Sign in to follow this  
Followers 0
missy

Stømpebånd

11 posts in this topic

:cheerleader3: Min veninde var ude og købe brudekjole forleden, og købte også sit strømpebånd samtidig. Men en anden veninde mener at det er os tøser der skal gi hende strømpebåndet.. Jeg har ikke hørt om det før..

Nogen der kender til det??

Jeg ved godt man selv laver sine egne regler, men er der noget om det, er det sådan en ting vi tøser gi'r??

I er så gode til at hjælpe herinde, så på forhånd 1000 tak :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:7himmel: Min veninde var ude og købe brudekjole forleden, og købte også sit strømpebånd samtidig. Men en anden veninde mener at det er os tøser der skal gi hende strømpebåndet.. Jeg har ikke hørt om det før..

Jeg ved godt man selv laver sine egne regler, men er der noget om det, er det sådan en ting vi tøser gi'r??

I er så gode til at hjælpe herinde, så på forhånd 1000 tak :cheerleader3:

Dét har jeg godt nok aldrig hørt noget om - jeg købte mit strømpebånd for lang tid siden, da jeg fandt lige dén jeg ville have :cheerleader3:

Og det mener jeg selvfølgelig sagtens man kan - har ikke hørt om at man skulle have den forærende

0

Annonce ♥

Jeg tror det er en amrikansk tradition, men jeg er ikke sikker, for nu hvor du nævner det, så kan jeg godt genkende at havde hørt det før. Men det er ikke noget, som vi bruger.

0

Annonce ♥

:griner:- Min veninde var ude og købe brudekjole forleden, og købte også sit strømpebånd samtidig. Men en anden veninde mener at det er os tøser der skal gi hende strømpebåndet.. Jeg har ikke hørt om det før..

I er så gode til at hjælpe herinde, så på forhånd 1000 tak :7himmel:

jeg har ikke hørt om at man skal få det forærende, jeg låner min mors og det skal min søster også når det en gang bliver hendes tur. :cheerleader3:

min veninde købte sit da hun købte sin kjole... :cheerleader3:

0

Jeg fik mit strømpebånd af mine "brudepiger"...

De havde vedlagt et digt, hvori de skrev at de glædede sig til at skulle klippe snorene på den.. eller noget i den retning. det var faktisk meget sødt :-)

Og da de vidste at jeg ikke skal have slør, har de købt et strømpebånd med lange snore på, så de har noget at klippe i :blush:

0