Kitt

Jordbærtærte som bryllupskage - Hjælp!!!

17 indlæg i dette emne

Vi EEEELSKER jordbærtærte (eller jordbærkage, den klassiske fra bageren) hjemme hos os :) og har besluttet at det selvfølgelig også skal være vores bryllupskage....

Jeg har søgt rundt omkring herinde på BK og fundet nogle flotte og inspirerende og SUPER lækre kager, men tænkte at jeg langtfra har set det hele, så hvis nogle har haft det samme til deres bryllup eller anden fest, vil I så ikke godt lægge billeder herind til inspiration? Og måske lidt tekst og priser...

Så bliver jeg rigtig glad...og lækkersulten.... :blush:

TAK.

post-5404-1235903421.jpg

Redigeret af Kitt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i prøvet at tale med den bager i gerne vil have til at lave det?

Vi overvejer også jordbær tærte i stedet for traditionel kage, og den bager der skal lave vores kage ligegyldig hvilken slags det bliver har et helt mappe med forskellige kager han tidligere har lavet til f.eks. brudepar og heriblandt ahvde han også store hjerteformede jordbærtærter og jordbærtærter på stativ.

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh hvor lyder det godt :blush: Jeg ville eeeeelske at kunne servere det som bryllupskage. Men gemalen vil ikke være med på den. Han kan ikke lide det.

øv.

:)

det samme her min kan kun lide chokoladekage :cheerleader3: ... jeg bliver helt lækkersulten af at se billedet... bliver det ikke snart sommer så man kan få lidt jordbærkage mums.... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg/vi ÆÆÆLSKER også jordbærtærte - og jeg synes det er en super fed idé at bruge den til bryllupskage. Har godt nok ikke set det før, men tror det ville se fantastisk ud på sådan et etage stativ.

Du skriver ikke om du selv skal bage den - men hvis du skal så sig til - jeg har den absolut bedste opskrift. Den smager præcis (om ikke bedre) end den man køber i Føtex, og det er efter min mening, klart den bedste købe jordbærtærte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
årh hvor lyder det godt :blush: Jeg ville eeeeelske at kunne servere det som bryllupskage. Men gemalen vil ikke være med på den. Han kan ikke lide det.

øv.

:cheerleader3:

det samme her min kan kun lide chokoladekage :cheerleader3: ... jeg bliver helt lækkersulten af at se billedet... bliver det ikke snart sommer så man kan få lidt jordbærkage mums.... :)

jamen så kan du da foreslå ham, at det bliver en etagekage med skiftevis jordbær tærte og chokolade tærte??!! super ide!! :)

Men den ide kan jeg heller ikke bruge selv, da gemalen heller ikke kan lide chokolade... hmm...

Det bliver vist ikke nemt for os at sammensætte en bryllupskage :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den tråd igen, men jeg stødte på et tidspunkt på en herinde, som havde jordbærtærte som bryllupskage - de havde fået deres bager til at bage to store hjerteformede tærter - det så hammer godt ud, tænderne løb helt i vand her bag skærmen :) men måske det var en ide ?

Jeg syntes det er en super god ting med jordbærtærte :):blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den tråd igen, men jeg stødte på et tidspunkt på en herinde, som havde jordbærtærte som bryllupskage - de havde fået deres bager til at bage to store hjerteformede tærter - det så hammer godt ud, tænderne løb helt i vand her bag skærmen :) men måske det var en ide ?

Jeg syntes det er en super god ting med jordbærtærte :):blush:

Den kan jeg også godt huske - den var super flot.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I et amerikansk program om bryllupper, var der nogen der havde valgt en bryllupskage der bestod af små cupcakes (muffins), sat op på et stativ som en traditionel bryllupskage

Det kan man jo også gøre med små mini jordbærtærte

Inspiration

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg/vi ÆÆÆLSKER også jordbærtærte - og jeg synes det er en super fed idé at bruge den til bryllupskage. Har godt nok ikke set det før, men tror det ville se fantastisk ud på sådan et etage stativ.

Du skriver ikke om du selv skal bage den - men hvis du skal så sig til - jeg har den absolut bedste opskrift. Den smager præcis (om ikke bedre) end den man køber i Føtex, og det er efter min mening, klart den bedste købe jordbærtærte.

Den opskrift vil jeg gerne have det kunne være fedt med jordbærkage i stedet for :blush: Ligger du den ikke ind på tråden?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer