FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 posts in this topic

Annonce ♥

Et kæmpe stort tillykke med dagen igår. Jeg tilbragte dagen i strålende solskin i et sommerland, så mon ikke også I blev begunstiget med fantastisk vejr! :)

Glæder mig til at læse alt om jeres skønne og romantiske dag. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Nåhhh Helle, nu er det så 2 dage siden du blev gift. Jeg går ud fra at alt bare er forløbet perfekt og at du var gudesmuk. Meeeeen det er nu lidt underligt at du ikke sådan er online :-)

Vil bare sige endnu engang tillykke med din nye titel som fru. Og venter spændt på billeder fra jeres dag

0

Hej Helle

Tillykke med brylluppet i lørdags :cheerleader3:

Er det ikke dig der lavede omslag til Anthon Berg Grand Cru chokoladen hvor der stod navn foran og børnecitater bag på?

Edited by Nitzen1987
0

Åh har tænkt på jer. Gemalen min var desvære lige en tur på sygehuste med salmonella i weekend så fik ikke lige skrevet i lørsdasg.

Håber i havde en fantastisk fest dag og house fest dagen efter så alt bare gik op i en højere endhed.

Glæder mig så meget til en berretning.

0

Annonce ♥

Kære alle I, der har været forbi min tråd i dag, i går og på den store dag

:denmarkflag:

TUSIND tak for alle jeres hilsner. Jeg er så rørt over, at SÅ mange har været her forbi.

Det havde jeg ikke regnet med.

Vi havde en FANTASTISK dag :)

Solen skinnede, vejret var godt, gæsternes humør var højt og det var så smukt at gå rundt i

legeparken i Kolding og få taget billeder. Sikke mange, der har fået et kig på os og ønsket

tillykke. Det er helt fantastisk

:cheerleader3:

Vi har fået de mest utrolige gaver - både af gæster og hinanden. Morgengaver fik vi hver 3 af og

de passede sammen: Den smukke, den personlige og den til bryllupsrejsen.

Jeg orker ikke at fortælle og berette lige nu - jeg/vi er SÅ trætte, da vi også hold reception

i går, men jeg vil ikke have været det foruden.

Billeder og beretning skal komme - men måske først efter vores

bryllupsrejse, som går til....... tadaaaaaa:

Kærlighedens by: PARIS! :)

Igen tusind tusind tak for hilsnerne :denmarkflag:

Kærlig hilsen FRU Helle

0

Kære alle I, der har været forbi min tråd i dag, i går og på den store dag

:denmarkflag:

TUSIND tak for alle jeres hilsner. Jeg er så rørt over, at SÅ mange har været her forbi.

Det havde jeg ikke regnet med.

Vi havde en FANTASTISK dag :)

Solen skinnede, vejret var godt, gæsternes humør var højt og det var så smukt at gå rundt i

legeparken i Kolding og få taget billeder. Sikke mange, der har fået et kig på os og ønsket

tillykke. Det er helt fantastisk

:cheerleader3:

Vi har fået de mest utrolige gaver - både af gæster og hinanden. Morgengaver fik vi hver 3 af og

de passede sammen: Den smukke, den personlige og den til bryllupsrejsen.

Jeg orker ikke at fortælle og berette lige nu - jeg/vi er SÅ trætte, da vi også hold reception

i går, men jeg vil ikke have været det foruden.

Billeder og beretning skal komme - men måske først efter vores

bryllupsrejse, som går til....... tadaaaaaa:

Kærlighedens by: PARIS! :)

Igen tusind tusind tak for hilsnerne :denmarkflag:

Kærlig hilsen FRU Helle

Hvor er du bare sød Helle :-)

Åhhh hvor er det godt, at du har givet lyd fra dig, vi er jo ikke vant til at du ikke er herinde i flere dage :-), så du har været savnet :-)

Hvor er det dejligt, at i havde en helt fantastisk dag, det fortjener i :-). Og rigtig god tur til Paris :-)

Vi andre venter bare herhjemme på, at der kommer billeder fra jeres dag :-)

0

kære FRU helle

Stort tillykke med brylluppet... dejligt at hører i havde en skøn dag... jeg sendte dig et par kærlige tanker i lørdags fra mallorca.... nu glæder jeg mig helt vildt til billeder og beretning....

0

Annonce ♥

Bryllupsrejse

Kl 02.30 natten mellem fredag og lørdag (18 og 19 juni) kom vi hjem fra bryllupsrejse.

Vi havde jo fået at vide, at svigerfar og konen ville give os en bryllupsrejse og først på bryllupsdagen - og faktisk ved den sidste pakke, som blev pakket op, fik vi at vide, hvor vi skulle hen:

PARIS

Sidste lørdag tog vi mod Brøndby, for at hygge hos svigerfar og konen, som kørte os til Kastrup søndag morgen. Hvis vi skulle have taget direkte skulle vi have været oppe midt om natten, for at nå et tog og være rettidigt i lufthavnen søndag, så det var dejligt med en ekstra overnatning.

Velanlandet i Charles de Gaulle fandt vi nemt til Paris og vores hotel med hhv RER-tog og metro - hvor er det bare super let at finde rundt med!

Vi endte med at få et værelse på 5. og øverste etage på hotellet, hvorfra vi havde den flotteste udsigt over Paris, både med solnedgang og udkig til Eiffeltårnet - der bliver tændt med lys ca 21.30-22 om aftenen og som har ca 5 mins lysshow hver time.

Vi var naturligvis også de ca 300 meter oppe i tårnet og fik oplevet en masse, travet gaderne tynde, kørt metro (vi havde fået et kort med i gaven, som vi frit kunne bruge i tog, metro og busser), nydt naturen ved Seinen og naturligvis også Seinen selv - og så var vi en dag i Disneyland.

Vi har haft en rigtig dejlig tur, men er kommet hjem med stort søvnunderskud - jeg forstår slet ikke, at vi stadig kan holde os vågne. Tror også, at jeg snart er på vej i seng.

Vi er allerede ved at snakke om, hvor den næste ferie (bryllupsrejse 2???) skal gå hen.

På tale er: en togtur til Østrig, storbyferie i Rom eller storbyferie i Prag - umiddelbart tyder det på, at det bliver sidstnævnte... men hvem ved?

0

Velkommen hjem :)Dejligt at I havde en god bryllupsrejse :) Hvis I overvejer Prag skulle I prøve at bo på Hotel Amadeus! Det er et virkelig godt hotel til en fair pris..... Psssssst.... Venter spændt på at se jeres vielsesringe ;)

0

Annonce ♥

Velkommen hjem igen! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at I har haft en god tur.

Jeg glæder mig til at høre om jeres bryllup og se billeder.....MAAAAAANGE BILLEDER :thumbsupsmileyanim:

Jeg er selv ved at uploade - er startet med forberedelserne i min tråd og regner med derefter at gå i gang med beretning og billeder fra selve dagen.

Måske vi snart skal mødes igen til en kop et eller andet???? (eller brunch eller noget.....) Jeg har ferie fra næste uge.....og så har jeg jo masser af tid til den slags hygge. Så kan vi jo også se om vi kan finde os en ny hobby :loveboard: hehehe

Knus fra Unna

0

Velkommen hjem :)Dejligt at I havde en god bryllupsrejse :thumbsupsmileyanim: Hvis I overvejer Prag skulle I prøve at bo på Hotel Amadeus! Det er et virkelig godt hotel til en fair pris..... Psssssst.... Venter spændt på at se jeres vielsesringe ;)

Tak skal du have! Vi overvejer nok mest Prag, så jeg vil da lige ind og søge efter det hotel, som du anbefaler - måske det kunne blive en mulighed? :loveboard:

Ring............ Ups ja, den skal nok komme! Jeg har slet slet ik overskud til billeder m.v. - vi har heller ikke fået dem alle endnu. Dog har vi fået fotografens og weeeeeeee det færdige resultat bliver bare godt!! :thumbsupsmileyanim:

0

Velkommen hjem søde Helle... Hvor er det bare dejligt at høre I havde en god tur.. knus

Taaaaaaaak Anette :thumbsupsmileyanim:

Vi havde en fantastisk tur. Tror jeg vil lokke MIN MAND *fnis* til at se billederne i aften... Vi tog RET mange.. synes vi selv!

0

Annonce ♥

Velkommen hjem igen! :loveboard:

Dejligt at I har haft en god tur.

Jeg glæder mig til at høre om jeres bryllup og se billeder.....MAAAAAANGE BILLEDER :loveflag:

Jeg er selv ved at uploade - er startet med forberedelserne i min tråd og regner med derefter at gå i gang med beretning og billeder fra selve dagen.

Måske vi snart skal mødes igen til en kop et eller andet???? (eller brunch eller noget.....) Jeg har ferie fra næste uge.....og så har jeg jo masser af tid til den slags hygge. Så kan vi jo også se om vi kan finde os en ny hobby :bearhug: hehehe

Knus fra Unna

Unnaaaaa! Dejligt at se dig online igen - havde tænkt på, hvor du blev af, men havde også dit eksamensræs i baghovedet. :bearhug:

LOOOOOOOOVER at der nok skal komme nogle billeder og beretning, men jeg har ærlig talt ikke ret meget overskud lige for tiden - trætheden har sænket sig over mig som en dyne. Og så mangler vi også de sidste billeder :thumbsupsmileyanim: Nu må folket godt tage sig sammen ;)

Jamen jeg er klar til snart at mødes igen! Ud over denne uge har jeg 2 uger tilbage på kursus, men har stadig fri om onsdagen og ellers kl 12 (11 tirsdag), så det kan vi nemt finde ud af!

Jeg har i øvrigt allerede en ny hobby: forsøge at få styr på alle billederne og så skal vi have lavet en fotobog :thumbsupsmileyanim: Okay, en lille hobby, men den er der og den kommer til at tage tid :)

0

Bryllupsrejse

Kl 02.30 natten mellem fredag og lørdag (18 og 19 juni) kom vi hjem fra bryllupsrejse.

Vi havde jo fået at vide, at svigerfar og konen ville give os en bryllupsrejse og først på bryllupsdagen - og faktisk ved den sidste pakke, som blev pakket op, fik vi at vide, hvor vi skulle hen:

PARIS

Sidste lørdag tog vi mod Brøndby, for at hygge hos svigerfar og konen, som kørte os til Kastrup søndag morgen. Hvis vi skulle have taget direkte skulle vi have været oppe midt om natten, for at nå et tog og være rettidigt i lufthavnen søndag, så det var dejligt med en ekstra overnatning.

Velanlandet i Charles de Gaulle fandt vi nemt til Paris og vores hotel med hhv RER-tog og metro - hvor er det bare super let at finde rundt med!

Vi endte med at få et værelse på 5. og øverste etage på hotellet, hvorfra vi havde den flotteste udsigt over Paris, både med solnedgang og udkig til Eiffeltårnet - der bliver tændt med lys ca 21.30-22 om aftenen og som har ca 5 mins lysshow hver time.

Vi var naturligvis også de ca 300 meter oppe i tårnet og fik oplevet en masse, travet gaderne tynde, kørt metro (vi havde fået et kort med i gaven, som vi frit kunne bruge i tog, metro og busser), nydt naturen ved Seinen og naturligvis også Seinen selv - og så var vi en dag i Disneyland.

Vi har haft en rigtig dejlig tur, men er kommet hjem med stort søvnunderskud - jeg forstår slet ikke, at vi stadig kan holde os vågne. Tror også, at jeg snart er på vej i seng.

Vi er allerede ved at snakke om, hvor den næste ferie (bryllupsrejse 2???) skal gå hen.

På tale er: en togtur til Østrig, storbyferie i Rom eller storbyferie i Prag - umiddelbart tyder det på, at det bliver sidstnævnte... men hvem ved?

Hvor lyder det som om I har haft en skøn tur! Tillykke med det.... :thumbsupsmileyanim:

En tur til Prag, Østrig eller Rom lyder nu også dejlig... ;)

0

Velkommen tilbage, er spændt på at høre hvordan det spændte af med badeænderne :-)

KH frk R

Badeænderne :shooter:

De kom vist om onsdagen, midt i kagebageriet. Jeg hørte at posten kom og at gemalen stillede noget i gangen inden han smuttede ud af døren et øjeblik. Da han kom tilbage var pakken væk, for den var helt selv :bearhug: gået ind i stuen.

Han var godt klar over, at der var noget, han ikke måtte se.. Hm.. har jeg ikke fortalt det her?

Nå men han blev glad for ænderne, som jo var 1/3 af "alle" morgengaverne - pudsigt nok havde han også 3 til mig..

Han syntes de var søde og grinede og smilte af dem.

De kom med på bryllupsrejse.

På bryllupsrejse stod de mest på bordet på hotelværelset, da jeg havde fået en grise-bamse (mandens kælenavn er noget med gris) og den stjal altså ret meget opmærksomhed. Men på et tidspunkt havde manden dem dog med ude på badeværelset, fordi de skulle bade.. men helt ærligt - de kan sgu ikke flyde :respekt:

I går spurgte manden, om ikke jeg ville gå ud og hente posten og undskyldte med, at det have været ham de sidste par dage (fordi jeg har været/er syg). Ha ha, om ikke ænderne pludselig stod oven på postkassenøglen... ÆNDER!

Nåh ja, men da han tidligere i dag skulle ud og cykle og have fat i cykelhjelmen.. :) der holdt de sørme fest oven i den..

Så de kom ikke så meget til deres ret på 1. ferie, til gengæld er de begyndt at lave unoder herhjemme...

Tror jeg skal have dem til at lave sjove ting de næste uger..

- lægge dem under hans dyne

- putte en af dem op i hans tandkrus

- lægge dem ned i skoene

- lægge dem ned i kassen med the (får han hver aften)

Tror bare lige fantasien skal udfordres! :D

0