missy

BH'er

7 posts in this topic

Min veninde var ude og prøve brudekjoler forleden, og fandt KJOLEN :thumbsupsmileyanim:

Nu skal hun så ud og finde en stropløs BH, men har svært ved at finde en pæn i F skål. Kjolen er godt nok med stivere og lidt corsage agtig, men hun vil føle sig bedst tilpas med støtte fra en BH.

Hun har fundet frem til en PrimaDonna, men synes måske det er ærgeligt at man ikke kan få matchende trusser dertil (hun vil gerne være lækker for manden på bryllupsnatten :cheerleader3: )

Så jeg tænkte, at der må være andre her, som har haft lignende "problem" og har en super løsning???

Håber håber håber på hjælp til verdens sødeste veninde :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg er selv en F skål (80F) og jeg har lige bestilt denne her stropløse bh og trusser :thumbsupsmileyanim: Den fås op til G skål... :thumbsupsmileyanim:

Og kan købes HER

Håber at din veninde kan bruge den, jeg syndes at den er rigtig flot og sexede ikke mindst :cheerleader3: Jeg har selv har problemer med at finde en bh, da jeg gerne ville have en der var blonter på og ikke bare helt glat, som de tit er når de er stropløse :) Så er de bare mega kedelige...

post-32128-1235564301.jpg

0

Jeg er en 80 FF/G og har også problemer med at finde BH'er... Jeg har købt en Fantasie stropløs BH og den er super dejlig.

Den kan købes hos Lace - både i deres butikker og over nettet (hvis det er over nettet så brug deres størrelses-guide. Den passer!)

Butikkerne ligger i Århus (2 steder), Risskov (1 sted) i KBH (1 sted) og i Flensborg (1 sted).

Her er deres netbutik(direkte link til BH'en) Klik Her

De har i øvrigt rigtig meget i store størrelser!!

0

Hvor er det bare FANTASTISK at der allerede var én der har stratet dette emne op.

Jeg er nemlig en str. 85 E, og vil super gerne have fat i en stropløs BH, men de jeg har prøvet indtil nu har bare ikke siddet ordentligt. Der er nemlig ikke stivere i min kjole...

Måske er det fordi jeg ikke er vant til at bruge dem uden stropper, men jeg synes bare det er vildt vigtigt at der er styr på "tropperne" den dag! :-)

Tak for alle jeres svar. Til hende der synes det er træls at få en BH uden blonder.: Jeg synes det er aller vigtigst at den sidder godt - især når man har en stor barm. Så kan man jo evt. købe et sexet sæt undertøj til bryllupsnatten :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ikke fordi jeg har problemer med størrelsen af bh, da jeg bruger en mindre størrelse. men derfor vil jeg alligevel lige fortælle, hvad jeg gør. Jeg har nemlig fået af vide, at man skal passe på med for mange blonder osv på undertøjet under brudekjolen. da blonder oftes kan skimtes igennem stoffet. Derfor vælger jeg et meget enkelt sæt undertøj til selve dagen og festen. Men køber noget lidt mere sexet og smart til brudenatten, som jeg så skifter til, når det bliver sengetid for brudeparret:-)

0

Min veninde var ude og prøve brudekjoler forleden, og fandt KJOLEN :cheerleader3:

Nu skal hun så ud og finde en stropløs BH, men har svært ved at finde en pæn i F skål. Kjolen er godt nok med stivere og lidt corsage agtig, men hun vil føle sig bedst tilpas med støtte fra en BH.

Hun har fundet frem til en PrimaDonna, men synes måske det er ærgeligt at man ikke kan få matchende trusser dertil (hun vil gerne være lækker for manden på bryllupsnatten :7himmel: )

Så jeg tænkte, at der må være andre her, som har haft lignende "problem" og har en super løsning???

Håber håber håber på hjælp til verdens sødeste veninde :cheerleader3:

Hejsa

Jeg er også en af de storbarmede piger.

Jeg har fået det råd, at man kan få syet den stropløse bh fast i kjolen, så vil det holde og støtte bedre.?????

0

Min veninde var ude og prøve brudekjoler forleden, og fandt KJOLEN :blush:

Hun har fundet frem til en PrimaDonna, men synes måske det er ærgeligt at man ikke kan få matchende trusser dertil (hun vil gerne være lækker for manden på bryllupsnatten :) )

Håber håber håber på hjælp til verdens sødeste veninde :)

Hejsa

Jeg er også en af de storbarmede piger.

Jeg har fået det råd, at man kan få syet den stropløse bh fast i kjolen, så vil det holde og støtte bedre.?????

Hmm.. det kunne måske godt la sig gøre.. men tror hun har besluttet sig for at leje kjolen, så lige i dette tilfælde går det nok ikke :cheerleader3: men godt med rådet, hvis der er andre der kan bruge det :)

0