Guest jennifer1985

Hvilke kommuner vier ude

45 indlæg i dette emne

Hi alle

Jeg tænkte på og vi skulle samle vores erfaring med, hvilke kommuner der vil vie andre steder end på rådhuset. måske også de kommuner som ikke vil. jeg leder i hvert fald efter en kommune i mit nær område som gør det, eftersom vi har fået nej fra Ballerup kommune.

håber i er med :thumbsupsmileyanim:

her er en samlet liste over de kommuner der vier udendørs og hvilke der ikke gør. listen er kun baseret på personlige erfaringer, så det kan jo være at du får en anden oplevelse.

kommuner der vier udendørs

Silkeborg

Assens

Kerteminde

Nyborg

Hørsholm

Fredensborg

Taastrup

Gribskov

Brønby

Lolland

Albertslund

Roskilde

Esbjerg

Lyngby-Taarbæk

Frederikshavn

Holbæk

Kommuner der ikke vier udendørs

Ballerup

Århus

Odense

Aalborg

Faaborg-midtfyn

Gladsaxe

Herlev

Fortsæt endelig med at skrive om jeres eller bekendtes erfaring. TAK

Redigeret af jennifer1985
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Både Hørsholm og Fredensborg kommune tager ud.

Vi skal vies af Hørsholm kommune. :thumbsupsmileyanim:

foregår vielsen så i hørsholm kommune?? fedt i fundet nogen :cheerleader3:

Ja, vi hører til Fredensborg kommune men fordi vielsen skal foregå i Hørsholm kommune er det dem der skal foretage vielsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Både Hørsholm og Fredensborg kommune tager ud.

Vi skal vies af Hørsholm kommune. :thumbsupsmileyanim:

foregår vielsen så i hørsholm kommune?? fedt i fundet nogen :cheerleader3:

Ja, vi hører til Fredensborg kommune men fordi vielsen skal foregå i Hørsholm kommune er det dem der skal foretage vielsen.

tænkte jeg nok. men det er dejligt at man kan blive viet i en anden kommune, hvis nu ens egen ikke vil. vi leder stadig vidre.

bliv endelig ved med at komme med jeres erfaring, måske skulle vi samle det lidt, når der er kommet flere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved positivt at Brøndby kommune ikke gør men det er godt nok mange år siden :cheerleader3:

Det gør de så i vores tilfælde. Vi afleverede en "ansøgning" (kan ikke huske hvad formlen hed) på kommunen i august og fik senere et brev om at de kommer hjem til os og vier os i vores have til juni.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hi alle

Jeg tænkte på og vi skulle samle vores erfaring med, hvilke kommuner der vil vie andre steder end på rådhuset. måske også de kommuner som ikke vil. jeg leder i hvert fald efter en kommune i mit nær område som gør det, eftersom vi har fået nej fra Ballerup kommune.

håber i er med :cheerleader3:

Faaborg-midtfyn kommune gør ikke....Men Der er en frikirke præst fra Taasinge, Bodil Schmidt som gerne tager ud i hele landet tror jeg. Hun kommer hjem og vier os i vores have 30 maj.

Håber det kunne bruges....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hi alle

Jeg tænkte på og vi skulle samle vores erfaring med, hvilke kommuner der vil vie andre steder end på rådhuset. måske også de kommuner som ikke vil. jeg leder i hvert fald efter en kommune i mit nær område som gør det, eftersom vi har fået nej fra Ballerup kommune.

håber i er med :cheerleader3:

Faaborg-midtfyn kommune gør ikke....Men Der er en frikirke præst fra Taasinge, Bodil Schmidt som gerne tager ud i hele landet tror jeg. Hun kommer hjem og vier os i vores have 30 maj.

Håber det kunne bruges....

Ej hvor fedt... hvordan har i fået kontakt til hende?

Min forlovede kommer oprindeligt fra Tåsinge nemlig...Så det var jo en mulighed!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ARGH!!!!!!

ihh altså nu har jeg ringet rundt og der er bare igen der kommer ud og vier... det er simpelthen så irriterende, jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op. det er virkelig svært at komme vidre med planlægningen, når man ikke endgang ved og man faktisk kan blive viet den dag man gerne vil. Hvis der er nogle der har nogle gode ideer, så tager jeg gladeligt imod dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer