Tina-Majbrud09

Min bryllupsberetning - :) Vores Dejligt Maj Bryllup - Ny medlem i familien Kenzo'drengen<3<3

292 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores drømmebryllup

Dato: 9. maj, 2009

Kirke: Vejstrup Kirke i Sjølund.

Reception: Hjarup forsamlingshus.

Feststed: ”Hjarup Mejeri” – Hjarup forsamlingshus.

Gæsteliste: 52 personer (inkl. os), heraf 4 børn

Budget: 50.000 kr.

Nu kommer vores bryllupsberetning fra den bedste dag i vores liv… Det var verdens BEDSTE dag EVER.

Forberedelser

Mandag: Det meste af dagen gik med og rydde op og gøre rent i hele hytten så skulle vi til Kolding og hente min svigermor og svigerinde da de også havde købt tøj derover, herefter køre vi så ud og henter mine forældre, da vi skulle over og have tilrettet og hentet vores begges tøj.. nej hvor jeg glæder mig til og få kjolen hjem manner..det er helt vildt.. kan snart ikke vente mere. Så godt jeg skal hente den i dag. Vi skulle være ved ABC-Brudekjoler i Ribe kl. 17. Og så tog vi ind til Ribe by og spiste aftensmad alle 6 rigtig hyggeligt, efter 2 timer var vores tøj tilrettet og klar til os. Efter vi havde spist inde i Ribe kørte vi ud for at hente tøjet og Martin kørte med hans mor og søster og jeg med min mor og far. Min kjole bliver lagt af hjemme ved mine forældre og Martins tøj bliver lagt af hjemme ved hans forældre, da han skulle hjem til hans forældre om fredagen.

post-34110-1241989783.jpg

Tirsdag: Denne dag gik med at rydde det sidste op og vaske tøj, støvsuges, og så skulle der tages lidt sol til den store dag. Samt andre småting jeg fik ordnet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Onsdag: så var det tid til og få lavet negle, skulle være ude ved Negleteknikkeren kl. 10 den dag, og have lavet fine negle til vore store dag.. Først kørte jeg ud til bageren med topfigur og bånd til kagen og penge til ham, så skulle jeg jo være ved negleteknikker kl. 10. Herefter kørte jeg ud til ham vi skal leje forsamlingshuset ved med penge og efter der til kogekonen med penge, bordplan og billeder af hvordan bordet skulle se ud. Mine forældre får nøglen da vi ikke kan få lokalerne før kl. 9 lørdag morgen. Lidt træls men det er ikke noget og gøre ved ellers stod dagen bare på andre småting.

post-34110-1241990012.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Torsdag: Denne dag fik jeg travlt, først kom en syn og skøn mand ud igen.. nå det var så heldigvis allerede kl. 10. Så skulle jeg have alle de sidste ting pakket ned og kørt ud til min mor og far. Så kørte jeg ud til min mor og far, og der skulle ordnes mange småting, jeg skulle have sangene i sangskjuleren til Martin plus puste balloner op sætte dem på pinde, og sætte i de små hjerte skjuler. Og så kom Martin og hentede mig senere på aftenen.

post-34110-1241990104.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag/Dagen før: I dag skulle min far, mor og jeg hente blomster til borddekorationer, hvorefter min mor og jeg gik i gang med dem da vi kom hjem igen. Senere kom familierne ud og pyntede, og vi havde jo fået telt op i haven, så de kunne komme om og få kaffe osv. Bagefter. I starten af dagen, skulle vi have pakket hver vores taske da vi sov ved hver vores forældre, og en taske til ekstra tøj til vi skulle overnatte ude på bryllupsnatten. Og så fik jeg lavet rosehovedet i små flettet kurve sys selv de blev ret søde. Ja og så skulle der jo laves kaffe til pyntegæsterne da vi var færdige i haven, kørte vi hver til sit og sås ikke før den store dag.

Æresporten hjemme ved os.:thumbsupsmileyanim:

post-34110-1241990278.jpg

Æresporten over ved fest stedet :cheerleader3:

post-34110-1241990410.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle Pyntegæsterne kom ind og fik hveder :thumbsupsmileyanim: hehe og kaffe, sodavand eller hvad de nu gerne ville have..

post-34110-1242028507.jpg & post-34110-1242028574.jpg

Da vi havde fået hveder, kaffe isv. ja så begyndte folk og køre hjemaf..

Mig og min veninde kørte som de 2 sidste. og Martin og hans søster fik låst af og kørte so mde sidste. :cheerleader3:

Heldigvis var der ingen der havde gjordt noget i vores hus skøøønt.. man

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag: Så kom den store dag vi længe havde ventet på jeg vågnede kl. 7.00 og kunne overhovedet ikke sove mere, jeg fik lige morgenmad og da klokken blev 8.50 – 9.00 kørte min far mig til frisør skulle være ved frisøren kl. 9.15. sammen med min svigerinde, og min veninde Rikke, vi var til frisør samme tid, det var total hygge og gæt hvad vi fik ASTI mums, imens kørte min mormor og mor ud med alle tingene til kogekonen, da hun havde lovet og dække bord for os (jeg havde så taget et billede hvordan tingene skulle stå) og hun fik en bordplan hvor hver enkelt gæst skulle sidde. Efter min far havde sat mig af, hentede han Martin og de kørte ud og hentede min brudebuket og 4 knaphulsblomster og kørte bagefter ud med alle drikkevarerne, så Martin også fik dagen til og gå lidt. En veninde til min svigerinde hentede kagen ved bageren efter kirken og bragte den ud til forsamlingshuset. Svigermor tog i kirken og pyntede kirke efter hun havde været til frisør om morgenen.

Nå jeg blev færdig ved frisøren og havde fået sat slør i og makeup på, og wupti så er jeg klar, mangler kun og få kjolen og det andet på, min far kørte Martin hjem til hans forældre igen og hentede mig. Og vi kørte hjem af..

Se lige den himmel fra morgenstunden hehe :thumbsupsmileyanim:

post-34110-1242028965.jpg

Ved frisøren :cheerleader3:

post-34110-1242029091.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer