Sign in to follow this  
Followers 0
AkaGitte

Når bruden skal klædes på?

44 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Det vidste jeg ikke!! Men det gør nu ingen forskel da det er min mor der skal hjælpe mig - og hende og mn far har lige holdt sølvbryllup, så går ud fra hun er lykkelig gift :blush:

Ja, så er hun vist så gift som man kan være... :)

0

Det viste jeg heller ikke... Men det bliver nu ikke en lykkelig gift kvinde der hjælper mig i kjolen og det gør mig sq heller ikke noget :blush: det er min bedste veninden og hun har været gift, er næsten lige blevet skilt med ham der skal være min kærestes bedstman for det ikke skal være løgn...

0

Annonce ♥

Nej det vidste jeg skisme heller ikke, men så er det godt, at jeg er hjemme ved mine forældre, og at min mor skal have æren af at hjælpe en bridezilla i hendes kjole :blush: , for jeg er ret sikker på, at jeg nok bliver ret hys lige timerne op til :) , så derfor er det godt, at det er min mor, som har set mig på den måde før, og ikke mine veninder

0

Jeg fik lige af vide af min mor igår at når jeg skal klædes på på dagen... så SKAL det være en der er gift der hjælper mig i kjolen.....

Hvorfor skal det være en gift quine der hjælper?

Jeg mener det har noget at gøre med gammel overtro. Hvis en gift kvinde hjælper dig i tøjet så får du selv et godt ægteskab... Men er ikke sikker - så hvis nogle har den RIGTIGE forklaring, så skal i være velkommen!

Kram Heidi

0

Jeg fik lige af vide af min mor igår at når jeg skal klædes på på dagen... så SKAL det være en der er gift der hjælper mig i kjolen.....

Vidste I andre det??

nej det viste jeg ikke men min mor har været gift hele to gange så det går nok....ss

0

Annonce ♥

Kom lige til at tænke.. der skal ikke ret mange gifte med til vores bryllup..

svigermor er skilt..

svigerfars nye unge kone, som kunne være min søster.. naaah... (skal lige siges, at vi har et glimrende forhold)

min mor.. hm.. hun er enke.. så hun er vel ikke gift men ej heller skilt?

min søster?? NIKS.. så blir der ik bryllup, for så går jeg grassat inden.. (vi er lige stædige og ik helt enige om særlig mange ting)

min svigerinde.. men.. nej tror jeg ik.. selvom det ku være ski'e hyggeligt.. (men tror nok L skal derud og i tøjet)..

L's kammerats forældre.. dem har han lovet skal med.. har aldrig set menneskerne..

og så er der måske svigermors venner.. men... haha.. nej.. de er slet slet ikke tætte nok på..

Så hvis ik det skal være min bedste veninde, som er ugift.. så kan jeg slet ikke se, hvem det skal være, for resten af gæstelisten er ugifte folk..

0

Det vidste jeg ikke!! Men det gør nu ingen forskel da det er min mor der skal hjælpe mig - og hende og mn far har lige holdt sølvbryllup, så går ud fra hun er lykkelig gift :blush:

vil sige præcist det samme :)

men nej det vidste jeg heller ikke

0

Annonce ♥

svigermor er skilt..

svigerfars nye unge kone, som kunne være min søster.. naaah... (skal lige siges, at vi har et glimrende forhold)

min søster?? NIKS.. så blir der ik bryllup, for så går jeg grassat inden.. (vi er lige stædige og ik helt enige om særlig mange ting)

min svigerinde.. men.. nej tror jeg ik.. selvom det ku være ski'e hyggeligt.. (men tror nok L skal derud og i tøjet)..

L's kammerats forældre.. dem har han lovet skal med.. har aldrig set menneskerne..

og så er der måske svigermors venner.. men... haha.. nej.. de er slet slet ikke tætte nok på..

Så hvis ik det skal være min bedste veninde, som er ugift.. så kan jeg slet ikke se, hvem det skal være, for resten af gæstelisten er ugifte folk..

Så kommer jeg til Kolding og hjælper dig i kjolen!!!

0

svigermor er skilt..

Så kommer jeg til Kolding og hjælper dig i kjolen!!!

:blush:

0

Annonce ♥

Syntes også jeg har læst et eller andet sted at det ikke måtte være ens mor ? eller også var det brudepige hun ikke måtte være hmm bliver helt i tvivl hehe

Det har jeg nu heller ikke hørt, men har til gengæld hørt, at brudepigerne ikke må være gifte kvinder. Og 3 gang brudepige (hvis man går efter traditionen om ugifte brudepiger) så bliver man aldrig gift

0

Den har jeg heller ikke hørt om før :cheerleader3: , men skulle man følge al overtroen ville man da aldrig blive gift ;). Min mor hjælper mig i kjolen og da hun og min far har været sammen i næsten 40 år - kan man jo håbe at det smitter lidt af....

Katja

0

Hmm, må vist også være en af de traditioner jeg ikke kan overholde. Min mor er skilt, og vil nok også drive mig til vanvid på dagen, så min bedste veninde kommer, og hun er ikke gift. Meeen måske så må jeg lokke frisøren til at hjælpe, hun er samtidig en kær quinde fra min mødregruppe, og hun er vist gift, så må hun smitte lidt af. Ellers må det gå uden :cheerleader3:

0