alfahunnen

Feststedet??

17 indlæg i dette emne

Hej alle :cheerleader3:

Min kærste har lige friet her i weekenden på hans fødselsdag - og jeg er selvfølgelig i den syvende himmel og kunne ikke dy mig for straks at udforske nettet...og tænk, her fandt jeg et fantastisk sted. HER :thumbsupsmileyanim:

Har kigget rundt og har allerede fundet en masse jeg må udforske mere og som bestemt har sat drømmene og ideerne i gang... Lige et skulderklap til jer alle :thumbsupsmileyanim:

Nå men videre til mit egentlige indlæg. Min kæreste og jeg har snakket lidt om hvor søren vi mon kunne holde den store dag - men vi er faktisk ret blanke. Vi ved at vielsen skal foregå i Vor Frue Kirke i Assens (vestfyn) - vi bor selv i Odense - men mangler et sted til selve receptionen og festen. Vi ville helst i flotte, romantiske omgivelser såsom slot/herregård o.lign. Er der ikke nogen af jer der kender nogle flotte/romantiske/anderledes steder der kan anbefales??

Håber på nogle gode bud fra jer søde piger :)

/ Ann

Undskyld hvis jeg gør noget forkert - men er helt ny herinde, så forstår vist ikke helt hvordan det fungere endnu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke hjælpe mht egnede steder på Fyn, men kan ønske dig velkommen her til BK og tillykke med frieriet. Får vi historien? :cheerleader3:

Det kan du tro :)

Min kæreste fyldte 27 i lørdags, hvorfor vi i den anledning havde inviteret vores bedste venner og nærmeste familie til dejlig brunch. Bedst som vi sad og hyggede, stopmætte, så rejste min kæreste sig op for at sige tak fordi de alle ville fejre ham og tak for de flotte gaver. Pludselig begyndte han på at han også gerne ville takke mig fordi jeg havde været sådan en dejlig kæreste og lave det store brunch-bord. Jeg tænkte "det var da underligt han går så meget op i at takke mig pga lidt morgenmad" :loveflag: ...men men straks så kunne jeg forstå der var mere bag, for det næste øjeblik fortalte han hvor meget det betød for ham at have mødt et menneske som han holdt så meget af, som han stadig efter 6½ år kunne elske lige højt og...ja så fik han en kæmpe knump i halsen og blnake øjne der overgik vores kære kronprins. Der gik et suk gennem stuen fra alle vores venner og familie. Følelserne og hans reaktion sagde mere end 1000 ord på det tidspunkt - det var så følsom og ømt og så ægte at alle i hele selskabet på daværende tidspunkt havde tårer ned af kinderne - incl mig selvfølgelig :cheerleader3: Han gik på knæ og spurgte mig med tårer i øjnene om jeg ville tage imod den flotteste ring som han hev op af lommen og fumlede med for at få åbnet - og jeg kunne ikke andet end at holde ham om kinderne og give ham det største knus for derefter at se ham i øjnene og sige ja... Det var så fantastisk - ingen vilde resaturanter, ingen opstillede seancer - bare ægte og ren kærlighed - sådan opfattede jeg det. At dele det øjeblik med så mange man holder af var så fantastisk... Det øjeblik vil jeg aldrig glemme :thumbsupsmileyanim:

Åh, jeg lod mig nok lidt rive med - men at fortælle om det gir mig røde ører og hjertebanken fordi det var langt mere end hvad man kan beskrive med ord :thumbsupsmileyanim:

Men håber det gav lidt af et indblik i hvert fald...

Tak fordi du spurgte :)

/ Ann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kan ikke hjælpe mht egnede steder på Fyn, men kan ønske dig velkommen her til BK og tillykke med frieriet. Får vi historien? :balloons:

Det kan du tro :)

Min kæreste fyldte 27 i lørdags, hvorfor vi i den anledning havde inviteret vores bedste venner og nærmeste familie til dejlig brunch. Bedst som vi sad og hyggede, stopmætte, så rejste min kæreste sig op for at sige tak fordi de alle ville fejre ham og tak for de flotte gaver. Pludselig begyndte han på at han også gerne ville takke mig fordi jeg havde været sådan en dejlig kæreste og lave det store brunch-bord. Jeg tænkte "det var da underligt han går så meget op i at takke mig pga lidt morgenmad" :cheerleader3: ...men men straks så kunne jeg forstå der var mere bag, for det næste øjeblik fortalte han hvor meget det betød for ham at have mødt et menneske som han holdt så meget af, som han stadig efter 6½ år kunne elske lige højt og...ja så fik han en kæmpe knump i halsen og blnake øjne der overgik vores kære kronprins. Der gik et suk gennem stuen fra alle vores venner og familie. Følelserne og hans reaktion sagde mere end 1000 ord på det tidspunkt - det var så følsom og ømt og så ægte at alle i hele selskabet på daværende tidspunkt havde tårer ned af kinderne - incl mig selvfølgelig :cheerleader3: Han gik på knæ og spurgte mig med tårer i øjnene om jeg ville tage imod den flotteste ring som han hev op af lommen og fumlede med for at få åbnet - og jeg kunne ikke andet end at holde ham om kinderne og give ham det største knus for derefter at se ham i øjnene og sige ja... Det var så fantastisk - ingen vilde resaturanter, ingen opstillede seancer - bare ægte og ren kærlighed - sådan opfattede jeg det. At dele det øjeblik med så mange man holder af var så fantastisk... Det øjeblik vil jeg aldrig glemme :thumbsupsmileyanim:

Åh, jeg lod mig nok lidt rive med - men at fortælle om det gir mig røde ører og hjertebanken fordi det var langt mere end hvad man kan beskrive med ord :thumbsupsmileyanim:

Men håber det gav lidt af et indblik i hvert fald...

Tak fordi du spurgte :)

/ Ann

Åh hvor sødt og romantisk. :loveflag: sidder os lige med små tårer i øjnene... kald mig tudemarie! :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke hjælpe mht egnede steder på Fyn, men kan ønske dig velkommen her til BK og tillykke med frieriet. Får vi historien? :balloons:

Det kan du tro :)

Min kæreste fyldte 27 i lørdags, hvorfor vi i den anledning havde inviteret vores bedste venner og nærmeste familie til dejlig brunch. Bedst som vi sad og hyggede, stopmætte, så rejste min kæreste sig op for at sige tak fordi de alle ville fejre ham og tak for de flotte gaver. Pludselig begyndte han på at han også gerne ville takke mig fordi jeg havde været sådan en dejlig kæreste og lave det store brunch-bord. Jeg tænkte "det var da underligt han går så meget op i at takke mig pga lidt morgenmad" :balloons: ...men men straks så kunne jeg forstå der var mere bag, for det næste øjeblik fortalte han hvor meget det betød for ham at have mødt et menneske som han holdt så meget af, som han stadig efter 6½ år kunne elske lige højt og...ja så fik han en kæmpe knump i halsen og blnake øjne der overgik vores kære kronprins. Der gik et suk gennem stuen fra alle vores venner og familie. Følelserne og hans reaktion sagde mere end 1000 ord på det tidspunkt - det var så følsom og ømt og så ægte at alle i hele selskabet på daværende tidspunkt havde tårer ned af kinderne - incl mig selvfølgelig :cheerleader3: Han gik på knæ og spurgte mig med tårer i øjnene om jeg ville tage imod den flotteste ring som han hev op af lommen og fumlede med for at få åbnet - og jeg kunne ikke andet end at holde ham om kinderne og give ham det største knus for derefter at se ham i øjnene og sige ja... Det var så fantastisk - ingen vilde resaturanter, ingen opstillede seancer - bare ægte og ren kærlighed - sådan opfattede jeg det. At dele det øjeblik med så mange man holder af var så fantastisk... Det øjeblik vil jeg aldrig glemme :thumbsupsmileyanim:

Åh, jeg lod mig nok lidt rive med - men at fortælle om det gir mig røde ører og hjertebanken fordi det var langt mere end hvad man kan beskrive med ord :thumbsupsmileyanim:

Men håber det gav lidt af et indblik i hvert fald...

Tak fordi du spurgte :loveflag:

/ Ann

Åh hvor sødt og romantisk. :cheerleader3: sidder os lige med små tårer i øjnene... kald mig tudemarie! :P

Hihi hvor er det dejligt at andre også synes det :) Så skulle du bare prøve at ha været der :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa og tillykke med frieriet :thumbsupsmileyanim:

Valg af feststed afhænger jo af flere ting - skal det være Assens/Odense eller bare Fyn? Der findes mange smukke herregårde og slotte på Fyn. Vi var selv til bryllup på Hvedholm Slot ved Faaborg sidste år - super smukt både inde og ude og med masser af plads til evt. overnattende gæster. Men det er måske lidt i den forkerte retning? Prøv evt. følgende hjemmeside Visit Fyn de har et overblik over slotte og herregårde. :thumbsupsmileyanim:

God fornøjelse med planlægningen

Katja

Redigeret af Forever
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og tillykke med frieriet :thumbsupsmileyanim:

Valg af feststed afhænger jo af flere ting - skal det være Assens/Odense eller bare Fyn? Der findes mange smukke herregårde og slotte på Fyn. Vi var selv til bryllup på Hvedholm Slot ved Faaborg sidste år - super smukt både inde og ude og med masser af plads til evt. overnattende gæster. Men det er måske lidt i den forkerte retning? Prøv evt. følgende hjemmeside Visit Fyn de har et overblik over slotte og herregårde. :loveflag:

God fornøjelse med planlægningen

Katja

Tusind tak :cheerleader3:

Jah, det sjove er faktisk vi selv har overvejet Hvedholm - men vi har dog et vennepar som netop blev gift der sidste år - så vi er lidt inde på om det var for meget efterligning - men omvendt bliver det jo vores så aldrig som deres :) Men lige nu vil vi også bare gerne undersøge ALT :)

Visitfyn synes jeg desværre ikke gav så meget men jeg har jo også kun haft 3 dage indtil videre - så mon ikke vi finder det helt rette sted...

Tusind tak for dit svar :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal holde vores bryllup på Gammel Avernæs - det er meget tæt på Assens... Vi bor også i Odense, så med i vore tanker var også Sortebrokro ved Den Fynske Landsby. Et andet sted er Sixtus ved Middelfart - det var også med i opløbet....

God planlægning :thumbsupsmileyanim:

Ja vi har også ovevejet Gammel Avernæs - det er et fantastisk sted... Om gæsterne og vi selv skal køre 3 eller 20 km betyder jo egentlig heller ik så meget - men man vil jo gerne finde det helt perfekte sted :cheerleader3:

Men det er bestemt med i opløbet...

Tusind tak for dit svar og held og lykke med jeres bryllup i de smukke omgivelser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ville kigge alle tænkelige steder og så ringe rundt og få dem til at sende deres, hvad de kan tilbyde.

Ja præcis - det bliver også næste skridt. Men det er altid godt lige at høre om nogen havde nogle fantastiske ideer som jeg ikke selv havde tænkt på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slotsagtigt er det godt nok ikke men det er tip top (har spillet der flere gange): Birch og Conrad i Odense C. En anden mulighed kunne være Kursuscenter.dk i Middelfart. Vi har spillet til deres firmafester de sidste par år (+ andre arrangementer der) og det er altid tip top og nogle kanongode hytter, hvis I vil tilbyde overnatning for gæsterne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det dejlige frieri :blush:

I Middelfart er der Sixtus, Kongebrogården og Hindsgavl slot - alle meget dejlige steder.

Harridslevgård slot ligger i Bogense. Lykkesholm slot ved ørbæk og Broholm gods. Derudover er der et slot ved Nyborg, som jeg pludselig helt har glemt navnet op :)

På Assenskanten ligger også et stort gods, hvor de kongelige ofte har været til fest. Måske du kan google dig frem til navnet?

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer