Missfrance

Drengerøven og Divaen fik endelig hinanden!!!

686 posts in this topic

Velkommen til Planlægningen af "Drengerøven`s og Divaen`s" bryllup d. 15.05.2010!

post-36810-1235554897.jpg

***INDEX***

Det personlige:

Sådan mødtes vi

Frieriet

Kirke og Feststed:

Kirken

Reception

Feststedet

Bruden:

Inspiration til min brudemakeup

Makeup artist: Ulla Glud

Min Bryllups-lækker-plan

Så er der lige det med kjolen...

Min Kjole (Den nye)

Beretning fra 1. kjoleprøvning

Min Kjole (Den ødelagte)

Beretning fra Nicolai - 2 kjoleprøvning

Kjole jeg prøvede i Nicolai

Mine sko

Smykker

Mangler at købe:

Undertøj

strømpebånd og div.

:cheerleader3:

Gommen:

Jakkesæt fra Hugo Boss

Mangler at købe:

Sko

skjorte

Evt. vest

Slips

Div.

Det kreative:

Tema

Farverne

Vores egen Brudevals

Bryllupskagen

Vores topfigur

Sangen til Tonni

Alternativ Velkommen sang

Ordensregler

Slik Buffet

Monogram

Design af STD magneter

De færdige STD magneter

STD blærerække

Vores indbydelser

Det praktiske:

To-do liste

Tale række

Fotograf

Paw Jakobsen

Transport til og fra kirke:

(Tonni`s onkels Lamborghini!)

Se billede her

Brudepiger:

Min søster, min veninde, T`s lillesøster, vores datter Melanie

Brudesvende:

Vores sønner, Marcus og Marcell

Forlover:

Tonni`s barndomsven

Gavekoordinator: Min mor

Gæsteliste:

ca. 70 til fest og 110 til reception!

Lidt, for sjov:

Alternativ fyrværkeri

Børnecitater

Defination af MIN drengerøv

Sjov lille test

Find kjolen til din figur!

Inspiration til Drinks

Traditioner og Overtro

Blomsternes betydning

Svensk hjemmeside med alt muligt godt

Inspiration jeg har samlet sammen:

Ideer til borddekoration, blomster osv...

Mere...

Flotte buketter

Meget mere inspiration her

Og mere...

Ide til invitationer

Ny ide

Sød ide til STD kort

Inspiration til brudepigekjoler

Mere brudepige inspiration

Kjoler Kjoler og atter kjoler

Ideer til frisurer, mere og mere

Ide til Make-up

Mere...

Inspiration til kagen

Edited by Missfrance
0

Annonce ♥

Velkommen til verdenen af din egen tråd !

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Super sød historie om jer to og frieriet og hvor er det dog dejligt i har så mange børn omkring jer. Det lyder som om i aldrig keder jer ;) Jeg kan med erfaringen sige at livet efter de 30 er FANTASTISK!! Så det skal du slet ikke frygte.

Jeres farver er da super lækre sammen, jeg er sikker på at der er en masse inspiration at hente til de farver..

0

Velkommen til- og dejligt at starte sin planlægnings trås- jeg syntes det giver sådan et overblik over hvad man mangler og hvad man har lavet ;)

glæder mig til at følge din planlægning..

syntes det fedt du sådan kan sætte ord på jeres farver. :cheerleader3: og fedt tema, cilty girl.!

mvh. Tina

Edited by Nøffe
0

Velkommen til- og dejligt at starte sin planlægnings trås- jeg syntes det giver sådan et overblik over hvad man mangler og hvad man har lavet ;)

glæder mig til at følge din planlægning..

syntes det fedt du sådan kan sætte ord på jeres farver. :cheerleader3: og fedt tema, cilty girl.!

mvh. Tina

TAAAK SKAL DU HA`...HMMM ER IK HELT SIKKER PÅ HVORDAN MAN FÅR LAVET SÅDAN EN SAMMENHÆNGENDE TRÅD, HVOR MAN KA KLIKKE IND PÅ EMNERNE OG SE BILLEDER OSV...ER DU NOGET DU VED HVORDAN GØRES? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Velkommen til verdenen af din egen tråd !

:cheerleader3::cheerleader3::griner:-

Super sød historie om jer to og frieriet og hvor er det dog dejligt i har så mange børn omkring jer. Det lyder som om i aldrig keder jer ;) Jeg kan med erfaringen sige at livet efter de 30 er FANTASTISK!! Så det skal du slet ikke frygte.

Jeres farver er da super lækre sammen, jeg er sikker på at der er en masse inspiration at hente til de farver..

TUSIND TAK FOR DET OG NEJ VI KEDER OS IK SÅ OFTE...DET ER DER IKKE RIGTIG TID TIL!

MHT LIVET EFTER DE 30, SÅ TROR JEG AT KRISEN ER OVERSTÅET...NU HAR JEG JO EN MASSE AT SE FREM TIL MED PLANLÆGNING AF BRYLLUP OSV.... :cheerleader3:

JEG ER RET GRØN I AT BRUGE ALLE DE HER SMÅ GRAFISKE TING HERINDE...SYNES DET ER LIDT SVÆRT AT FINDE RUNDT I DET...HVORDAN FÅR MAN F.EKS LAVET EN PLANLÆGNINGSTRÅD LIGESOM DIN, HVOR MAN KAN KLIKKE IND PÅ DE FORSKELLIGE EMNER??? (HÅBER DET ER OK AT JEG SPØRGER, MEN DIN ER SÅ FLOT LAVET) :tunge:

0

Annonce ♥

Hej og et stort tillykke med det kommende bryllup og din nye tråd.

Dejligt!!! Bliver spændende at følge med i din tråd. Iøvrigt er der på oversigten over tråde en henvisning til, hvordan du laver links!!

0

Frieriet:

Vi blev inviteret på skiferie af mine kommende svigerforældre (mine forældre var også inviteret med) i ugen hvor jeg havde fødselsdag og jeg havde lidt på fornemmelsen at de måske pønsede på noget.....(evt. noget med at de ville holde et lille surpriseparty eller lignende. :blink: )

Vi ankommer til hotellet dagen før min 30 års fødselsdag og får et værelse med en kæmpe stor balkon med udsigt over de smukkeste sneklædte bjerge. (rigtig lækkert) :cheerleader3:

Om morgenen på min fødselsdag, vågner jeg kl 07.00 ved at hele familien vælter ind på vores værelse med stjernekastere, flag, gaver og morgensang (total overraskelse :cheerleader3: )

Jeg får dog ingen gaver af Tonni, men derimod et sødt brev, hvori der står at han har købt en juicepresser, men at han ikke havde ville slæbe den med på ferien...(hmmm tænkte det var lidt underligt, det ligner ham slet ik... ;) ) ...nå men vi står så op og begynder at gøre os klar til feriens første tur på ski, pludselig er alle væk og jeg tænker at de nok sidder ude i bilerne og venter på mig, da jeg jo ligesom var den sidste der var kommet i tøjet efter deres overraskelse... så jeg løber forvirret rundt for at få styr på alt det der skal med og har selvfølgelig lige fået det månedlige også, så har bind og tampax i hånden, da tonni kommer ind på værelset og siger at han lige skal vise mig noget ude på balkonen....

Jeg tænker at "det har jeg bare ikke tid til!!!!!" (de sidder jo allesammen og venter på os ude i bilerne...TROR jeg!)

Jeg går dog alligevel modvilligt med....og da jeg så træder ud på balkonen, mødes jeg af det smukkeste syn.......der står levende lys over det hele, i midten er der et lille rundt bord med champagne og glas og i baggrunden ses bjergene og sneen i den disede morgen....der går det ligesom op for mig og jeg kigger på ham....han virker MEGET nervøs og lidt fumlende, som om han leder efter de ord han prøver at sige...han rømmer sig lidt og går til sidst bare ned på knæ og siger "Jeg elsker dig skat, vil du gifte dig med mig?"... :marryme: ....oooooom jeg ville, selvfølgelig!!!! :cheerleader3::griner:-:tunge:

Resten af familien trådte herefter ud på balkonen til os og så skålede vi i champagnen og de sang en lille sang for mig/os!

Senere fortalte han mig at han havde valgt at fri om morgenen og ikke oppe på toppen af bjerget, som han oprindelig havde planlagt....simpelthen fordi han ikke kunne bære at jeg skulle gå rundt hele dagen og tro at han kun havde købt en juicepresser til mig! hihi :cheerleader3:

post-36810-1235555272.jpg

Edited by Missfrance
0

Annonce ♥

Stedet:

Skovridderkroen i Charlottenlund kbh. :cheerleader3: (Kan desværre ikke finde nogen nye billeder af det, efter at det har fået foretaget en gennemgribende renovation)

Det er et super lækkert sted, beliggende på strandvejen i Charlottenlund/Gentofte med udsigt over Øresund. Vi har booket Pejsestuen med stor tagterasse og den bedste udsigt over vandet!!! :cheerleader3:

SKOVRIDDERKROEN COPENHAGEN HJEMMESIDE

Edited by Missfrance
0

The Hair:

Da jeg har langt hår og elsker at have det slået ud overvejer jeg frisurer som ikke er alt for opsat, jeg er mere til noget lidt løst...

Frisure 1, Frisure 2, Frisure 3, Frisure 4

Nu har jeg jo valgt KJOLEN, som er tætsiddende og derfor vælger jeg at have håret løst!

Regner med at det bliver denne her FRISUREN!

Link til en masse flotte frisurer!!!

Denne er nu også meget sød!

post-36810-1237678198.jpgpost-36810-1237678217.jpg

Edited by Missfrance
0

Annonce ♥

Velkommen til planlægningen :cheerleader3:

Glæder mig til at følge din planlægning :thumbsupsmileyanim:

Men pas på for afhængigheden tager meget hurtigt fat hehe...

Rigtig fede farver og super fedt tema...! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak og ja er allerede TOTAL afhængig....det er en værre tidsrøver! :)

0

Annonce ♥

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Jo det vil jeg rigtig gerne, men når jeg prøver, får jeg afvide at jeg ikke har tilladelse til denne type vedhæftning??? Ved ik om jeg gør noget forkert... :thumbsupsmileyanim:

Det jeg gør er at jeg gemmer billedet på min mac og forsøger så at uploade billedet på normal vis vha "gennemse" plus vedhæft...og så får jeg ovennævnte besked!

Er der en anden måde at gøre det på?

Mvh Majken

Edited by Missfrance
0

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Jo det vil jeg rigtig gerne, men når jeg prøver, får jeg afvide at jeg ikke har tilladelse til at lægge den type billeder ind??? Ved ik om jeg gør noget forkert... :thumbsupsmileyanim:

Hmm, har du billeder liggende på din computer? Kan det være at den siger at der ikke er nok plads? Hver besked kan nemlig kun indeholde 90K.

0