Kinai

Tanja & Jes 26. september 2009

1,604 posts in this topic

Tillykke :)

Og hvor er i bare fine :) åhe. . . . bliver helt missundelig på at jeg skal vente så . . . . længe

Jah!! og iiih jeg skal vente endnu længere! Men hold op hvor er I fine! Og hvor er den kjole bare smuk på dig! Det var virkelig besværet værd at vente på den rigtige -HAHA-

0

Annonce ♥

Hvor ser I smukke ud... Og jeg må jo komplimentere kjolen efter hele Kina-kjole-eventyret (der selvfølgelig endte lykkeligt) :) Endnu engang hjertelig tillykke. Jeg glæder mig til atse mere og høre om jeres bryllupsdag.

Jeg prøver sådan at lure dit hår, men det er svært at se... Vi har jo samme inspiration og er nysgerrig efter at se hvordan dit endte ud.

Edited by Miss-Lena
0

Tak skal I have piger -HAHA-

Miss-Lena: jeg skal nok ligge flere nærbilleder ind af min frisure så snart jeg har dem. Jeg ved der kommer billeder med posten i dag, og så får vi også alle billederne fra min Kollega i dag (hende som var fluen på væggen hele dagen). Så jeg håber at jeg får tid til lidt beretning senere i dag, selvom jeg også skal nå at pakke.

Vi rejser jo sydpå i morgen!!! :):)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej piger.

Der blev desværre ikke tid til beretning inden bryllupsrejsen, så I må have lidt tålmodighed endnu. Jeg lover at jeg nok skal komme med en masse billeder efter vi kommer hjem igen.

Nu vil vi pakke bilen og køre til lufthavnen :balloons:

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej piger.

Her er lige en lille hilsen fra lobbyen paa vores hotel Sindbad i Hammamet Tunesien.

Her er totalt laekkert og vi har faaet et virkelig overdaadigt vaerelse. Totalt luksus! Vi bruger tiden rigtigt fornuftigt.... slapper totalt af og nyder hinanden :balloons:

Det her er virkelig en romantisk ferie og kan klart anbefales!!!

Kram T

0

Hej Piger.

Så er jeg hjemvendt fra sydens sol og varme.... hold op hvor har i haft det koldt herhjemme!! Da vi forlod hotellet var dert 29 grader, og da vi stod af flyet i DK var der kun 5 grader... puuuhhh!!

Vi har fået samlet alle vores billeder... der er 1300 stk i alt :) , så der er lige lidt at gå igennem før jeg kan lave min beretning. Men den skal nok komme...det lover jeg ;)

0

Annonce ♥

Hej Piger.

Så er jeg hjemvendt fra sydens sol og varme.... hold op hvor har i haft det koldt herhjemme!! Da vi forlod hotellet var dert 29 grader, og da vi stod af flyet i DK var der kun 5 grader... puuuhhh!!

Vi har fået samlet alle vores billeder... der er 1300 stk i alt :) , så der er lige lidt at gå igennem før jeg kan lave min beretning. Men den skal nok komme...det lover jeg ;)

velkommen hjem fra bryllupsrejse.

håber billederne fra kirsten adler er gode

0

hej...

herfra får du et super forsinket tillykke... :thumbsupsmileyanim::loveboard::cheerleader3::blush:

jeg håber at dagen opfyldte alle jeres drømme, din kjole (synes jeg) gjorde dig super smuk.

glæder mig til at se og høre mere fra dagen... :bearhug:

endnu engang tillykke

knuzz

0