Kinai

Brudekjoler 2009

71 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg hopper i dette skrud den 29. august 2009 :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

Den er fra Pronovias købt hos HoB. Læg venligst mærke til navnet (i øverste højre hjørne...). Jeg synes at det er falsk markedsføring, for der var bestemt ikke nogen rabat på den kjole!! :pokey:

post-36921-1248783024.jpg

Hermed også et par stykker med mig i... ;)

post-36921-1265990741.jpg

post-36921-1265990817.jpg

Redigeret af Miru
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper i dette skrud den 29. august 2009 :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):(

Den er fra Pronovias købt hos HoB. Læg venligst mærke til navnet (i øverste højre hjørne...). Jeg synes at det er falsk markedsføring, for der var bestemt ikke nogen rabat på den kjole!! :thumbsupsmileyanim:

post-36921-1248783024.jpg

Hold da fast hvor er den smuk!!!

Waaaaauuuuuuuuwwwww!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi blev så forlovet for 3 måneder siden, fandt datoen ca. 2 uger efter og skal giftes om 3 uger i morgen!!! Så det er gået SUPER STÆRKT og har derfor ikke haft tid til at lave min egen tråd, men har fulgt lidt med i jeres og det er lidt for spændende nogle gange... Man bliver jo næsten helt afhængig.

Min kjole blev en Lilly, og den er her...

Regner med at lave en tråd om brylluppet efter den store dag og så kan I jo se den i sit es!!

post-35180-1249672878.jpg

Redigeret af Fr Furstrand
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kommer billedet af min fantastiske kjole også... Den blev købt med ærmer (dvs., broderingerne mv. fortsatte som ærger til ca. midt på overarmen). De blev klippet af, og straks fik kjolen et langt mere elegant udtryk.

Bagpå var der også nogle skrå draperinger (eller hvad de nu hedder) samt knapper hele vejen ned af ryggen og over bagdelen.

Kjolen blev brugt d. 22/8 2009 - fantastisk dag!!!

post-36175-1251136731.jpg

Redigeret af barnholdt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da også gerne vise min :biggrin: Det er en 2009 model men skal først bruge den i 2010 - men så går det vel stadig at putte den i dette forum :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Den er uden skørt under og har selv taget billederne hvilket er ultra svært skulle jeg hilse og sige..

Håber i kan se den ordentligt alligevel...

Elsker den selv :)

Den er købt i Panayotis...

post-36857-1256821202.jpg

post-36857-1256821243.jpg

Redigeret af alfahunnen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer