farmer

Vores fantastiske dag..

75 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Først.. STORT Tillykke med brylluppet :cheerleader3:

Dernæst.. hold op, hvor er det flot og gennemført. Jeres tøj, borddækning... det passer så fantastisk til hinanden. Og vejret...... Kunne jeg være 100% sikker på sådan en et vejr, så valgte jeg også vinterbryllup og hestevogn!

Hestevognen har jeg tænkt på, men vi har 30 km til feststedet, såååååååh det går nok ikke.

Ai hvor var I altså bare fine.. og I ser SÅ lykkelige ud.. :cheerleader3: TILLYKKE!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøøøøn beretning! Smuk brud, skøn gom og sikke da et dejligt barn i har!! Og vildt at hun kunne klare det meste af dagen!!!

Virkelig lækkert at vejret var så godt - høj solskin og sne på jorden! - Hvad mere kunne man ønske!!!!

Din buket er jo vildt smuk!! Det er straks røget i inspirationsmappen til manden :cheerleader3:

Kan virkelig godt forstå du er glad for det billede af buket, hat og ringe i vinduet! Det er et virkelig godt billede!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du ville dele denne med os.... vi eeeeeeeeeeeeeeeelsker at se billeder!

Og ej hvor ser i bare lykkelige ud, og sikke flotte i begge er. Og vildt fedt at i har holdt det i samme stil med farver og det hele...

Sådan!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for en fin beretning - det ser ud som om at I havde en uforglemmelig dag som bare blev endnu smukkere af vejrguderne - hvis man kunne være sikker på sådan et vejr, valgte jeg helt sikkert også et vinterbryllup - det er bare SÅ smukt.

Og sikke en dejlig datter I har - hun ser virkelig ud til at hygge sig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet

Sikken en dejlig beretning..

Jeg syntes som de andre at farvetemaet er gennemført.. I er bare så flotte og står godt til hinanden.. Vejret passede til sådan dag.. det var en smuk dag..

Tak fordi jeg måtte se jeres dejlige dag.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle fantastiske billeder, lyder virkelig som om i har haft en skøn skøn dag..

Og hvor er jeres datter yndig..

Jeres borddækning er jeg helt vild med.. Må man spørge hvad du har brugt som bordløber (og prisen) og hvad du har brugt som duge (er de lejet)?

Men i hvert fald stort tillykke med dagen, I ser skønne ud alle 3 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke nogle fantastiske billeder, lyder virkelig som om i har haft en skøn skøn dag..

Og hvor er jeres datter yndig..

Jeres borddækning er jeg helt vild med.. Må man spørge hvad du har brugt som bordløber (og prisen) og hvad du har brugt som duge (er de lejet)?

Men i hvert fald stort tillykke med dagen, I ser skønne ud alle 3 :cheerleader3:

åhh ved ikke hvad det hedder, men det er sådan en slags silkeagtig noget, meget levende i det, gav 60 kr. pr. rulle med 9 m. så det var ikke galt!! dugene er lejede!!

Og tak for de søde ord.. jeg skal nok lige skrive hvis jeg finder ud af hvad det hedder.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så så man lige mig få bryllupssug - altså det der sug i maven når man læser om andres lykkelige dag og bare ikke kan vente til sin egen... :cheerleader3:

Først mange gange tillykke... I ser bare så fantastiske ud og din kjole er bare smuk. Festen ser ud til at have været perfekt. :bearhug:

Tak for en dejlig beretning! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først et stort tillykke med brylluppet! Hvor er jeres tøj bare gennemført og jeg er hel vild med jeres drenge- og pige- toiletkurve :cheerleader3: Det kan være jeg låner din idé til vores bryllup.

Man kunne ikke have ønsket et bedre vejr.

Tillykke tillykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en fantastisk beretning. Hvor er du dog en smuk kvinde og sikke en flot kjole!!! Jeg ville da give min højre arm for at komme til at se sådan ud på min bryllupsdag :cheerleader3:

Det ser ud til i havde en super dejlig dag og vejret var jo fantastisk...

Al held og lykke i fremtiden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig beretning!!

super dejligt med så mange skønne skønne billeder! Hvem der bare kunne få lige så fantastisk vejr til sin bryllupsdag!

din kjole.. manner manner jeg er helt solgt! Så solgt at jeg bliver nød til at spørge hvor du har fundet den henne?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke en dejlig beretning!!

super dejligt med så mange skønne skønne billeder! Hvem der bare kunne få lige så fantastisk vejr til sin bryllupsdag!

din kjole.. manner manner jeg er helt solgt! Så solgt at jeg bliver nød til at spørge hvor du har fundet den henne?

:cheerleader3:

Kjolen er købt hos brudegården i gørding (jylland, nær esbjerg) jeg var bare helt solgt da jeg fik den på!! :0) godt nok var den brugt, lejet ud én gang.. men jeg måtte bare eje den!!

mener det er en Romantica - model, men tror den er fra en gammel kolektion...

Dejligt at høre at du kunne lide beretningen.. Alle de skønne billeder er taget af min mor som er total amatør-billed-nørd :0)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer