Kinai

Tanja & Jes 26. september 2009

1,604 posts in this topic

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg suuuuuuuuuusede hjem fra arbejde for at prøve min kjole. Jeg var lige inde og hente naboen, så hun kunne hjælpe mig i den. Jeg åbnede pakken og hold fast hvor er det et flot stykke arbejde de har lavet. Puha hvor er alle de broderinger og perler bare SMUKKE!!! **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** skal virkelig have et skylderklap for den her kjole.

Kjolen er lidt for lille, så jeg skal have den lagt lidt ud. Ellers vil jeg slet ikke kunne sidde ned hele dagen, og det går nok ikke. Så bliver vi i hvert fald nødt til at ændre maden til stående buffet :thumbsupsmileyanim: Ja kjolen er lidt for lille, men intet mere end end en skrædder lige kan klare :thumbsupsmileyanim:

Det påsatte tyl er kun vedhæftet i toppen hvilken slet ikke er et plus for kjolen. Det vil jo så flyve rundt i vinden når vi er ude, og når jeg går rundt inde, vil det bare snørre rundt om mig. Jeg kunne vælge at få sat det mere fast som det rigtigt skal ligge, men jeg tror at jeg har besluttet mig for helt at fjerne dem. KJolen er virkelig så smukt lavet, og broderierne og perlerne på slæbet er helt vidunderligt, så det vil faktisk være synd at gemme det væk under tyl.

Konklussion... jeg eeeelsker min kjole!!! :ilovebryllupsklar:

nå ja.... I vil måske se billeder???

Så må i lige vente til efter aftensmaden ;)

Edited by Kinai
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kommer det første billede... se venligst bort fra mit trætte udseende og kedelige hår. Tag ikke fejl af at jeg ikke smiler... jeg er en meget glad kvinde :thumbsupsmileyanim:

ej søde Tanja, der var den sku, hold fast hvor er den kjole flot, og den er bare såååå flot til dig. Hvor er det dejligt, at det endelig lykkedes at finde DIN kjole

0

Annonce ♥

Så kommer det første billede... se venligst bort fra mit trætte udseende og kedelige hår. Tag ikke fejl af at jeg ikke smiler... jeg er en meget glad kvinde :thumbsupsmileyanim:

WAUW!!!!!!!!!

Hvor er du SMUK i den kjole!!!! :thumbsupsmileyanim:

Og sikke nogle detaljer den har!!! Sikke et håndarbejde der må ligge bag :ilovebryllupsklar:

0

Her er et hvor jeg løfter op i tyllen så i kan se hvordan den vil se ud uden. Jeg har dog ikke skørt på under kjolen... det prøver jeg at tage under en anden dag.

post-19304-1250183479.jpg

Edited by Kinai
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Neeeejjj, hvor fantastisk!!! Den er bare supersmuk - det er helt fænomænalt, så godt den klæder dig! Jeg kan godt forstå, at du vil have tyllet af - det bliver bare SÅ godt!!!! Du er SMUK!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::hug::hug::):)

0