Missfrance

Skoene til den store dag

473 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine bling-bling-sko, elsker dem! :loveshower: Pga en tidligere brækket ankel, kan jeg ikke gå i særligt hæje hæle, og jeg synes det var SÅ svært at finde flotte brudesko med lav hæl - men så faldt jeg over Orchabelle, som tilbyder sine sko i forskællige hælhøjder (de her er custom made med 5 cm hæl) - PERFEKT!

Bær over med mine vinterblege ben...

post-57417-0-55485300-1333826834.jpg

0

post-21243-0-18066800-1333954142.jpg

Jeg HÅBER at dette er mine brudesko.

Jeg er dog blevet bekymret for, om jeg nu kan passe dem.

Jeg har bestilt sko i Kina før, i str. 39, og da jeg intet problem havde med at passe dem. Jeg bestilte derfor et par mere. Men det par jeg fik anden gang kunne jeg ikke passe selvom det også var str. 39.

Så nu er jeg meget spændt...også fordi vi nu har fremdateret brylluppet til 16. juni 2012 i stedet (forhåbentlig.. vi mangler at få bekræftet fra feststed og kirke), idet min mor er syg.

Har pludselig fået MEGET travlt med at forberede.

*Irghhhhhhhhh*

Knus

Rina

Edited by Rina
0

Annonce ♥

Mine bling-bling-sko, elsker dem! :loveshower: Pga en tidligere brækket ankel, kan jeg ikke gå i særligt hæje hæle, og jeg synes det var SÅ svært at finde flotte brudesko med lav hæl - men så faldt jeg over Orchabelle, som tilbyder sine sko i forskællige hælhøjder (de her er custom made med 5 cm hæl) - PERFEKT!

Synes bare de er så fantastiske dine sko. Men er lidt nervøs for at købe over nettet. Jeg har også selv problemer med en skadet/opereret ankel kombineret med platfod, så jeg er ret så sart med hensyn til hvad jeg kan gå i.. Men suk de er flotte - har også været inde på hjemmesiden og kigge.. :a1221: :a1221: :a1221:

0

Jeg vil da også lige flashe mine brudesko.

Jeg har søgt og søgt efter brudeskoen. Jeg har været stort set alle steder i Århus lige fra Ahlers til skoringen til Bazar Vest til Fetish butikker (Ja I læste rigtig, en dag endte jeg i en butik med lak og lædder - og jeg troede faktisk jeg havde fundet mine sko der, men de fandtes desværre ikke i grøn).

Jeg bestilte i stedet mine sko på nettet. Det var stadig ikke nemt, for jeg kan ikke som mange af I andre herinde gå i meget høje sko og jeg synes de fleste sko er meget høje. Det er svært når man ikke kan stå med skoene i hånden og sammenligne dem. Derudover synes jeg heller ikke udvalget er så stort med hæl på 5 cm og derunder.

Her er mine sko med 5 cm hæl

post-31693-0-57636800-1332362522.jpg

post-31693-0-04939000-1332362557.jpg

Jeg var lidt i tvivl om farven, da jeg bestilte dem over nettet - har ikke før købt sko over nettet så jeg bestilte også dem her (med kriterie at de skulle have samme hæl højde for at kjolens længde ville passe til begge):

post-31693-0-10471700-1332362685.jpg

post-31693-0-97390500-1332362727.jpg

Jeg prøvede også at bestille en takse jeg håbede havde samme farve som de grønne sko. Og jeg synes den er ret tæt på.

Nu må jeg så se hvad jeg synes når jeg kommer i hele skrudet (kjolen hænger hos min bror)

post-31693-0-53475200-1332362860.jpg

De er bare superflotte. Har du et link til hjemmesiden?

0

Jeg har virkelig haft en kamp med at finde sko, fordi jeg er nød til at have HELT flade sko på (H2B og jeg er lige høje).

Har nu bestilt disse sko - krydser finger for, at de er lige så fine i virkeligheden :cheerleader3:

post-52208-0-43815600-1334435210.jpg

0

Annonce ♥

Ih, hvor fine :) Samme her, er stadig på jagt efter næsten flade, men stadig feminine og søde sko.

Mange tak :)

Ja, det er bare smadder svært, når man er nød til at gå uden om alle de fine stilletter... :blink:

Held og lykke med jagten :cheerleader3:

0

Jeg har virkelig haft en kamp med at finde sko, fordi jeg er nød til at have HELT flade sko på (H2B og jeg er lige høje).

Har nu bestilt disse sko - krydser finger for, at de er lige så fine i virkeligheden :cheerleader3:

hvor man finder man dem henne.. skal godt nok ikke giftes endnu, men sko kan man jo altid bruge er her vi også lige høje

0

Synes bare de er så fantastiske dine sko. Men er lidt nervøs for at købe over nettet. Jeg har også selv problemer med en skadet/opereret ankel kombineret med platfod, så jeg er ret så sart med hensyn til hvad jeg kan gå i.. Men suk de er flotte - har også været inde på hjemmesiden og kigge.. :a1221: :a1221: :a1221:

Altså...jeg kan godt følge dig - var også meget nervøs over at bestille så dyre (og vigtige) sko online - men er bare SÅ positivt overrasket over Orchabelle - og kan KUN anbefale dem - det er nogen af de mest behagelige sko jeg har haft på fødderne - sutsko inkluderet! De er "polstret" i sålen, og har en ekstremt god pasform. Fordi de jo er "åbne" midt på, så tror jeg også fint de kan passe en lidt bredere fod.

Ankelstropperne som medfulgte var enkle og i samme satinstof som skoene, jeg synes de var lidt korte (min tidl brækkede ankel er kronisk lidt hævet) så bestilte matchende bling bling ankelstropper med sløjfebånd - så kan de justeres præcis som man ønsker - igen super hvis man har en fod som afviger lidt fra normalen.

ORchabelle har et eget måleskema, så når man bestiller sko er det efter målene på ens egen fod - og i mit tilfælde vil jeg sige det passer 100% - skulle næsten tro skoen var lavet TIL MIG! 5 cm hæl føles næsten som ingen hæl når man går med dem - når nu de er så comfy, tror jeg fint jeg kunne have klaret 7 cm hæl - men det vovet jeg mig ikke ud i da jeg bestilte...

Jeg kan KUN anbefale dem - de koster - men er ALLE pengene værd - totalt prinsessesko!

I øvrigt, du kan ikke bestille fra orchabelle.com - de sender ikke til udlandet... JEg har bestilt fra sallyannmillershoes.com - og det er bare den sødeste dame med en helt fantastisk og personlig service - så hende kan du roligt bestille fra. Hun har også nogle super flotte tasker. Sig du har fået adressen fra mig - så skal hun nok behandle dig som en prinsesse :)

0

Annonce ♥

hvor man finder man dem henne.. skal godt nok ikke giftes endnu, men sko kan man jo altid bruge er her vi også lige høje

De er fra Zara.

Jeg har bestilt dem over nettet (Zaras egen webshop). Man kan så vælge bare at få dem leveret til nærmeste butik, så koster det ikke porto :)

De er også i en fin grå farve.

Link til dem jeg har bestilt: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/dk/en/zara-S2012/190054/712509/BASIC%2BBALLERINA%2BWITH%2BDIAMANTE

0

De er fra Zara.

Jeg har bestilt dem over nettet (Zaras egen webshop). Man kan så vælge bare at få dem leveret til nærmeste butik, så koster det ikke porto :)

De er også i en fin grå farve.

Link til dem jeg har bestilt: http://www.zara.com/...WITH%2BDIAMANTE

mange tak:)

0