Kinai

Tanja & Jes 26. september 2009

1,604 posts in this topic

Wauw den er flot!!!

Jeg kan godt følge dig i uden tyl ideen - den er smuk med, men personligt synes jeg den er endnu smukkere uden!

Og virkeligt lækre deltajer!!!

Der er vidst intet andet at sige end WAUW :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Den er bare rigtig rigtig smuk!! Og i er rigtig gode sammen :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes helt klart tyl skal af, især fordi den ikke er bedre fæstet til kjolen, syntes tyllen også er smuk, men ganske upraktisk og jeg ville være bange for at få det revet af, fordi det ikke sad bedre fast.

Men den er bare rigtig smuk den kjole og hvor er det godt at den endelig sad i øjet :thumbsupsmileyanim:

0

Virkelig smuk kjole! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om jeg synes tyllet skal af. Jeg synes den er virkelig flot med det på og det giver kjolen et pift... Men jeg kan også godt se at den dækker alle de fine detaljer.... Jah ikke meget hjælp jeg er.... :ilovebryllupsklar:

Flot sjal de har sendt med! Rigtig fin service!

0

Personligt kan jeg rigtig godt lide detaljen med tyllet, det er efter min mening det der kjolen speciel. Men hvis det ikke fungere er det jo træls... Du kan sagtens bære kjolen uden og den vil alligevel være smuk.

0

Annonce ♥

Waaaauuuuwww Tanja, der var DEN jo....den sidder PERFEKT!!! :thumbsupsmileyanim:

Den er sindssyg smuk og hold da op hvor er der mange flotte detaljer, det ser virkelig lækkert ud det hele!!!

Mht tyllet, så kan jeg godt se at det giver et særligt pift til kjole og gør den lidt anderledes, men da jeg så billedet bagfra med tyllet, var min første tanke faktisk at de smukke detaljer på kjolen druknede lidt i det, så umiddelbart vil jeg stemme for at du fjerner tyllet....den er så smuk i sig selv at den ikke behøver et pift af tyl! :thumbsupsmileyanim:

Et stort tillykke med den og hvor er jeg glad for at det endelig lykkedes dig at finde DIN kjole. :ilovebryllupsklar:

Kh Majken

0

SUPER SUPER flot kjole - og modellen inden i ser da også hammer godt ud!! ;)

Det er virkelig et godt stykke arbejde de har lavet - jeg er meget imponeret..

Må sige at jeg lige umiddelbart var i tvivl om tyllet var pænt, men da jeg så den uden, så synes jeg faktisk det manglede! Det giveer lige det der Je-ne-sais-qui :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jaaaaa, der er den... og du nåede det inden jeg skulle pakke computeren... weee..

HVOR ER DU BARE SINDSSYG FLOT I KJOLEN!!!!! WAUUUUUW... PIIIIFT!!!!

Den er virkelig flot..!!!!

Hva, så, så må du kunne mærke at det er tæt på nu, hihi... Nu er KJOLEN der.... :thumbsupsmileyanim:

0

*piiiift* hvor er den kjole og dig bare et fantastiskt par!!

Synes virkelig de har gjort et godt arbejde! Den har været værd at vente på!

Mht tyllet, så synes jeg den er flot uden, men jeg synes næsten, at den er pænest med. Synes det sidder lidt smart og man kan altså stadig se broderierne under. MEN.... det jo dig, der skal have den rigtige mavefornemmelse. :thumbsupsmileyanim:

0

nøøøøj, hvor er du smuk og kjolen osse :thumbsupsmileyanim:

Jeg er såååå glad på dine vegne. Så lykkedes det m **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**..

Jeg må sige at jeg kan altså osse godt li tyllet. Synes det gir kjolen en vis lethed. At broderierne bliver lidt diffuse, synes jeg er superflot.

Kan godt se at det flot uden osse, men billedet fra ryggen, hvor du har løftet tyllet, synes jeg jo er rigtig fint fordi det ses igennem sløret.

Men Tanja, jeg må sige: den er f***** flot til dig. Igen som jeg plejer at sige: tænk med maven!!! der ligger svaret.

mega krammer fra Sanne :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa

Den er virkelig smuk - kan godt forstå, at du er godt tilfreds.

Jeg synes helt sikkert, at den er meget flottere uden tyllen, men det er jo en smags sag, da det i mine øjne ændrer kjolens udtryk fuldstændig, når det hænger ned langs siden, modsat det lidt mere "rene" udtryk, når tyllen er væk.

Tillykke med den flotte kjole...

0

Tillykke med den super smukke kjole Tanja :thumbsupsmileyanim:

Den har da i den grad været alle anstrengelserne og ventetiden værd, hva' ?!

Kan godt forstå at du er tilfreds, lykkelig og glad. Nu kan du sætte et flueben på to-do-listen.....

KH

Connie

0

Det er en meget smuk kjole og den klær dig mange gange bedre end nogen af de andre du har fået hjem.. Du har gjort det rigtige og jeg må sige du er rigtig smuk i den kjole, jeg kan bedst lide den uden tyl

Kh

Anette

0

Hej Tanja.

Jeg glæder mig simpelthen som en vanvittig til at se dig i den kjole....den er bare SÅ smuk! :thumbsupsmileyanim:

Sig lige til hvis du vil sælge den bagefter ik....så er det lige før jeg ville overveje at skifte min ud med den! ;)

Mht din kommende mand, så er det et super lækkert og stilet outfitt.....og ja i bliver bare et LÆKKERT brudepar! :thumbsupsmileyanim:

Kh Majken

ha ha det skal jeg huske... men jeg satser nu stærkt på at bære den selv :hug:

Du har jo også selv en vidunderlig kjole, så hvorfor skifte den skønhed ud??!! ;)

Jeg mente efter dit bryllup smukke! ;)

Synes også min egen er smuk, men man kan jo godt blive fristet alligevel.... :hug::ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

PIFT PIFT PIFT

Ej, det er da bare kjolen!!!Wauw Tanja, den er bare super smuk, og sikke en flot figur, du får :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Det med tyllen, jeg er også i tvivl. Lige da jeg så den, tænkte jeg slet ikke over, at tyllen ikke skulle være der. Tværtimod, så er det nemlig det, der giver det der ekstra pift - og gør, at din figur bliver fremhævet som den gør - giver det mening?

Og må jeg lige høre - hvordan skal kjolen lægges ud? (lige nu er jeg på kur, så jeg kan se om det gør forskellen i forhold til min kjole - for jeg stresser da lidt over, at den sidder (lidt) stramt, når jeg sidder ned :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Jaa endelig efter alle prøvelserne med kjoler så har du fået drømmen hvor er det fedt.

Og så er det jo bare en skønhed uden lige. Hvor er det bare godt.

Mad tyllet... jeg kan godt forstå du kan blive i tvivl, men syntes kjolen bliver en anelse kedelig - og det er bestemt ikke det rigtige ord. Men den bliver mere almindelig uden tyllet. men syntes at med tyllet bliver det en drøm med et fantastisk tvist. Samtidig giver det også en lethed over kjolen.

Men hold da op hvor er den bare smuk og hvor ser du bare fantastisk ud i den... :thumbsupsmileyanim:

0

Den kjole er simpelthen hele ventetiden vær :thumbsupsmileyanim:

Nu har jeg også fuldt med i kjole-historierne, og den kjole den er bare så smuk

og den er 100% dig - Hvor er du bare smuk :thumbsupsmileyanim:

Nu kan du kun glæde dig til, at han ser dig på den store dag.

Vh

Mona

0

Hej alle i skønne piger... :hug:-HAHA-

Tusind tusind tak for alle de flotte ord om min kjole. Jeg kan umuligt svare på alle indlæg, men I skal vide, at jeg sætter pris på hver og en. :hug:

Jeg selv er helt blæst væk af dens skønhed og godt nok har jeg ikke fældet en tåre endnu, men bare jeg kigger på billederne af den, så må jeg lige synke en ekstra gang. Jeg er SÅ LYKKELIG over den kjole... den er ALT ALT ALT hvad jeg kunne drømme om. :) Jeg kan slet ikke finde ord der dækker nok, hvordan jeg har det lige nu. Endelig lykkedes det mig at finde en kjole som kan få mig til at mærke et kæmpe sus i maven, og jeg må holde på tårerne. Den er virkelig vidunderlig, og jeg vil råde alle kommende brude der overvejer at bestille en kina-kjole, om at henvende sig til **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. Det har virkelig på alle punkter været en fornøjelse at bestille hos dem :thumbsupsmileyanim: Alle materialer er virkeligt lækre, og jeg kan på ingen måde fornemme, at det er en kina-kjole og ikke en kjole købt i butik i DK. Den er gennemført godt lavet. Ingen fejl eller mangler (ELLER PLETTER!!!) og materialerne er 100 % i lige så god kvalitet som en DK købt kjole :thumbsupsmileyanim: Og bedst af alt, så er det virkelig MIN DRØMMEKJOLE -HAHA-

ENDELIG LYKKEDES DET MIG.... det har været en lidt hård kamp, men lige nu, er jeg fuldstændig ligeglad. Det har været hele rutsjeturen værd!! :ilovebryllupsklar:

Jeg får besøg af min søster og mor på søndag. Så skal kjolen på igen og så skal vi sammen se på, om tyllen skal væk eller om en skrædder skal have lov til at sætte det bedre fast. Jeg elsker alle de perler og broderinger og de er såååå skønne. Så på en side synes jeg det er en skam at gemme dem under tyllen, men som I siger, så gør tyllen kjolen mere speciel og anderledes. Og jeg elsker det bløde lækre tyl på kjolen, så måske kan jeg slet ikke leve uden det når det kommer til stykket -HAHA- Men status er, at søndag tager jeg stilling til, hvad der skal skal ske med tyllen.

Igen tak til alle I dejlige piger.... hvor er det vidunderligt at logge ind på BK og finde så mange fantastiske beskeder om min kjole. :)

0

wauw tanja nu har jeg ikke været herinde i et stykke tid men der er din kjole jo, hvor er du bare smuk i den, den er helt fantastisk.... du ligner en drøm og din tilkommende får godt nok svært ved ikke at lave en "frederik" i kirken.

Jeg er på "med tyl" holdet, det gir kjolen et spil... Men glæder mig til at hører hvad du bestemmer dig for!!!

0