Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja jeg følger også lige med her, da jeg selv har meget svært ved at finde de helt rigtige sko....

Men vi vil da meget gerne se billeder af din nyindkøbte kjole!!! :cheerleader3:

:sm:

Ja synes også det var en god ide med en tråd om sko! :cheerleader3:

Mht min kjole, så ville jeg VIRKELIG gerne vise den frem...men den er fra Maggie Sotteros nye kollektion og kan ikke kopiere billederne fra hendes hjemmeside og har heller ik fundet den andre steder...men jeg kan lægge et link ind i min planlægning! :bearhug: Den kommer først hjem om et halvt år...så jeg skal holde spændingen ud temmelig længe!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg desværre ikke noget billede af mine sko, men vil da alligevel lige fortælle, at jeg fandt dem på tilbud i skoringen til 200 kr :-) De sko jeg skal have på er ballerinaer uden hæl, da min tilkommende og jeg er lige høje, og jeg ønsker ikke at være højre end manden denne dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke fundet sko endnu - men ved jeg ikke skal have særlig høj hæl tror ikke mine fødder synes om en hel dag. Jeg skal have fundet sko inden 7 april der skal jeg nemlig over og have lagt min kjole op.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg følger også lige med her, da jeg selv har meget svært ved at finde de helt rigtige sko....

Men vi vil da meget gerne se billeder af din nyindkøbte kjole!!! :cheerleader3:

:blink:

Ja synes også det var en god ide med en tråd om sko! :cheerleader3:

Mht min kjole, så ville jeg VIRKELIG gerne vise den frem...men den er fra Maggie Sotteros nye kollektion og kan ikke kopiere billederne fra hendes hjemmeside og har heller ik fundet den andre steder...men jeg kan lægge et link ind i min planlægning! :bearhug: Den kommer først hjem om et halvt år...så jeg skal holde spændingen ud temmelig længe!!!

waaaaauuuuwwww en kjole :rolleyes: Det er lige min smag :sm: virkelig eksklusiv og bare fantastisk smuk!!

Den ligner også en af mine kjoler en smule :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
ja jeg følger også lige med her, da jeg selv har meget svært ved at finde de helt rigtige sko....

Men vi vil da meget gerne se billeder af din nyindkøbte kjole!!! :cheerleader3:

:back2topic:

Ja synes også det var en god ide med en tråd om sko! :thumbsupsmileyanim:

Mht min kjole, så ville jeg VIRKELIG gerne vise den frem...men den er fra Maggie Sotteros nye kollektion og kan ikke kopiere billederne fra hendes hjemmeside og har heller ik fundet den andre steder...men jeg kan lægge et link ind i min planlægning! :thumbsupsmileyanim: Den kommer først hjem om et halvt år...så jeg skal holde spændingen ud temmelig længe!!!

waaaaauuuuwwww en kjole :cheerleader3: Det er lige min smag :thumbsupsmileyanim: virkelig eksklusiv og bare fantastisk smuk!!

Den ligner også en af mine kjoler en smule :thumbsupsmileyanim:

Ihhhh taaaak :thumbsupsmileyanim: ...dejligt at høre at andre også synes at den er fantastisk...den er jo lidt utraditionel, men det er det jeg godt kan lide!!!

Så nu skal jeg bare finde de perfekte sko til...så håber på at få en masse inspiration i denne tråd!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er mine to par :)

De høje og hotte plus de rare, bløde og ikke så høje :cheerleader3:

post-33530-1236594827.jpg

post-33530-1236594835.jpg

Hej søde:-)

Smukke smukke sko, må jeg være så fræk og spørge hvor du har købt dem af mærket dune???? De er bare lige min smag:-)

Selvfølgelig :)

Dune-skoene er købt i Dune i Covent Garden, London - de fås også i røde...

De har en hjemmeside dune.co.uk - måske de sender world wide, jeg ved det ikke, men det er da et kig værd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt disse for længe siden - HELT sikker på at de skulle være mine brudesko :thumbsupsmileyanim: Meeen nu ved jeg snart ikke, hælen er næsten 10 cm høj, og det er jo en lang dag med hårde gulve, trapper, lang kjole, børn der vil op osv... er virkelig i tvivl:unsure: Har et par andre i sølv med lavere hæl - de er bare ikke nær så lækre :thumbsupsmileyanim: Så må man jo lide - eller skifte! - men så bliver kjolen for lang... Grrrr seriøs skokrise, med 3 uger til...

post-30348-1237153473.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg også endelig fået købt skoene!

Jeg har et sort bånd i taljen og skal også have en sort couture 'hat' på, så det var oplagt at skoene og skulle være sorte.

Og eftersom jeg har en ret dyr smag i sko :thumbsupsmileyanim: kunne jeg også bedre forsvare at købe nogle sorte, så de kan bruges mange gange herefter.

post-31313-1237292123.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer