sissse

Vil du deltage i bryllupskage kursus?

29 indlæg i dette emne

Hejsa gæve Zillaer

Jeg har spekuleret på om ikke det ville være fantastisk at arrangere et kursus i bryllupskagedekorering her på Fyn? Kagekompagniet vil gerne komme til Fyn hvis vi kan samle 15 personer der ønsker at deltage.

Jeg kan evt. stille et skolekøkken til rådighed - men hvis andre har mulighed for at stille lokaler til rådighed, så sig endelig til.

Håber måske også på at se nogle fra vest for Lillebælt?! Og ellers hvis nogen her veninder/familie der også har lyst, så er de velkomne!

Sisse

------------------------------------------------------EDIT-----------------------------------------

Vi kører først til mølle princippet, hvis det skulle viser sig at interessen er stor.

Sisse

Bianca

misspuzzycatz

Kinai

Snut14

Lauritzen

Missy + evt. veninde

Tigerlili

Tina1981

... så mangler vi bare 5 :cheerleader3:

Redigeret af sissse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er osse klar hvis det bliver en dag jeg har mulighed for at komme (aner jo på forhånd ikke så meget med planlægning i fremtiden pga behandlingen)...

Fantastisk :cheerleader3: - men det skal måske lige tilføjes at jeg mener at det koster omkring 400 kr at deltage, hvilket jo så ville skulle forudbetales.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

måske vil jeg gerne med, men jeg må lige vende det med gemalen, da økonomien er nede for tiden.

Men jeg har en lille drøm om at kunne lave bryllupskager som bi-job en dag i fremtiden, så måske dette er muligheden for at starte op.

jeg vender tilbage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kunne jeg også godt tænke mig hvis det blive en dag jeg kan

Super - så må vi se om ikke vi kan finde en dag hvor du kan...

Det tror jeg måske også godt jeg vil være med på, hvis det bliver inden for nær fremtid...maks 2 måneder

Jeg havde også tænkt mig at det skulle være indenfor nogenlunde fremtid... så det kunne være at jeg skulle kontakte KK og høre hvornår de kan...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

venter lige på en dato.. så vil jeg lige overveje det!! bor næsten i Esbjerg, så der er et lille stykke vej, men er helt sikkert interesseret :0)..

"kom til" at lave min egen bryllupskage.. :cheerleader3: så nu står der to veninder og tripper og siger jeg skal lave deres også... :0)

Meen... så skærpes kravene til mig selv jo lidt, vil jo gerne give mine veninder en perfekt kage.. så kunne være fedt med et kursus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
venter lige på en dato.. så vil jeg lige overveje det!! bor næsten i Esbjerg, så der er et lille stykke vej, men er helt sikkert interesseret :0)..

"kom til" at lave min egen bryllupskage.. :cheerleader3: så nu står der to veninder og tripper og siger jeg skal lave deres også... :0)

Meen... så skærpes kravene til mig selv jo lidt, vil jo gerne give mine veninder en perfekt kage.. så kunne være fedt med et kursus

Hvis det er en dag vi begge kan, kan vi bare følges ad. Jeg bor i Esbjerg og kan sagtens ligge bil til..

/Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg tror faktisk også gerne jeg vil med.

Lige i denne periode har jeg mod på at prøve selv at bage *thi-hi* men jeg ved ikke om jeg tør til selve dagen.... :unsure:

Kom snart med en dato :cheerleader3: så håber jeg på at jeg kan.

Knus JaneJ

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
venter lige på en dato.. så vil jeg lige overveje det!! bor næsten i Esbjerg, så der er et lille stykke vej, men er helt sikkert interesseret :0)..

"kom til" at lave min egen bryllupskage.. :biggrin: så nu står der to veninder og tripper og siger jeg skal lave deres også... :0)

Meen... så skærpes kravene til mig selv jo lidt, vil jo gerne give mine veninder en perfekt kage.. så kunne være fedt med et kursus

Hvis det er en dag vi begge kan, kan vi bare følges ad. Jeg bor i Esbjerg og kan sagtens ligge bil til..

/Maria

Lyder bare rigtig godt!!! :thumbsupsmileyanim: afventer en dato, så kan vi lige snakkes ved..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer