Sign in to follow this  
Followers 0
AkaGitte

Når bruden skal klædes på?

44 posts in this topic

Okay.. ja det vidst jeg heller ikke, men siden jeg har købt diverse bryllupsmagasiner er der simpelthen ikke noget hvor der ikke er overtro eller mærkelige traditioner. Det kan godt gå hen og blive for meget. Det er virkelig en unødig stress factor at man skal danse brudevals inden kl. 12 f.eks.

0

Annonce ♥

Okay.. ja det vidst jeg heller ikke, men siden jeg har købt diverse bryllupsmagasiner er der simpelthen ikke noget hvor der ikke er overtro eller mærkelige traditioner. Det kan godt gå hen og blive for meget. Det er virkelig en unødig stress factor at man skal danse brudevals inden kl. 12 f.eks.

lige præsis den med at danse inden midnat, synes jeg er super sød, og der en af de traditioner, som vi bestemt skal overholde

0

Det anede jeg godt nok ikke!! :thumbsupsmileyanim:

meen på den anden side, synes jeg godt nok ikke jeg ved særlig meget omkring alle de her bryllups traditioner! Det er godt vi har bryllupsklar.dk så vi kan blive opdateret :thumbsupsmileyanim:

hehe men det er min mor der hjælper mig i tøjet til maj, og de har sølvbryllup i august, så det burde give lykke nok.. hihi

0

Annonce ♥

Jeg har læst at det er 1. brudepigen der skal hjælpe en i tøjet.. Og at det ikke må være ens mor, hun må slet ikke hjælpe med noget mht. brudens tøj..

Tror det er lidt forskelligt alt efter hvor man læser..

0

Mon ikke det er fordi din mor meget gerne vil hjælpe dig i kjolen....? ;o)

Nej, jeg ved det ikke - har aldrig hørt om det. Tror man skal lade være med at være alt for overtroisk den dag... tænk bare på, hvor meget man også skal have i sin sko så... og hvad gør man egentlig når det er en sandal? Der er vist noget med både mønter og krydderier og et eller andet mere.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm... havde egentlig planer om, at min bedste veninde skulle hjælpe mig og være hos mig om formiddagen (hvis hun vil).. men hun er kun lykkelig mor.. ej gift endnu...

Min veninde skal også hjælpe mig... Hun er også kun lykkelig mor. Desuden er hun fraskilt og det er min mor som skal hjællpe mig også... Øhh håber ikke det bringer uheld.

0

Min mor og reservemor hjælper mig i tøjet.

Min mor er stadig gift i ånden som hun siger, min far døde i 98' og de havde kunne fejre guldbryllup 4 april i år.

Min reserve mor er gift, så jeg er vidst under kyndige hænder.

Klem MizzT

0

Annonce ♥

Jeg har det sådan lidt hmmm... med en del af de traditioner og den overtro der er til næsten hver evig eneste ting på ens bryllupsdag - lige fra vejret til hvordan man kommer i tøjet... Det er altså lidt skørt synes jeg - i hvert fald hvis det bliver en stressfaktor. Traditioner er dejlige og det er da sjovt at være med til at holde dem i ave. Men der er også ting, der måske bare ikke hører til mere (og så kan nye traditioner jo komme til i stedet).

Vi er vel klogere end som så og ved godt at uanset hvem der hjælper os i tøjet, så har det nok intet med hvor lykkeligt et ægteskab bliver.

0