AkaGitte

Gitte & Jesper's Bryllup, 19. september 2009

1,705 posts in this topic

Annonce ♥

Ihhhhh, hvor er det vildt der er så kort tid nu....

De er også begyndt at drille mig på arbejdet... De synger dam dam dam daaa... hehe...

og så en anden ting...

JEG ER UDLÆRT IDAG!!!!

Nu er faglært salgsassistent..!! Jubiiii.... og er gået ud med snit på 7 (9-tal efter den gamle skala) Så jeg er MEGET tilfreds :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Idag går jeg også på bryllupsferie... Så har ferie ugen ud og hele næste uge.. DEJLIGT!!...

Og så er det jo en stor dag idag.. Er jo udlært idag MEN idag skal min mor og jeg

HENTE KJOLEN

og have den med hjem, eller min mor skal have den med hjem, sammen med de andre ting... Ihhh bliver spændende..!!!

Vi skal være ved Kennedys kl. 18.

Ihh hvor jeg glæder mig..

Edited by AkaGitte
0

Annonce ♥

Idag går jeg også på bryllupsferie... Så har ferie ugen ud og hele næste uge.. DEJLIGT!!...

Og så er det jo en stor dag idag.. Er jo udlært idag MEN idag skal min mor og jeg

HENTE KJOLEN

og have den med hjem, eller min mor skal have den med hjem, sammen med de andre ting... Ihhh bliver spændende..!!!

Vi skal være ved Kennedys kl. 18.

Ihh hvor jeg glæder mig..

Tillykke og så med det meget fine snit...............

Og så synes jeg det er lidt sjovt at du skal hente din kjole netop som jeg forlader kennedys med min.......

0

Annonce ♥

Ihhhhh, hvor er det vildt der er så kort tid nu....

De er også begyndt at drille mig på arbejdet... De synger dam dam dam daaa... hehe...

og så en anden ting...

JEG ER UDLÆRT IDAG!!!!

Nu er faglært salgsassistent..!! Jubiiii.... og er gået ud med snit på 7 (9-tal efter den gamle skala) Så jeg er MEGET tilfreds :cheerleader3:

Tillykke og flot gennemsnit :cheerleader3:

0

Stort tillykke med uddannelsen smukke - hvor er det bare dejligt for dig, at det er overstået med skolegang og det hele nu... Super flot snit du er gået derfra med også... Det kan du helt sikkert kun være stolt af :cheerleader3: Det er da dobbelt glæde, når det så også er så tæt på den store dag og du også skal hente kjolen i dag - det kan da ikke blive meget bedre!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :blush:

0

Stort tillykke med uddannelsen smukke - hvor er det bare dejligt for dig, at det er overstået med skolegang og det hele nu... Super flot snit du er gået derfra med også... Det kan du helt sikkert kun være stolt af :cheerleader3: Det er da dobbelt glæde, når det så også er så tæt på den store dag og du også skal hente kjolen i dag - det kan da ikke blive meget bedre!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Tak du søde mus.. Hi.. :thumbsupsmileyanim:

Det er SÅ dejligt at være færdig... NO MORE elev!!!! Og 1000 tak for dine søde ord..

Jaa, kjolen kom med hjem igår... Ihhh det var en MEGA rar følelse... Fik helt kuldegysniger da vi satte os ind i bilen og jeg kiggede på bagsædet.. der var KJOLEN... med mig hjem nu... Hehe...

0

Annonce ♥

Vi fik vores første bryllupsgave igår!!! JUBIII!!!

Min faster og onkel kan ikke komme til bryllup... De ejer Hotel Aulum og har derfor selv et selskab på lørdag..

Hun skrev så til mig igår at hun havde en gave til os, hun ville alf. personligt... Ihhh hvor spændende.. Så hun kom kl. ca. kl. 17...

Min mor var der også, da det var hende der skulle med op og hente kjolen igår.. Hun skulle lære hvordan man snører den.. Hehe.. GOD FORNØJELSE MOR!! :thumbsupsmileyanim:

Min faster var også med op og se kjolen ved Kennedys.. Nu ser hun mig ikke på dagen, så synes hun skulle med hvis hun havde tid.. og det havde hun og hun blev SÅ glad da jeg spurgte :thumbsupsmileyanim:

Nå, men tilbage til gaven....

Vi fik Rosendahl Karen Blixen's jul, 2 hjerter der hænger sammen med gravering Gitte & Jesper 19-09-2009.. Som hun sagde, var det noget vi kunne give videre til børn og de kunne give videre til deres børn osv.. :cheerleader3: Så var vi altid med til julen... Ihhh synes bare det var SÅ smuk og sødt... :cheerleader3:

Så den er vi MEGET glade for...

post-34315-1253163648.jpg

post-34315-1253163654.jpg

0

KJOLEN ER HJEMME (hos min mor) hehehe...

Jeg fik den lige ind hos os selv UDEN Jesper så det..!

Så fik vi lige billeder af det...

Det var så sødet ude i Kennedys.. Hende der havde fulgt med fra starten, skulle ikke hjælpe mig igår... Men da jeg kom derud var det hende.. JUBII, tænkte jeg.. Hun havde rigtig fri kl. 17.. Vi skulle være der kl. 18.. Så hun var blevet der for min skyld, fordi hun ville pakke kjolen klar til mig og følge mig ud... Nåårh, det var sødt af hende.. :thumbsupsmileyanim:

post-34315-1253163865.jpg

post-34315-1253163871.jpg

0

Annonce ♥

PUHAAAA...

Det bliver en travl dag idag...

- Jeg skal sprayes kl. 10 hos Bricks spa & wellness

- Have ordnet bryn kl. 14

- Lave negle selv

- Jesper til frisør kl. 14

- Handle ind til natmad, fløde, sukker osv.

- Pakke ting ned, der skal med i lokalet imorgen

0

Uhhhh ja jeg får også helt sommerfugle i maven på dine vegne, hørte i øvrigt da i ankom i går stod i det andet rum og ville slet ikke ud af min kjole igen.

Hvad giver du får at blive sprayet hos Brinks overvejer det nemlig selv. Er dog i tvivl om det vil smitte af på kjolen

0

Uhhhh ja jeg får også helt sommerfugle i maven på dine vegne, hørte i øvrigt da i ankom i går stod i det andet rum og ville slet ikke ud af min kjole igen.

Hvad giver du får at blive sprayet hos Brinks overvejer det nemlig selv. Er dog i tvivl om det vil smitte af på kjolen

Hihi hvor sjovt.... Bossede lige lidt min mor, fordi kjolen var klar til mig i rummet, da vi kom meeeen hun ville lige kigge kjoler... så "MOR, jeg vil i kjolen nu" KOM SÅ!!.. ahahha.... total zilla.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg gav 150 kr. for at blive sprayet... er kun blevet det på overkroppen, da resten er dækket.... ellers hele kroppen koster 240 kr. Så det er ikke galt...

De siger det ikke smitter af.. De har gjort mange brude kalr derude... Og man må først gå i bad efter 8 timer, der skyller man den overskydende farve væk... Det er den som smitter af... Men det andet, det har trukket under huden der.. :thumbsupsmileyanim:

0