tReaX

Vores fantastiske bryllup 07.03.2009

68 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Pludselig står min storebror og spiller på trompet, han lagde ud med ”Det er så yndigt” og så skiftede han over til brudevalsen, så vi fik 'valset' til ham på trompet. Det var en meget stor overraskelse, som rørte mig dybt. Mikkel endte med at få klippet strømperne og gæsterne spurgte pænt om de måtte rive sløret, hvilket de godt måtte. Svigermor var vist ikke helt glad for det, mest fordi hun umiddelbart ikke kendte til traditionen og hun havde jo brugt lang tid på at sy den fine kant på.

Omkring kl. 22 begyndte de første gæster at tage hjem, og vi fik sat pigerne i gang med at lave natmaden, men mange nåede at smutte inden den var klar. Omkring kl. 23.00 var natmaden spist og der var kun lige min nærmeste familie tilbage. Vi fik aftalt nærmere omkring morgenmad søndag og så var vi ellers på vej hjem omkring kl. 23.30, jeg havde ikke skiftet sko under hele dagen, så mine fødder var virkelig trætte og ømme da vi gik hjem. Jeg fik Mikkel til at gå rundt om, så jeg sparede 30 meter eller lign så jeg kom ind af havedøren.

Mikkel løftede mig over dørtærsklen, hvor jeg nok hjalp lidt til med et lille hop :)

Vi kom ind og ud af tøjet, det var bare skønt at komme ud af tøjet og få taget håret ned. Jeg fik Mikkel til at tage et billede af mit hår uden slør, så man måske kan se de fine bølger.

Jeg hev min madras fra soveværelset og ind i stuen så vi kunne sove ved siden af hinanden. Jeg brugte tid på at få fjernet al make uppen, det var skønt at blive befriet for det.

Klokken nåede at blive over midnat før vi lagde os, og Mikkel havde så fødselsdag. Han ville ikke have fødselsdagsgave til at starte med, men så ville han gerne alligevel. Han blev utrolig glad for blitzen og filteret. Derudover fik han et tærtefad af han morbror og tante, utrolig fin gave. Svigermor gav ham to billetter til Malmö operaen, hvor vi skal ind og høre Kammerkoncert.

Det tog os lang tid at falde i søvn, selvom vi begge var virkelig trætte, vi lå bare sansede alle indtryk fra dagen – og Mikkel fik sat ord på min følelse, og det var LYKKELIG!

Du skriver så levende - man er der næsten selv...og lige med din sidste linie, sad jeg og fik en klump i halsen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej ved du hvad, jeg havde slet ikke opdaget, at der allerede lå beretning klar :cheerleader3:

Jeg er ikke helt på toppen idag, så har taget fri, og sikke da en dejlig og hyggelig start på dagen jeg så fik trods alt :thumbsupsmileyanim:

Dejlig beretning med masser af gode billeder. Super flot borddækning, kager og fantastisk valg af kjole, den klæder dig vanvittig godt :thumbsupsmileyanim:

Et KÆMPE STORT tillykke herfra, ser ud til at alle drømme gik i opfyldelse den syvende marts :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Sikke en dejlig beretning du har fået skrevet og hvor lyder det vel nok til at i havde en fantastisk dag... Det er en superflot kjole du havde på og du var i det hele taget en smuk brud... din mand må også have været utrolig stolt over at kunne følges med dig ned ad kirkegangen...Lykken lyser ud af jer :unsure:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hvordan går det gifte quinde :boohoo::cheerleader3:

har du det godt..

længe siden..

krammer.

Hej søde Tina,

Jo tak det går sådan ok her. Har desværre brudt en gammel skade op i min hånd, så skal helst holde den i ro, men det er jeg ikke særlig god til.

Hvad med dig, nyder du livet som gift kvinde?

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hvordan går det gifte quinde ()():cheerleader3:

har du det godt..

længe siden..

krammer.

Hej søde Tina,

Jo tak det går sådan ok her. Har desværre brudt en gammel skade op i min hånd, så skal helst holde den i ro, men det er jeg ikke særlig god til.

Hvad med dig, nyder du livet som gift kvinde?

Knus

Hej søde

ej det var da træls søde med hånden.. håber da snart det bliver godt igen.

ja det gør jeg ihvertfal søde. :bearhug: vi er lige kommet hjem fra mini bryllupsrejse i lørdags fra lalandia det var rigtig godt :boohoo:

søde, er du inden på MadamBK.com ??

Krammer :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan går det gifte quinde :bearhug::cheerleader3:

har du det godt..

længe siden..

krammer.

Hej søde Tina,

Jo tak det går sådan ok her. Har desværre brudt en gammel skade op i min hånd, så skal helst holde den i ro, men det er jeg ikke særlig god til.

Hvad med dig, nyder du livet som gift kvinde?

Knus

Hej søde

ej det var da træls søde med hånden.. håber da snart det bliver godt igen.

ja det gør jeg ihvertfal søde. :boohoo: vi er lige kommet hjem fra mini bryllupsrejse i lørdags fra lalandia det var rigtig godt :boohoo:

søde, er du inden på MadamBK.com ??

Krammer :boohoo:

Jeps, den hånd er ganske irriterende - håber kiropraktoren laver nogle flere mirkaler i dag.

Lyder lækkert med Lalandia, var I i det på Lolland eller det nye ved Billund? Vi har også talt om det, men vi er ikke så gode til at gøre handling af vores planer ()()

Ja jeg har vist oprettet mig derinde i starten, måske jeg skulle til at være lidt mere aktiv derinde, nu er vi jo snart mange gifte koner.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hvordan går det gifte quinde :bearhug::cheerleader3:

har du det godt..

længe siden..

krammer.

Hej søde Tina,

Jo tak det går sådan ok her. Har desværre brudt en gammel skade op i min hånd, så skal helst holde den i ro, men det er jeg ikke særlig god til.

Hvad med dig, nyder du livet som gift kvinde?

Knus

Hej søde

ej det var da træls søde med hånden.. håber da snart det bliver godt igen.

ja det gør jeg ihvertfal søde. :boohoo: vi er lige kommet hjem fra mini bryllupsrejse i lørdags fra lalandia det var rigtig godt :boohoo:

søde, er du inden på MadamBK.com ??

Krammer :boohoo:

Jeps, den hånd er ganske irriterende - håber kiropraktoren laver nogle flere mirkaler i dag.

Lyder lækkert med Lalandia, var I i det på Lolland eller det nye ved Billund? Vi har også talt om det, men vi er ikke så gode til at gøre handling af vores planer ()()

Ja jeg har vist oprettet mig derinde i starten, måske jeg skulle til at være lidt mere aktiv derinde, nu er vi jo snart mange gifte koner.

vi var i det nye i Billund. søde :(

oki hvad hedder du derinde søde på madambk. ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer