Tina-Majbrud09

Min bryllupsberetning - :) Vores Dejligt Maj Bryllup - Ny medlem i familien Kenzo'drengen<3<3

292 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøj nogle fantastiske billeder søde Tina - og hvor er I et smukt par, og hvor ser du dog bare fantastisk ud, SÅ smuk så smuk :cheerleader3:

Har nok skrevet det før, men bliver altså nødt til at skrive det igen, for SMUK det er du virkelig ;).

Knus fra Anja

0

Hej søde

Så blev jeg lige opdateret i din beretning... Er jo født og opvokset ved den originale Lalandia, så har været noget spændt på om den nye kunne leve op til barndomsminderne... og det gør den da 100 %... Er en meget mere morderne version, men er da helt klar på at skulle prøve den nye også...

Super flotte billeder fra fotografen!!!

og igen... Tusind tak for kortet!!!

Knus

0

Nøj nogle fantastiske billeder søde Tina - og hvor er I et smukt par, og hvor ser du dog bare fantastisk ud, SÅ smuk så smuk :cheerleader3:

Har nok skrevet det før, men bliver altså nødt til at skrive det igen, for SMUK det er du virkelig ;).

Knus fra Anja

mange tusinde tak søde Anja.. :boohoo:

årrrh tusinde tak sødeste Anja.. ()()

0

Annonce ♥

Hej søde

Så blev jeg lige opdateret i din beretning... Er jo født og opvokset ved den originale Lalandia, så har været noget spændt på om den nye kunne leve op til barndomsminderne... og det gør den da 100 %... Er en meget mere morderne version, men er da helt klar på at skulle prøve den nye også...

Super flotte billeder fra fotografen!!!

og igen... Tusind tak for kortet!!!

Knus

Hej søde..

oki, ej hvor pudsigt søde.. ()() hehe. ja det var så kanon godt derover manner.. ja det skal i dælme gøre søde.. det er så kanon derover.. :cheerleader3:

takker søde Bianca..

velbekom søde :bearhug:

knuser.. :boohoo:

0

Livet efter man er blevet en Gift kvinde.

:iloveyou:

Her piger, er ked af jeg ikke er så meget herinde. har bare så meget og se til... men følger stadig med herinde.. hehe.

Vi har haft sommerferie hvor vi har været på camping.. :heart:

og vi har fået malet hus udvendig ... :iloveyou:

ellers bruger jeg meget tid på Madambk. :heart:

og ja så har vi fået en LILLE VOVSE.. hehe :heart: :heart:

Kenzo'drengen han er bare sååååå dejlig manner.

det var faktisk en overraskelse fra Martin til mig da vi kom hjem fra ferie. han har været skrevet op til den i en mdr.. :rolleyes:

så blev så fantastisk glad. da han gav mig gaven hehe. :griner:-

Vores lille Kenzo som i morgen bliver 13 uger. :iloveyou:

5333_107444167766_791337766_2071917_2738968_n.jpg

0

Annonce ♥