Malou

Hjælp - Hvor kan jeg købe Anthon Berg grand cru chokolader?

11 posts in this topic

Annonce ♥

Sidste år havde de dem i udvalgte Super Brugsen-butikker. Om det stadig er tilfældet, tør jeg ikke sige. Men du kunne prøve at ringe til deres kundeservice og høre om de kan slå det op for dig..

Jeg mener jeg gav 25-30 kr. pr. æske med 24 stk. i.

0

Annonce ♥

De havde dem i Netto i sidst jeg var der. Men det er ikke et fast tilbud.

De plejer at have dem i Kvickly.

Der kan også købes billige enkel indpakket chokolader i store portioner ved grænsebutikkerne.

0

Jeg ledte i mange mange brugser rundt omkring, men intet held, har vist læst nogen herinde, sige at de er ved at udgå..

Jeg fandt dem i netto og lur mig om ikke de skulle komme på tilbud der igen, jeg ville ihvertfald holde godt øje med deres tilbudsavis

Mette

0

Annonce ♥

Tror jeg køber dem fra coffeetime,

Er der nogle der ved hvor lang holdbarhed sådan nogle banditter har? Skal nemlig først bruge dem til september, men vil jo gerne købe dem nu...

Jeg har også købt hos Coffee Time. Dem jeg fik kan holde sig til april 2010. :cheerleader3:

0

Tror jeg køber dem fra coffeetime,

Er der nogle der ved hvor lang holdbarhed sådan nogle banditter har? Skal nemlig først bruge dem til september, men vil jo gerne købe dem nu...

Jeg har også købt hos Coffee Time. Dem jeg fik kan holde sig til april 2010. :cheerleader3:

Set, Tak

Så bestiller jeg dem sku... :cheerleader3:

0