AgnetheV

Hairextensions

43 indlæg i dette emne

Hejsa alle med-zillaer

Jeg har lige fået at vide af min veninde (som skal ordne hår og makeup til bryllup) at de frisure jeg har udset mig bliver vanskelige at lave, fordi mit hår er blevet klippet for kort sidste gang jeg var hos frisøren :cheerleader3:

Så tænkte jeg at extensions måske var vejen frem til det hår jeg gerne vil have, men jeg har absolut INGEN erfaring med det og jeg synes det er ovenud dyrt at gå til en frisør at få det lavet.

SÅ nu er det her i (og alle de kontakter i nu måtte have) kommer ind i billedet...

Jeg søger en, som har lavet extensions før og som er god til det, der kan hjælpe mig (måske endda lave det for mig) og vigtigst af alt så skal personen være bosat i Aalborg/Nørresundby.

ELLER

Jeg søger en frisør, som er virkelig dygtig til det og som ikke tager 3.500 kr for at lave det.

KENDER I NOGEN??? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, der er mange måder man kan få extensions på.... jeg har været frisør og synes den bedste og sundest måde er det der TAPE ON/OFF.... Har selv haft det vildt længe... og jeg købte håret og tapen på trendsales.. der er mange der sælger det der og det er billigt og er ægte hår... jeg gav 1100 kr. for 180 cm bane og 2 meter tape... og så sætte min veninde det på for mig.. hun er ved at tage den 1-årige... men det er den bedste måde at få hår på... MEN hvis du får det med tape, skal du få det på 1-1½ måned FØR dit bryllup fordi tapen sidder helt ned til hårbunden og så kan man altså ikke "flytte" totten før det er vokset lidt... jeg har været super glad for denne metode og skal have det på igen til mit bryllup så jeg netop kan få min frisure :cheerleader3: skal have masser af krøller... men prøv og forhør dig ved forskellige frisører, de har helt deres engne priser.. der hvor jeg var i lære gjorde de det med smeltet voks og det kostede netop 3.500 kr... hold da op en smøre jeg fik skrevet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej, der er mange måder man kan få extensions på.... jeg har været frisør og synes den bedste og sundest måde er det der TAPE ON/OFF.... Har selv haft det vildt længe... og jeg købte håret og tapen på trendsales.. der er mange der sælger det der og det er billigt og er ægte hår... jeg gav 1100 kr. for 180 cm bane og 2 meter tape... og så sætte min veninde det på for mig.. hun er ved at tage den 1-årige... men det er den bedste måde at få hår på... MEN hvis du får det med tape, skal du få det på 1-1½ måned FØR dit bryllup fordi tapen sidder helt ned til hårbunden og så kan man altså ikke "flytte" totten før det er vokset lidt... jeg har været super glad for denne metode og skal have det på igen til mit bryllup så jeg netop kan få min frisure :cheerleader3: skal have masser af krøller... men prøv og forhør dig ved forskellige frisører, de har helt deres engne priser.. der hvor jeg var i lære gjorde de det med smeltet voks og det kostede netop 3.500 kr... hold da op en smøre jeg fik skrevet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hejsa

Hvis nu jeg ikke skulle købe extensions over trendsales er der så andre forhandlere du kan anbefale?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har hørt godt om www.phure.dk det er lidt dyrere end at købe det på TS... jeg har en bestemt jeg køber fra på TS, hun er super sød og levere ret hurtigt...

Tape trenser

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa alle med-zillaer

Jeg har lige fået at vide af min veninde (som skal ordne hår og makeup til bryllup) at de frisure jeg har udset mig bliver vanskelige at lave, fordi mit hår er blevet klippet for kort sidste gang jeg var hos frisøren :cheerleader3:

Så tænkte jeg at extensions måske var vejen frem til det hår jeg gerne vil have, men jeg har absolut INGEN erfaring med det og jeg synes det er ovenud dyrt at gå til en frisør at få det lavet.

SÅ nu er det her i (og alle de kontakter i nu måtte have) kommer ind i billedet...

Jeg søger en, som har lavet extensions før og som er god til det, der kan hjælpe mig (måske endda lave det for mig) og vigtigst af alt så skal personen være bosat i Aalborg/Nørresundby.

ELLER

Jeg søger en frisør, som er virkelig dygtig til det og som ikke tager 3.500 kr for at lave det.

KENDER I NOGEN??? :cheerleader3:

Hej

Jeg vil ikke anbefale tape-extensions, fordi det river håret ud af hovedbunden. Dette gælder især, hvis man har tyndt hår, da man ender med skaldede pletter. Jeg har en veninde, der er frisør og hun anbefaler ikke tape-extensions.

Jeg bruger selv clips og skal have det på til brylluppet. Det er billigere og kan tages af og på, som man har lyst.

Det er hvad jeg vil anbefale.¨

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt lige at få lidt forskellige informationer, så har jeg også nemmere ved at vælge, hvad jeg tror der er bedst for mig.

Men er der stadig ikke nogen som ved hvor jeg kan købe det billigt og godt i Aalborg måske???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa alle med-zillaer

Jeg har lige fået at vide af min veninde (som skal ordne hår og makeup til bryllup) at de frisure jeg har udset mig bliver vanskelige at lave, fordi mit hår er blevet klippet for kort sidste gang jeg var hos frisøren :cheerleader3:

Så tænkte jeg at extensions måske var vejen frem til det hår jeg gerne vil have, men jeg har absolut INGEN erfaring med det og jeg synes det er ovenud dyrt at gå til en frisør at få det lavet.

SÅ nu er det her i (og alle de kontakter i nu måtte have) kommer ind i billedet...

Jeg søger en, som har lavet extensions før og som er god til det, der kan hjælpe mig (måske endda lave det for mig) og vigtigst af alt så skal personen være bosat i Aalborg/Nørresundby.

ELLER

Jeg søger en frisør, som er virkelig dygtig til det og som ikke tager 3.500 kr for at lave det.

KENDER I NOGEN??? :cheerleader3:

Hej

Jeg vil ikke anbefale tape-extensions, fordi det river håret ud af hovedbunden. Dette gælder især, hvis man har tyndt hår, da man ender med skaldede pletter. Jeg har en veninde, der er frisør og hun anbefaler ikke tape-extensions.

Jeg bruger selv clips og skal have det på til brylluppet. Det er billigere og kan tages af og på, som man har lyst.

Det er hvad jeg vil anbefale.¨

Ja okay, tyndt hår er ikke godt, men nu har jeg også kolosal tykt hår... hehe... så clips duer ikke på mig... sys det er meget rarere at det sidder hele tiden og man ikke skal sætte dem i igen om morgenen.. :-) Men hver sin mening.. hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også have extensions på..og har prøvet det meste.. jeg bruger denne gang clip-on. det er nemmere og billigere..

Jeg overvejer at bestille fra denne side: KLIK, det er det billigste jeg har set endnu..

Tusind tak for linket!!! Det skal jeg lige undersøge nærmere. Har fundet ud af hvor jeg kan købe nogle her i Aalborg, så det skal jeg også lige tjekke ud i næste uge...

Men du har så prøvet det før?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal også have extensions på..og har prøvet det meste.. jeg bruger denne gang clip-on. det er nemmere og billigere..

Jeg overvejer at bestille fra denne side: KLIK, det er det billigste jeg har set endnu..

Tusind tak for linket!!! Det skal jeg lige undersøge nærmere. Har fundet ud af hvor jeg kan købe nogle her i Aalborg, så det skal jeg også lige tjekke ud i næste uge...

Men du har så prøvet det før?

Ja.. jeg har både prøvet påsyning, lim af treser og hotfusion. Hotfusion var helt klart noget jeg ville anbefale, de er nemme at få i og ser rigtig godt ud( har jeg selv gjort på en veninde et par gange), men jeg har sart hovedbund, så efter et par uger begyndte mit bund at klø, så jeg er ikke helt sikker på om det er noget jeg skal lige forløbig..

Derfor vælger jeg clip-on denne gang (tror jeg) hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde selv clip-in i mit brudehår, og var rigtig glad for det!! det er billigt (600 kr) og så kan det bruges igen og igen.. selvfølgelig i begrænset omfang, men mit er pænt endnu og jeg har da i hvert fald brugt det 8-10 gange :0)

eneste "ulempe" er at man skal vænne sig til at bruge og bære det, så det er en god ide at købe det i god tid!!

Jeg syntes det er den mindst "smertefulde" løsning, da det ikke ødelægger noget, det er helt som at bruge alm. spænder i håret

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan købe extensions i den parykbutik der ligger lige ved Super Brugsen i Vingårdsgade... Håber du finder ud af det ;)

Jo tak, jeg har ikke været derinde og kigge endnu, men ved godt hvor den ligger og at de vidst er ret pebrede med deres priser...

Der lå også en anden i Reberbansgade, men den er så lukket... :thumbsupsmileyanim: Ellers må jeg jo købe på TrendSales, der ser i hvert fald også ud til at være et okay udvalg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan også købe nogle i Black and white som er en lille afrofrisør, som ligger på vesterbro ved siden af fotograferne.

Der købte jeg et sæt hvor man laver tre dobbeltbaner som man klipser på med klemmer. MIn frisør krøllede dem og farvede dem.

Se billeder her.

Visit My Website

Kh

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du kan også købe nogle i Black and white som er en lille afrofrisør, som ligger på vesterbro ved siden af fotograferne.

Der købte jeg et sæt hvor man laver tre dobbeltbaner som man klipser på med klemmer. MIn frisør krøllede dem og farvede dem.

Se billeder her.

Visit My Website

Kh

Louise

Hej Louise

Så har jeg lige nogle spørgsmål og tak for indlægget forresten... :thumbsupsmileyanim:

Var det ægte hår de var lavet af? Jeg var lige inde hos Tofthild i dag og det tager så 1500 kr for en bane ægte hår, hvor håret er 50 cm (son nok er det jeg skal have)

Hvor langt var dit og hvad gave du for det?

Men det var da lige en mulighed at kigge derop, hvis det ikke koster en bondegård.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa... :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil bare lige sige at jeg er hardcore bruger af extensions og har lavet det selv i mange år.

Så lidt ved jeg om det... ;) det du skal gøre dig af overvejelser, er om det skal være noget der skal i udelukkende for at du kan få en fin brudefrisure på din bryllupsdag? Hvis det er tilfældet vil jeg anbefale clip on/off, det er den hurtigste og billigste måde, da du så ikke skal betale en extensionist for at stå og sætte permanente extensions på. Man kan sagtens finde en god kvalitet af hår med denne metode også.

Hvis det skal være permanent er der jo flere muligheder, såsom, hot fusion, tape og flette/påsyning. Alle 3 metoder er udmærkede, det det handler om er at det skal påsættes rigtigt, være den rette kvalitet af hår og den rigtige mængde, så man ikke får den der kiksede overgang. :cheerleader3:

Jeg vil anbefale dig at gå ind på phure.dk, de har hår til alle metoder, håret er rigtig god kvalitet og mængderne pr pakke er rimelige.

Held og lykke med det! :thumbsupsmileyanim:

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa... :)

Jeg vil bare lige sige at jeg er hardcore bruger af extensions og har lavet det selv i mange år.

Så lidt ved jeg om det... ;) det du skal gøre dig af overvejelser, er om det skal være noget der skal i udelukkende for at du kan få en fin brudefrisure på din bryllupsdag? Hvis det er tilfældet vil jeg anbefale clip on/off, det er den hurtigste og billigste måde, da du så ikke skal betale en extensionist for at stå og sætte permanente extensions på. Man kan sagtens finde en god kvalitet af hår med denne metode også.

Hvis det skal være permanent er der jo flere muligheder, såsom, hot fusion, tape og flette/påsyning. Alle 3 metoder er udmærkede, det det handler om er at det skal påsættes rigtigt, være den rette kvalitet af hår og den rigtige mængde, så man ikke får den der kiksede overgang. :)

Jeg vil anbefale dig at gå ind på phure.dk, de har hår til alle metoder, håret er rigtig god kvalitet og mængderne pr pakke er rimelige.

Held og lykke med det! :thumbsupsmileyanim:

Kh Majken

Tusind tak for de gode råd søde :thumbsupsmileyanim: Hvorfor er det så lige at du ikke bor i jylland, når det lige netop var en som dig jeg godt kunne bruge i sådan en situation.... :loveflag::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du kan også købe nogle i Black and white som er en lille afrofrisør, som ligger på vesterbro ved siden af fotograferne.

Der købte jeg et sæt hvor man laver tre dobbeltbaner som man klipser på med klemmer. MIn frisør krøllede dem og farvede dem.

Se billeder her.

Visit My Website

Kh

Louise

Hej Louise

Så har jeg lige nogle spørgsmål og tak for indlægget forresten... :cheerleader3:

Var det ægte hår de var lavet af? Jeg var lige inde hos Tofthild i dag og det tager så 1500 kr for en bane ægte hår, hvor håret er 50 cm (son nok er det jeg skal have)

Hvor langt var dit og hvad gave du for det?

Men det var da lige en mulighed at kigge derop, hvis det ikke koster en bondegård.

Hej igen

Det hår jeg fik på er lavet af ægte hår. Jeg kunne ikke får det i den farve jeg gerne ville så min frisør lagde nogle lyse reflekser ind i det og farvede det med en type farve der hedder ilume, da den også plejer håret. Jeg har siden fået dem farvet mørkebrune med alm. farve. Tror nok jeg gav omkring 900 kr for farvning og oprulning til krøller, men det er også ude på landet;). Så vidt jeg husker kostede håret omkring 850 kr + 11 klemmer til 20 kr stk. Du får en lang bane hår som jeg lige fik lidt hjælp til at måle ud efter mit hoved. Jeg lavede seks baner og syede dem dobbelt på klemmer, så jeg endte med tre baner med 3,4,4 klemmer. Uha som det er svært at forklare på skrift, så jeg håber det gav mening. Jeg kan ikke huske om det er 40 eller 50 cm, men tjek billederne på min hjemmeside, så kan du selv se hvor langt det er.

Kh

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har ikke læst alle svarene, men vil bare sige, at man kan også sagtens få clips on extensions, hvor der sidder små holdere, som du kan clipse på dit eget hår. Jeg har lige modtaget en pakke, som jeg bestilte. Og de er super fede :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa... :rolleyes:

Jeg vil bare lige sige at jeg er hardcore bruger af extensions og har lavet det selv i mange år.

Så lidt ved jeg om det... ;) det du skal gøre dig af overvejelser, er om det skal være noget der skal i udelukkende for at du kan få en fin brudefrisure på din bryllupsdag? Hvis det er tilfældet vil jeg anbefale clip on/off, det er den hurtigste og billigste måde, da du så ikke skal betale en extensionist for at stå og sætte permanente extensions på. Man kan sagtens finde en god kvalitet af hår med denne metode også.

Hvis det skal være permanent er der jo flere muligheder, såsom, hot fusion, tape og flette/påsyning. Alle 3 metoder er udmærkede, det det handler om er at det skal påsættes rigtigt, være den rette kvalitet af hår og den rigtige mængde, så man ikke får den der kiksede overgang. :unsure:

Jeg vil anbefale dig at gå ind på phure.dk, de har hår til alle metoder, håret er rigtig god kvalitet og mængderne pr pakke er rimelige.

Held og lykke med det! :cheerleader3:

Kh Majken

Tusind tak for de gode råd søde :cheerleader3: Hvorfor er det så lige at du ikke bor i jylland, når det lige netop var en som dig jeg godt kunne bruge i sådan en situation.... -HAHA-:)

Det var da så lidt! :sm: Og ja er ked af jeg ikke bor i jylland, så jeg lige kunne hjælpe dig med det... :blink: men jeg håber du finder en løsning!

Du vil som regel spare en del penge på at købe håret selv (f.eks. hos Phure) og så få en extensionist eller frisør til at sætte det på privat...host host! ;) Prøv evt at kigge inde på trendsales, der er der en del, også i dit område!!! Håber det lykkedes.... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for de gode råd søde :cheerleader3: Hvorfor er det så lige at du ikke bor i jylland, når det lige netop var en som dig jeg godt kunne bruge i sådan en situation.... :rolleyes::sm:

Det var da så lidt! :bearhug: Og ja er ked af jeg ikke bor i jylland, så jeg lige kunne hjælpe dig med det... :) men jeg håber du finder en løsning!

Du vil som regel spare en del penge på at købe håret selv (f.eks. hos Phure) og så få en extensionist eller frisør til at sætte det på privat...host host! ;) Prøv evt at kigge inde på trendsales, der er der en del, også i dit område!!! Håber det lykkedes.... :cheerleader3:

Hejsa Majken

Tusind tak for rådene... Jeg har allerede kontaktet en fra TrendSales, som kommer heroppe fra, hvor jeg kan købe hår og clips til en god pris, så hende skal jeg snart handle med og hun vil også lige vise mig hvordan jeg gør det der med at måle hovedet op, så håret kommer til at passe i baner og hvordan man syr clips på, så tror jeg er i gode hænder...

Glæder mig virkelig meget til at få det afprøvet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Je jeg har begået den første fejl.. jeg regnede med farven jeg kunne se på billedet. Modtog håret i dag og det er alt for lyst..

Håber at de vil tage det ubrugte hår tilbage og bytte til en anden farve.. hehe

Uhh det er altså bare så ærgeligt når sådan noget sker og man har betalt en formue for håret.

Jeg har lige afsendt betaling for mit hår i dag, og hun bestiller det så snart hun kan se at pengene er gået ind og så kan jeg jo afhente det personligt hos hende. Jeg sendte billeder til hende af den farve mine udgroninger har og hun hjalp mig med at vælge farven. Hun ved jo, hvilken farve håret har i virkeligheden og hun sendte også billeder af de farver hun synes ville passe til mig, ikke fra et farvekort, men hun havde selv taget billeder af de prøver hun har derhjemme...

Håber virkelig at du kan bytte håret igen, det er da ærgerligt, hvis du skal ud og bruge penge på at farve det. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Je jeg har begået den første fejl.. jeg regnede med farven jeg kunne se på billedet. Modtog håret i dag og det er alt for lyst..

Håber at de vil tage det ubrugte hår tilbage og bytte til en anden farve.. hehe

Uhh det er altså bare så ærgeligt når sådan noget sker og man har betalt en formue for håret.

Jeg har lige afsendt betaling for mit hår i dag, og hun bestiller det så snart hun kan se at pengene er gået ind og så kan jeg jo afhente det personligt hos hende. Jeg sendte billeder til hende af den farve mine udgroninger har og hun hjalp mig med at vælge farven. Hun ved jo, hvilken farve håret har i virkeligheden og hun sendte også billeder af de farver hun synes ville passe til mig, ikke fra et farvekort, men hun havde selv taget billeder af de prøver hun har derhjemme...

Håber virkelig at du kan bytte håret igen, det er da ærgerligt, hvis du skal ud og bruge penge på at farve det. :cheerleader3:

Ja det er meget ærgeligt for så mister det noget af sin blødhed.. øvøv..

Nå, må håbe hun gør det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer