FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 posts in this topic

Annonce ♥

:cheerleader3::):cheerleader3: SEJT SEJT SEJT SEJT SEJT SEJT SEJT :cheerleader3::cheerleader3::)

Jaaaaaah min bror har også lige kommenteret og sagt, at sidst vi sås kunne han godt se, at der var sket noget og han er også vildt stolt af mig :)

Hvor er det flot!! Hatten af for det! :):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Prøver at få dig om på side 5.......

Taaaaaaaaaak Tina - både for rosen, men også for, at du forsøger at få mig om på side 5 :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Super flot vægttab, tillykke med det :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Taaaaaaak skal du have :biggrin:

Wauw, det er da at være en taber på den gode måde!

Flot gået Helle, kæmp vidre!

Jaaah, og i denne sammenhæng er det bare et monstersejt og godt ord! :D Og du kan tro.. at jeg kæmper videre... jeg VIL tabe! :p

:cheerleader3::angry::angry:så nåede jeg side 5 :angry::angry::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hvor er du bare sej, you go girl :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg vil selv rigtig gerne gå ned i vægt, ikke at jeg har det sådan, at jeg skal have tabt mig til brylluppet, for skulle jeg nok have gået igang noget før :cheerleader3: - jeg vil bare rigtig gerne have min krop tilbage efter to graviditeter, så jeg kunne da helt vildt godt tænke mig at høre, hvad du spiser, og hvordan og hvorledes, hvis det er noget, du har lyst til at dele??

Men SUPER flot gået, woooooooooooow :angry:.

Knus fra Anja

0

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hvor er du bare sej, you go girl :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg vil selv rigtig gerne gå ned i vægt, ikke at jeg har det sådan, at jeg skal have tabt mig til brylluppet, for skulle jeg nok have gået igang noget før :denmarkflag: - jeg vil bare rigtig gerne have min krop tilbage efter to graviditeter, så jeg kunne da helt vildt godt tænke mig at høre, hvad du spiser, og hvordan og hvorledes, hvis det er noget, du har lyst til at dele??

Men SUPER flot gået, woooooooooooow :cheerleader3:.

Knus fra Anja

Tak Tak :)

Jeg ved, at selvom jeg har over et år, så når jeg IKKE mit mål inden brylluppet - har pænt mange elefant-deller, der skal væk.. men jeg ved, at jeg kommer langt ned og kan prøve kjoler, jeg ikke før har turde drømme om, og det i sig selv er mega stor motivation!

Jeg vil gerne lige komme med nogle små hurtige facts, men du får det lige i PM, da jeg helst ikke vil risikere at skabe debat - det er jo netop et emne, hvor der er mange holdninger og synspunkter. :)

0

INSPIRATION - ringe

Vi har kigget lidt på ringe. I første omgang bare på nettet, men jeg var i anden anledning i en guldsmede-forretning i sidste uge, hvor jeg fik en rigtig fin betjening og hun rådede mig til, at vi allerede nu begynder at komme ud og kigge, så vi kan spore os ind på, hvad vi gerne vi gerne vil have, også så vi kan nå at få tænkt det ordentligt igennem.

Så jeg har lige siddet og kigget lidt og vil lige dele et par billeder med jer. Billeder af ringe, som både L og jeg synes er flotte og ala hvad vi forestiller os at ende ud med (men..man ved jo aldrig)..

post-36725-1240852883.jpg

post-36725-1240852889.jpg

post-36725-1240852894.jpg

post-36725-1240852899.jpg

post-36725-1240852904.jpg

Edited by FrkHelle
0

Annonce ♥

Av av av.. det var jeg ellers sikker på, at jeg ikke skulle..

Men da jeg ikke kunne få fat i flere af de sommerfugle, som L havde foreslået, at vi kunne bruge til bordkortene, så var gode dyr råde.. eller om vendt... og så kom jeg til at lokke mig selv på Ebay.. MEN.. jeg skulle i hvert fald IKKE handle der, for så skulle jeg jo til at tænke på valuta og told og regler og oprette betalingskonto og var det nu sikkert og alle de spørgsmål..

:cheerleader3: I dag har jeg lige modtaget min første pakke......

Vil I se??

post-36725-1240939630.jpg

0

Og så lige et par nærbilleder af indholdet..

I alt har jeg bestilt 100.. Skal bruge ca:

17 til indbydelser

30 til bordkort

xx til takkekort..

Overvejer, om ikke der kan blive "råd" til 2 på indbydelser.. skulle jeg risikere at mangle til takkekort, så må dem, som ikke har været med til festen og ikke kender den røde tråd, få et andet motiv på takkekortet..

Jeg troede faktisk, at de var i papir med glimmer.. men de er i noget stof-lignende materiale. Og de er VILDT flotte i virkeligheden (de var lidt svære at fotografere).

Overvejer lidt, om jeg skal købe nogle små dråbeformede rhinsten og klistre på i midten (i larven), men ved ikke helt...

Hvad synes I om dem??

post-36725-1240939913.jpg

post-36725-1240939921.jpg

0

Annonce ♥

De er så fine de sommerfugle, og jeg syntes man rigtig godt kan se det på dine billeder hvor flotte de er, i forhold til billedet på ebay.

tror det kunne være rigtigt flot med sten på larven, med mindre de bliver for tykke af det. :cheerleader3:

Det gør ikke spor, at invitationerne bliver lidt for tykke, så må de bare have lidt mere porto på. Det jo ikke voldsomt mange indbydelser vi skal have sendt.. Men det heller ikke sikkert, at det vil klæde at putte rhinsten på..

Jeg syntes de er rigtig søde, jeg tror det bliver rigtig flot på invitationerne..

Kh

Anette

:cheerleader3:

0

Vi har kigget lidt på ringe. I første omgang bare på nettet, men jeg var i anden anledning i en guldsmede-forretning i sidste uge, hvor jeg fik en rigtig fin betjening og hun rådede mig til, at vi allerede nu begynder at komme ud og kigge, så vi kan spore os ind på, hvad vi gerne vi gerne vil have, også så vi kan nå at få tænkt det ordentligt igennem.

Så jeg har lige siddet og kigget lidt og vil lige dele et par billeder med jer. Billeder af ringe, som både L og jeg synes er flotte og ala hvad vi forestiller os at ende ud med (men..man ved jo aldrig)..

hehe ringe nr. 3 har peter og jeg også kig på og de ligger på vores top 3 ;)

0

hehe ringe nr. 3 har peter og jeg også kig på og de ligger på vores top 3 ;)

Det er vist dem, som L bedst kan lide af nr 3 og 5, som pt har været dem, vi mest har været forelsket i. Dog er jeg lidt tilbageholden, da de bl.a. er i palladium og det er meget få guldsmede, der vil behandle dette materiale. Og da jeg er i gang med livsstilsændring og forhåbentlig stort vægttab er det vigtigt for mig, at min ring kan ændres i størrelse, så jeg ikke risikerer, at den fx er for stor et år efter brylluppet..

De andre fandt jeg i går.. De er kommet med i overvejelserne, men synes det er svært at finde det helt rigtige.. vi må hellere ud til en guldsmed og prøve..

0

Annonce ♥

Hejsa Helle

Så fik jeg sneget mig herind igen, det er ved at være læænge siden jeg sidst har været på BK..

Det er nogle vildt søde sommerfugle du har fået købt på Ebay.. Kig evt i min gamle tråd og du vil opdage hvor meget jeg endte med at få købt på Ebay *gg*.

De ringe I har kig på er også flotte.. Det bliver spændende hvad I ender ud med. Vi havde svært ved at finde et par vi begge kunne lide og brugte rigtig lang tid på at kigge og tale om hvilke vi kunne lide begge to

0