fairybride27

ang rive slør

22 posts in this topic

Annonce ♥

Min svigermor syr et ekstra af noget billigt tyll det tager jeg på inden brudevalsen -for jeg vil heller ikke have revet i mit pæne dyre slør :cheerleader3:

0

Mit rigtige slør (som jeg købte sammen med mine 2 kjoler) er gulvlangt og jeg er vild med det. Jeg vil heller ikke have det bliver revet i øg ønsker at gemme det bagefter.

Derfor købte jeg et lille slør magen til (på ca. 1 meter) som jeg så skifter til inden brudevalsen. Det må de så rive i alt det de ønsker. :cheerleader3:

Jeg har købt begge slør via ebay, så de har været meget billige.

0

Annonce ♥

Jeg synes det er helt okay at der ikke skal rives i sløret, hvis man ønsker at gemme det,for måske at lade det gå i arv. Eller fordi man har betalt mange penge for det. Jeg synes så ikke man skal bruge riveslør. Enten river man i det bruden havde på, eller også lader man være med at bruge den tradition. For mig at se bringer det ikke ekstra lykke at rive i et slør man lige hiver ud af tasken til anledningen.

0

Jeg synes det er helt okay at der ikke skal rives i sløret, hvis man ønsker at gemme det,for måske at lade det gå i arv. Eller fordi man har betalt mange penge for det. Jeg synes så ikke man skal bruge riveslør. Enten river man i det bruden havde på, eller også lader man være med at bruge den tradition. For mig at se bringer det ikke ekstra lykke at rive i et slør man lige hiver ud af tasken til anledningen.

Det er jeg også enig i...

Jeg forstår ikke rigtig fidusen i,at skulle skifte til et andet slør lige inden det skal rives i.

Så hellere melde ud til gæsterne, at man ikke ønsker, at de river i det..

0

Annonce ♥

Jeg er ret så enig og alligevel super splittet på emnet.. Sært, men sandt

0

Mit blev revet men der var da nogen der lige skulle høre om der måtte rives de var lidt nervøse, for mig var dte rigtigt at få det revet da jeg er meget traditions tro (sov heller ikke sammen på trods af vi har hus sammen og børn)

0

Annonce ♥

Jeg er i gang med at sy mit eget slør med perlebroderier, og inden det er færdigt er der lagt rigtig mange timer i det, så det er der heller ikke nogen der skal rive i. Jeg er også meget splittet over om jeg skal sy et ekstra de kan flå i stykker, eller og jeg skal bede om der ikke rives i sløret - det mente min mor ikke man kunne bede om men jeg ved nu ikkke rigtig, jeg har da hørt om flrer der frabad sig at sløret blev ødelagt og så blev det acccepteret. :cheerleader3:

0

jeg er jo den type der er lidt nervøs for af få revet i mit smukke slør

har i en god ide til hvordan jeg ungår det....ved godt de skal ha lov men kan jeg købe et ekstra slør eller er der andre gode løsninger

så er de mere end velkommen

man kan både købe et ekstra... men man kan også købe noget tyl det er den billigste løsning....

hos min veninde havde hun købt noget tyl og lavet... ja måske ikke det pæneste slør men det kunne da bruges til at rive i stykker hun havde bare syet en hårklemme fast på tylet og sat det på da det skulle bruges...

ellers så kan man jo ogsåbare frabede sig at det bliver revet i stykker...

0

Annonce ♥

ja igår fortalte jeg så noget af min familie af jeg absolut frabeder mig af der bliver revet i mit slør.....

min mor blev skuffet,,,men hun kunne godt forstå af jeg ikke vil ha det da jeg har betalt mange penge for det...

men nu er der ingen der rør mit slør.................jubiiiiiiiiiiiiiiiii

vil jo gerne gemme det

0

ja igår fortalte jeg så noget af min familie af jeg absolut frabeder mig af der bliver revet i mit slør.....

min mor blev skuffet,,,men hun kunne godt forstå af jeg ikke vil ha det da jeg har betalt mange penge for det...

vil jo gerne gemme det

Og i det hele taget er det en underlig tradition. Jeg havde ikke noget imod at folk rev og klippede i mit slør, da det var et jeg selv havde lavet, netop fordi jeg ikke ville have et hunde dyrt slør som folk så skulle splitte ad. Men jeg ved da at der allerede nu, her ca. et år efter brylluppet, er mange der ikke længere har det stykke slør liggende mere. Forsvinder vores lykke så?

Det tror jeg faktisk ikke. Vi har i hvertfald ikke opdaget det så :cheerleader3:

Bare sørg for at sige det når festen begynder, eller få toastmasteren til at nævne det. Så skal folk nok lade det være.

0

Jeg er fuldstændig enig.

Jeg har givet 1.500 kr for mit slør. jeg skal kun giftes en gang så mine gæster må gerne rive i sløret. kan ikke helt se hvad jeg skal gemme det til.

0

vores gæster fik også lov til at gå amok med at rive og klippe i mit slør

jeg skulle jo ikke bugedet til noget bagefter

og jeg havde det sådan at hvis det er en tradition og det betyder held og lykke så riv løs....

jeg syntes det er skægt når vi så er ude hos nogle af dem der var med til brylluppet så har de stadig det lille stykke slør de fik

som de har gemt fra august 2008 det betyder da rigtig meget for mig at de har lyst til at gemme det og det viser da også bare at vi og vores dag betyder niget for dem også

0

Annonce ♥

Hej!

Jeg er meget i vildredde. har meget overvejet og få både slør og rive slør. men kan godt se det nogen siger med, at så er lykken jo ikke i det... Men synes bare også det er meget og få splittet 1500kr af, for at folk skal have et lille stykke som de alligevel glemmer, at de har....

hIlsen Missmormus

0

vil jo gerne gemme det

super fin løsning.. jeg gjore selv det samme.. eneste "ulempe" er at man bliver lidt oveladt til sig selv, fordi alle fokusere på gommen, jeg stod bare helt alene med min datter på armen, men ak det

overlevede jeg sagtens, men nogle kunne måske blive lidt ked af det, hvis man ikke er forberet på det!! :0) det er lidt brat at komme fra rampelyset og ud i "kulden".. :cheerleader3::)

Håber i får et fantastisk bryllup..

0