Najabach

Etiketter til vandflasker!!!!

7 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger sig selv, er der nogen der kan hjælpe mig?

Og hvad papir bruger I? Almindeligt eller noget finere?

Jeg ville gerne have nogen hvor det ikk bare er hvid baggrund og sort skrift, skal man have et eller andet smart program eller?

Hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg være meget taknemmelig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ingen der ved noget? :thumbsupsmileyanim:

Hejsa

Jeg har en gang lavet dem til et wellness arrangement vi holdt i forbindelse med at vi byggede hus. De var en succes. Derfor har jeg nu også lavet dem til vores bryllup. Vedhæfter lige et billede. De er lavet i word, og der er 3 stk. på hver ark. Har bare målt størrelsen op på de flaskeomslag der sidder på de flasker jeg vil bruge, og så lavet dem i en tekstboks i word. Efterfølgende har jeg tilføjet billeder m.m. Jeg har lavet 3 forsk. pr. ark så de ikke ser helt ens ud.

Jeg vil gerne lave et forslag for dig - hvis du sender mig en pm kan vi udveksle mailadr.

Smil fra Mia

post-36217-1235475185.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver mine på alm. papir

De passer fint rundt om de vandflasker vi har købt, man skal bare fjerne margen i begge sider under page setup. Jeg har bruft paint, da vi gerne selv ville vælge farve og tekst.

Her er et eksempel: (det er ikke helt færdigt)

post-35056-1235479737.jpg

Redigeret af ghl86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg laver mine på alm. papir

De passer fint rundt om de vandflasker vi har købt, man skal bare fjerne margen i begge sider under page setup.

Uhhh, de er også fine, flot arbejde! :thumbsupsmileyanim: Ser det ikk underligt ud med alm. papir? Og så kræver det også en meget taknemmelig farveprinter:-o Jeg har ledt efter et lidt finere papir med evt en lidt glat overflade, men de eneste jeg kan finde er 120 gram papir, som er alt for tykt. Det ender nok bare med det almindelige:-o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg laver mine på alm. papir

De passer fint rundt om de vandflasker vi har købt, man skal bare fjerne margen i begge sider under page setup.

Uhhh, de er også fine, flot arbejde! :thumbsupsmileyanim: Ser det ikk underligt ud med alm. papir? Og så kræver det også en meget taknemmelig farveprinter:-o Jeg har ledt efter et lidt finere papir med evt en lidt glat overflade, men de eneste jeg kan finde er 120 gram papir, som er alt for tykt. Det ender nok bare med det almindelige:-o

Jeg har som sagt tidligere lavet dem - og også der på helt almindeligt papir. Det bliver rigtig fint (synes jeg i hvert tilfælde). Vi har haft mulighed for at printe på industrimaskiner - det giver selvfølgelig et rigtig fint udtryk, men tror da også en alm. printer kan klare sagen fint. Men... ved at man kan købe alm. printerpapir der er blankt, så det kan du jo også prøve.

Smil fra Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer