Guest alial76

Erfaringer med Glamour i Odense

7 posts in this topic

Hej

Jeg vil høre hvilke erfaringer I har med Glamour butikken i Odense, har nemlig snakket med en herinde, som ikke havde den bedste oplevelse.

Hvordan er servicen, udvalget i store størrelser og andet man skal tænke over når man prøver kjole?

Kort sagt er det et sted I vil anbefale og hvorfor/hvorfor ikke?

Mange hilsner

Laila

0

Annonce ♥

Er den ikke lukket?

Ej nu bliver jeg usikker på om vi taler om den samme forretning - er det ikke den butik der ligger i Dronningensgade?

0

Jeg har skrevet min beretning i min planlægningstråd. Men fortæller da gerne hvordan det var. Jeg fik en god service. Men jeg klikkede osse med ekspidienten. Vi havde fælles interesser og havde derfor lidt at snakke om. Hun kunne godt følge mine tanker og fandt kjoler der passede min smag.

Deres udvalg af store str er ikke ret stort, jeg var lidt skuffet. Men det har åbenbart noget at gøre med at de ikke masseproducerer. Var dog noget chokeret over hvilken str hun proppede mig ned i. Normalt er jeg en 44/46 og hun proppede mig seriøst ned i str 50!!! Men den sad som den skulle.

Men jeg har intet at sætte en finger på derinde.

Held og lykke med det.

0

Jeg har skrevet min beretning i min planlægningstråd. Men fortæller da gerne hvordan det var. Jeg fik en god service. Men jeg klikkede osse med ekspidienten. Vi havde fælles interesser og havde derfor lidt at snakke om. Hun kunne godt følge mine tanker og fandt kjoler der passede min smag.

Deres udvalg af store str er ikke ret stort, jeg var lidt skuffet. Men det har åbenbart noget at gøre med at de ikke masseproducerer. Var dog noget chokeret over hvilken str hun proppede mig ned i. Normalt er jeg en 44/46 og hun proppede mig seriøst ned i str 50!!! Men den sad som den skulle.

Men jeg har intet at sætte en finger på derinde.

Held og lykke med det.

Vil bare lige sige at så har det godt nok været en kjole som var meget lille i størrelsen.

Jeg var derinde og prøve, men købte ikke derinde.

Jeg prøvede de kjoler som var til min størrelse, som var 44/46 dengang.

Jeg prøvede også nogle flotte kjoler, men følte mig presset af at du ikke kan reservere kjolen eller få den lagt bare nogle få dage til side, så man kan tænke over det.

De har kun en kjole hjemme af hver model og de bestiller ikke en mere hjem, hvis den du prøver bliver solgt.

det er ikke glamour der er lukket, men desværre panayotis, som lå forenden af kongensgade.

Jeg prøvede begge steder og i dag med min erfaring, havde jeg ikke drønet hele vejen til tønder for at købe min kjole 800kr billigere, men det var dog nogle hyggelige turer derned. Kan kun anbefale askepot og valentino i tønder.

Jeg ville i dag vælge en butik i den by jeg bor, hvilket så ville være umuligt i dag, da panayotis er lukket, men ville nok drøne til vejle.

Eller hvis man har en anden stor by man skal til nogle gange, så ville det også være godt.

De har mange kjoler hjemme i glamour og servicen var også ok.

Jeg har fået min kjole renset derinde og det var super service, min kjole blev helt ren.

Uh jeg overvejer lige nu om jeg skal sælge min kjole, men det er godt nok et hårdt valg.

Et godt tip jeg fik online af panayotis, er at man evt kan skrive og spørge hvilke modeller de har hjemme i ens størrelse.

held og lykke med søgningen

Sarah

0

Annonce ♥

Altså.... jeg kommer der ikke igen.

Det eneste ekspedienten sagde var, at jeg skulle købe i dag... lige nu, for ellers kunne kjolen være solgt om f.eks 2 timer. Og det kunne/ville ikke bestille flere hjem.

Godt så... det er ok at vilkårende er sådan, men derfor behøver du ikke nævne det 32 gange inden jeg når døren!! og da ekspedienten mærkede at jeg så ikke lige ville købe i dag, ja så kunne det næsten ikke gå hurtigt nok med at få mig ud af døren. Man skulle tro at hun var på akord.

Ej jeg blev nok bare lidt "hrmf"... jeg vil ikke føle mig presset til at vælge kjole, men hellere være sikker i mit valg.

Så nej jeg mener ikke det var en god oplevelse og det var ikke god service. Hun var ærlig ja, men man skal ikke presse kunderne på denne måde. Især ikke med en brudekjole, som jo gerne skulle ende med det rigtige valg og drømmekjole, og ikke en kjole man får købt i panik.

Nu prøvede jeg kjoler i 38/40, så det med deres antal af store størrelser, kan jeg desværre ikke svare på.

0

Jeg havde en god oplevelse, da jeg købte min kjole der! :cheerleader3:

Jeg fik en god betjening, og det var endda indehaveren, der sagde, at oplægningen af kjolen skulle laves om. Det var ikke noget, jeg selv havde bemærket.

0