Posted March 6, 2009 · Report post er det nogen her inde fra Esbjerg kunne være sjov at se om hvor mange Esbjerg brude her var 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2009 · Report post Ja!!! MIG!!! Vi bor i Sønderris 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2009 · Report post Jeg er fra Sædding 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post Wuhuuuu troede jeg var helt alene...ss 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post Jeg bor ca 30 km fra esbjerg. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post Nogen der kunne finde på at mødes på esbjerg torv til en sodavand el. en dag ??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post Hej Jeg melder mig ogå på Esbjerg banen Vi har dog fejret vores 3 års bryllupsdag, så håber det er ok jeg skriver her.. Er helt sikkert frisk på at mødes over en øl/vand, kunne være hyggeligt at hører om jeres planlægning og måske kan vi udveksle gode idéer.. Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post HejJeg melder mig ogå på Esbjerg banen Vi har dog fejret vores 3 års bryllupsdag, så håber det er ok jeg skriver her.. Er helt sikkert frisk på at mødes over en øl/vand, kunne være hyggeligt at hører om jeres planlægning og måske kan vi udveksle gode idéer.. Heidi Super og ja helt sikker i orden du skriver her ...er jo altid rart at snakke med en der har prøvede det helt....ss 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post jep jeg melder mig også på banen er født og opvokset her i esbjerg og det er også her brylluppet skal holdes 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post Syntes da bare vi skal prøve og se om vi kan finde en dag....hvad siger i til søndag den 24 Maj ?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post Jeg er så også en af de gamle brude fra Esbjerg, men er da helt klar på at mødes og hygge lidt med jer alligevel.. /Maria 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2009 · Report post OP OP OP så vi kan finde en dato ....ss 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2009 · Report post Jeg er også helt med på at mødes.. men har bare desværre ikke tid i denne weekend Holder øje om der kommer andre datoer ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Jamen hvis i er med på den er der den 26 og 27 et drag show på cafe frederik i esbjerg skulle være rigtig sjovt det var da en mulighed...info kan læses her drag show 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Vil også gerne mødes men kan desværre ikke lige denne måned for at meget jeg skal nå inden mit bryllup den 6 juni. Desværre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Jeg bor godt nok 40 km fra esbjerg men vil da godt være med her Følger lige med ang en dato. Så er jeg da frisk på at mødes der inde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites