Guest Forår2009

Jer der ER gift

17 indlæg i dette emne

Hejsa alle jer der allerede er gift...

Jeg overvejer at købe ind til de der toiletkurve, men jeg ville gerne høre fra jer, der allerede har erfaring med, om de blev brugt?

Jeg synes, ideen er rigtig sød, men gider ikke bruge penge og energi på noget, som måske kun lige bliver rørt?

Håber I vil dele jeres erfaring...

På forhånd tak, Ane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa alle jer der allerede er gift...

Jeg overvejer at købe ind til de der toiletkurve, men jeg ville gerne høre fra jer, der allerede har erfaring med, om de blev brugt?

Jeg synes, ideen er rigtig sød, men gider ikke bruge penge og energi på noget, som måske kun lige bliver rørt?

Håber I vil dele jeres erfaring...

På forhånd tak, Ane

Jeg har overvejet samme ting, men da vi er endt i at holde festen i et telt i vores baghave, tror jeg at jeg laver dem - om ikke andet så kan de da pynte på begge badeværelser :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej kommende brud.

Ja, jeg blev gift i maj sidste år. En fantastisk fest og dag, så glæd dig.

I vores kurve kom jeg " dagligdags ting " i, såsom : bind, neglefil, talkum ( til sko der er nye ) lidt tyggegummi, mintpasteller, nåle og forskellige farver af sytråd, kondomer, anders and blad, illustrerede videnskab ( dejligt margasin), kam, hårlak, og mere, men kan ikke lige komme på det.

Tro mig - de bringer lykke og et stort smil frem hos alle gæsterne, og det der ikke bliver brugt, kan du jo selv bruge eller en af gæsterne. Hos os gjorde det stor lykke, og min bonusdatter skal giftes til maj i år, og hun har taget ideen til sig.

Håber du får en rigtig god dag, og god fornøjelse.

Nouamani ( nuu Thorvaldsen )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til min søsters bryllup, blev kun et par af tingene brugt. Noget håndcreme og smertestillende piller, så jeg tror man skal vægte hvad man vil bruge penge på.

Jeg regner med selv at lave den, men bare lige til de mest nødvendige ting: smertestillende piller, sytråd, renseservietter til make-up,hårlak og klar neglelak. Måske et par enkelte ander ting. Gider kun købe noget jeg ved jeg selv kan bruge bagefter ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil benytte mig af at bruge alm. dagligdagsting, og hvis ikke det bliver brugt kan jeg eller andre altid få glæde af det.. En ting der for mig er uundværlig er sytråd, jeg var til bryllup sidste sommer hvor min stropløse kjole knækkede sammen, heldigvis var der nogen der havde campingvogn med til overnatningen og de havde nål og tråd, men ellers havde der ikke været nogen hjælp, og tro mig det var bestemt ikke morsomt at sidde der med babbelutterne til fuld udluftning..

Derudover vil jeg tilføje at hvis jeg var gæst til et bryllup hvor bruden havde sørget for en sådan kurv, ville jeg tænke sikken brud med overskud til at tænke på os andre.. ved ikke om i kan følge mig..

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa alle jer der allerede er gift...

Jeg overvejer at købe ind til de der toiletkurve, men jeg ville gerne høre fra jer, der allerede har erfaring med, om de blev brugt?

Jeg synes, ideen er rigtig sød, men gider ikke bruge penge og energi på noget, som måske kun lige bliver rørt?

Håber I vil dele jeres erfaring...

På forhånd tak, Ane

Vi havde det, og det var en KÆMPE hit. Der blev snakket meget om dem!

Vi lagde fx: Panodil, lidt duft, mint, neglefil, kondomer osv i..

(Og da en ene kondom forsvandt, blev de kurve endnu mere samtale emne) :thumbsupsmileyanim:

Så ville helt klart gøre det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos hos var det uden tvivl også et kæmpe hit, og nu står den ene kurv på vores gæstebadeværelse og gør gavn dér.

Vi havde en sort kurv til herrerne og en hvid til damerne (samme farver gik igen i alt andet). Dem, der ikke brugte indholdet, havde noget at snakke om og grine af!!! Især vabelplaster, frisk-mund-pastiller og skålen med blandet slik (karameller og bolcher pakket enkelvis) blev tømt - sidstnævnte meget hurtigt, så her er det vigtigt at have et stort lager.

Også toiletpapiret med brudepar var kilde til STOR morskab. En af talerne havde taget et stykke med ind til festen og brugte det i sin tale ("det var sidste gang, vi havde tørret ham i ..." :cheerleader3: ).

Jeg kan anbefale en tur i Tigeren eller lign. butikker. De har ofte sådan noget som mini-tasker a la nødhjælpstaske, syæske (-taske), manicuresæt osv. osv. osv.

Det dyreste var vist kurvene og de blade, der var i. Det var fx. en jumbobog og et bilblad til herrerne og et blad med en artikel om feststedet til damerne.

I Lidl og vist også Aldi kan man få store poser med blandede karameller, billigt, nemt og til gæsternes store tilfredshed.

Jumbobogen fandt jeg tilfældigvis i Netto og den var sort, så den snuppede jeg med til mandekurven. På samme måde fandt jeg et bilblad, der overvejende var meget mørkt og et lyst blad til damerne. Min pointe er, at man kan lave mange ting, der ser utroligt gennemførte ud, uden at det koster mere end at vælge tilfældigt.

Så det behøver ikke koste ret meget at lave kurvene, hvis man er lidt kreativ og bruger lidt tid på at kigge sig omkring og få idéer. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et kæmpe hit til vores bryllup og en detalje folk stadig taler om.

Faktisk var min ene niece så vild med ideen at hun har sat mig til at lave toiletkurve til hendes konfirmation.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede også toiletkurve - 2 til herretoiletterne og 2 til dametoiletterne.

I damernes var der:

Bind

Tamponer

Trusseindlæg

Hårspray

vatpinde

frisk mund pastiller

fnugrulle

antiperspirant deospray

pudseklude til briller

Mændenes:

Hårvoks

vatpinde

antiperspirant deospray

fnugrulle

pudseklude til briller

frisk mund pastiller

Der var stort set ikke rørt noget, og ingen har kommenteret dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De var et stort hit til vores bryllup, men de blev nok snakket mere om end brugt.. men de blev da brugt!!

Her er herrekurven:

Og damernes:

Kan også klar anbefale en tur i Tiger/søstreneGrene.. der købte vi bla. make up, sysæt skopuds osv. til ingen penge

Hvor er de bare gode, kan godt lide de er så forskellige og afspejlende af kønnet :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan se i havde skilte på dem...hvad skrev i der?

Vi skal også selv have dem, da jeg syntes de er et kæmpe hit og har set dem til flere fester vi har været til!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes altså det er smadder sjovt at læse om hvad andre putter i deres kurve, jeg har et gammelt servantesæt jeg stiller ud på badeværelset i dagens anledning, fylder så baljen med diverse til begge køn, jeg er dog lidt i tvivl om kanden skal rumme en buket blomster eller en flaske til dem der lige trænger til en sjus (læs min mand inden han skal holde tale hehe). Hvad syntes i??? ;)

mvh Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes altså det er smadder sjovt at læse om hvad andre putter i deres kurve, jeg har et gammelt servantesæt jeg stiller ud på badeværelset i dagens anledning, fylder så baljen med diverse til begge køn, jeg er dog lidt i tvivl om kanden skal rumme en buket blomster eller en flaske til dem der lige trænger til en sjus (læs min mand inden han skal holde tale hehe). Hvad syntes i??? ;)

mvh Gitte

Suværen ide ! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer