anbefalde dig at kigge på det her link http://www.party-line.dk/ der skulle der være billige kjoler og flotte..

Varme tanker

Anette

De har godt nok nogle lækre kjoler, men hvor kan man se priserne?

Nogle flotte kjoler. Jeg har sendt en mail og spurgt om pris, samt hvor de kan købes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg fortalte en veninde om din situation og hun anbefalde dig at kigge på det her link http://www.party-line.dk/ der skulle der være billige kjoler og flotte..

Varme tanker

Anette

De har godt nok nogle lækre kjoler, men hvor kan man se priserne?

Nogle flotte kjoler. Jeg har sendt en mail og spurgt om pris, samt hvor de kan købes.

Jeg krydser fingre for dig..

varme tanker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en veninde der har sin brudekjole til salg. Har desværre ikke et billede, men hun vil gerne sende et hvis du er interesseret.

Den er champagne farvet, tyk silke. For oven og rundt i kanten på slæbet er der perler samt perlet på stroppernr. Der er skørte syet ind i kjolen. Hun er 1,62 så den er ikke så stor og kan ikke ikke lægges ned. Det er en str 40. Hun vil gerne have 3500 kr for den. Den skal renses før brug.

Send en pm hvis jeg skal skaffe et billede af kjolen.

Hilsen

Susanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer