Kinai

os der venter på kjole fra østen...

1,022 posts in this topic

Hej glade ventede brude.

Denne tråd er ment til alle de kommende brude, som går og venter på deres smukke kjoler fra østen. Jeg har fået indtryk af, at vi pt er en del som lige har bestilt kjoler.

Hvor mange er vi? Og hvordan får i tiden til at gå? Hvornår bestilte i jeres kjole?

Denne tråd er også ment til alle de spørgsmål vi kan have vedr. de bestilte kjoler, og kan bruges til at vise kjolerne frem, når vi får dem hjem, så vi kan glædes med hinanden :)

Om jeg selv kan jeg fortælle, at jeg for nu 14 dage siden bestiilte 2 kjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** i kina, da jeg bare ikke kunne beslutte mig. Jeg håber så, at når jeg har begge kjoler ved mig og får dem prøvet, at jeg så slet ikke er i tvivl længere, om hvilken det skal være. :cheerleader3:

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften... jeg har SÅ meget kriller i maven når jeg tænker på de 2 kjoler. Jeg ville ønske at de kom allerede i morgen :)

Edited by Kinai
0

Annonce ♥

JA jeg har også bestilt en ny kjole fra østen, fre kina, igennem ebay jeg bestilte den den 2 feb. men der vil gå op til 7 uger før den sendes... så håber den er vær at vente på ;)

7 uger... puha det er godt nok længe!

Der skulle gå 35-40 dage med mine 2 kjoler, og det synes jeg er aaaalt for længe :cheerleader3:

0

Annonce ♥

JA jeg har også bestilt en ny kjole fra østen, fre kina, igennem ebay jeg bestilte den den 2 feb. men der vil gå op til 7 uger før den sendes... så håber den er vær at vente på ;)

Der skulle gå 35-40 dage med mine 2 kjoler, og det synes jeg er aaaalt for længe :cheerleader3:

+ du skal ligge fra en uge til 2 uger oven i til Told... beklager, men hurtige er de dælme ikke :) - min veninde har lige ventet 18 dage på at de fik fortoldet hendes kjole ( og det var "kun" en gallakjole til 500 kr).. jeg har ventet siden i tirsdags på at de får fortoldet min kjole - og tålmodig er jeg ikke kan godt afsløres :)

0

+ du skal ligge fra en uge til 2 uger oven i til Told... beklager, men hurtige er de dælme ikke :) - min veninde har lige ventet 18 dage på at de fik fortoldet hendes kjole ( og det var "kun" en gallakjole til 500 kr).. jeg har ventet siden i tirsdags på at de får fortoldet min kjole - og tålmodig er jeg ikke kan godt afsløres :)

yeps ved det, har været igennem det engang...

men kjoler har også bare at være vær at vente på, det er bare KJOLEN !!! glæder mig såå meget... men 7 uger + 2 uger til shipping + 2 uger i told... pyyy godt der er 4 måneder til bryllupperet endnu, så kan lige nå det

0

Der skulle gå 35-40 dage med mine 2 kjoler, og det synes jeg er aaaalt for længe :)

+ du skal ligge fra en uge til 2 uger oven i til Told... beklager, men hurtige er de dælme ikke :cheerleader3: - min veninde har lige ventet 18 dage på at de fik fortoldet hendes kjole ( og det var "kun" en gallakjole til 500 kr).. jeg har ventet siden i tirsdags på at de får fortoldet min kjole - og tålmodig er jeg ikke kan godt afsløres :)

men kjoler har også bare at være vær at vente på, det er bare KJOLEN !!! glæder mig såå meget... men 7 uger + 2 uger til shipping + 2 uger i told... pyyy godt der er 4 måneder til bryllupperet endnu, så kan lige nå det

Vi ender med at være vældig tålmodige mennesker :cheerleader3::) Jeg var lidt heldig, det tog kun en uge for min kjole at komme fra Kina og til DK... nu må vi så se hvor længe PostDk vil beholde den suk ....

0

Der skulle gå 35-40 dage med mine 2 kjoler, og det synes jeg er aaaalt for længe :)

+ du skal ligge fra en uge til 2 uger oven i til Told... beklager, men hurtige er de dælme ikke :cheerleader3: - min veninde har lige ventet 18 dage på at de fik fortoldet hendes kjole ( og det var "kun" en gallakjole til 500 kr).. jeg har ventet siden i tirsdags på at de får fortoldet min kjole - og tålmodig er jeg ikke kan godt afsløres :)

Vi ender med at være vældig tålmodige mennesker :cheerleader3::) Jeg var lidt heldig, det tog kun en uge for min kjole at komme fra Kina og til DK... nu må vi så se hvor længe PostDk vil beholde den suk ....

det er også kun max uger jeg har sat på, håber da de er hurtigere ;)

åhh den søde vente tid ;) krydsere fingere for dig

0

Annonce ♥

+ du skal ligge fra en uge til 2 uger oven i til Told... beklager, men hurtige er de dælme ikke :cheerleader3: - min veninde har lige ventet 18 dage på at de fik fortoldet hendes kjole ( og det var "kun" en gallakjole til 500 kr).. jeg har ventet siden i tirsdags på at de får fortoldet min kjole - og tålmodig er jeg ikke kan godt afsløres :cheerleader3:

I lige måde !!! - og glæder mig til at se din kjole :)

0

+ du skal ligge fra en uge til 2 uger oven i til Told... beklager, men hurtige er de dælme ikke :cheerleader3: - min veninde har lige ventet 18 dage på at de fik fortoldet hendes kjole ( og det var "kun" en gallakjole til 500 kr).. jeg har ventet siden i tirsdags på at de får fortoldet min kjole - og tålmodig er jeg ikke kan godt afsløres :cheerleader3:

I lige måde !!! - og glæder mig til at se din kjole :)

ihh tak, og i lige måde

0

Puuha ja.. det er også lidt over 14dage siden jeg bestilte mine, lige et par dage før Tanja og min tålmodighed er bare li nul.. Men men, hvad kan man gøre.. må finde på andre ting at kaste mig over.. hehe

Men jeg er sikker på jeg nok skal blive glad for kjolerne.. Håber sku bare at jeg kan passe skidtet.. :)

Jeg glæder mig altså også til at se jeres kjoler og høre om hvordan stof osv er.. :cheerleader3:

Det er altså super fedt at vi har kunnet hjælpe og nu følge hinanden. Det er næsten som at få en lille ny..i stof. Bare nu "stofmødrene" gør deres arbejde ordentligt.. :) :)

0

Puuha ja.. det er også lidt over 14dage siden jeg bestilte mine, lige et par dage før Tanja og min tålmodighed er bare li nul.. Men men, hvad kan man gøre.. må finde på andre ting at kaste mig over.. hehe

Men jeg er sikker på jeg nok skal blive glad for kjolerne.. Håber sku bare at jeg kan passe skidtet.. :)

Jeg glæder mig altså også til at se jeres kjoler og høre om hvordan stof osv er.. :cheerleader3:

Det er altså super fedt at vi har kunnet hjælpe og nu følge hinanden. Det er næsten som at få en lille ny..i stof. Bare nu "stofmødrene" gør deres arbejde ordentligt.. :) :)

uhh hvor spændende ;)

hehe ja stofmøderene ;) den var go... glæder mig ogsu utrolig meget til at se jer andres kjoler, det er bare så spændende

har lige regnet sammen til at der max vil gå 5 uger før jeg ser min kjole,,, ej hvor er det lang tid!!

0

Annonce ♥

AHHHHHHRRRRRRRR jeg tror, at jeg er ved at blive en kylling..... :):):cheerleader3:

Jeg forelskede mig jo ret hurtigt i denne kjole! :cheerleader3:

Den ser jo helt fantastisk ud på billedet, og jeg er VILD med den! :)

Men

Men

Men

Jeg er sgu ved at blive lidt nervøs ved at bestille i østen. Hvad nu hvis stof og materiale ikke er ok... Mest er jeg bange for, at kjolen ikke er bygget rigtigt og ikke holder mine sager rigtigt på plads. Min veninde blev gift i sommer iført den smukkeste kjole der bare gjorde så meget for hendes figur, - alt blev holdt på plads på den rigtige måde, selvom hun (akkurat som jeg) ikke just er en small. Hendes kjole kostede 13.000 bobs, og da jeg er MEGET nærrig og under ingen omstændigheder vil betale den sum, lyder priserne fra ***IKKE TILLADT***, **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** og ***IKKE TILLADT*** jo som små stykker af Paradis!!!

Så kære zillaer (især jer som ikke er en small eller ekstra small :denmarkflag:) er der nogen der har erfarring med kjolerne fra Østen??? Holder de sagerne på plads, og er de konstrueret på en måde der "matcher" de danske kjoler??? :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

0

AHHHHHHRRRRRRRR jeg tror, at jeg er ved at blive en kylling..... :):):cheerleader3:

Men

Men

Men

Jeg er sgu ved at blive lidt nervøs ved at bestille i østen. Hvad nu hvis stof og materiale ikke er ok... Mest er jeg bange for, at kjolen ikke er bygget rigtigt og ikke holder mine sager rigtigt på plads. Min veninde blev gift i sommer iført den smukkeste kjole der bare gjorde så meget for hendes figur, - alt blev holdt på plads på den rigtige måde, selvom hun (akkurat som jeg) ikke just er en small. Hendes kjole kostede 13.000 bobs, og da jeg er MEGET nærrig og under ingen omstændigheder vil betale den sum, lyder priserne fra ***IKKE TILLADT***, **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** og ***IKKE TILLADT*** jo som små stykker af Paradis!!!

Så kære zillaer (især jer som ikke er en small eller ekstra small :denmarkflag:) er der nogen der har erfarring med kjolerne fra Østen??? Holder de sagerne på plads, og er de konstrueret på en måde der "matcher" de danske kjoler??? :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

kan godt forså du er nervøs, men syntes ikke du skal få kolde fødder;)

dette er faktisk min 3 kjole fra østen, den første blev jeg en smule skuffet over, men det var pgt. blonden ikke var som jeg regnede med og den anden var bare rigtig skøn, begge har holdt det hele på plads og har fået en go figur.. det det behøver du ikke være nervøs for, overhovet ikke...

og jeg er altså ikke smal. er en str 48-50, og når det kan holde tingende inde på mig ja så er det sku et mirakkel ;)

så bare tag den helt rolig...

0

Er det din 3. kjole???? Altså har alle 3 været brudekjoler?

Umiddelbart tror jeg at de gode kinesiske firmaer nemt kan matche de "danske" kjoler (der tit produceres i Kina) rent håndværksmæssigt. Og budgeterer man med en skrædder til tilretning herhjemme lige op til brylluppet er der en god chance for at kjolen sidder perfekt. Selvfølgelig er det med at finde en model der klæder en, men det gælder jo alle str xs - xl :)

Jeg har bestilt 3 kjoler hos Landy (blandt de firmaer der har fået rigtig gode anmeldelser når man søger på det). Kjolerne er sendt i denne uge, da de blev lidt forsinkede (skrev at det var ok, da jeg ikke vil have de stresser med at sy dem og måske laver sjusk). Ja, så er der jo en uge til de når Danmark og derefter toldbehandlingen.

Det værste er næsten at det jo ikke sådan bliver lige til at se dem ordentligt når de kommer. De vil jo nok være ret krøllede og skal rettes ud før at de kommer til deres ret. Derudover er mine med Lace-up ryg, som jeg jo slet ikke selv kan lukke. Men men men... jeg kan jo sagtens se detaljerne og danne mig et indtryk af kvaliteten :cheerleader3:

0

Men

Men

Men

He He... Det var lige DEN kjole jeg skulle ind og bestille hos Kananna den dag jeg skulle bestille.. ;)

Endte med at bestille en anden en, da jeg har været til en brudekjole prøvning her i DK og prøvede en anden en af den kjoler der var derinde... Den valgte jeg så at bestille, da jeg ved hvordan den sidder på mig så...

Jeg har lagt billeder af kjolerne jeg var ude og prøve og har spurgt andre hvad de mener om modellen til mig. Nogle mente at den ville blive for nedringet, da jeg har en ret stor barm...

Ved selvfølgelig ikke hvad størrelse du bruger, men det kan da være at det kan hjælpe lidt....

Ellers bestilte jeg min kjole i mandags, så der er ved at være gået en lille uge nu... ;)

0

Annonce ♥

Hej Ine1.

Jeg tror heller ikke du skal være nervøs..

Jeg har lagt mærke til at på næsten alle siderne står der stofbeskrivelse og om det er med lynlås eller lace-up (korsetlukning) og jeg forhørte mig så også om kjolerne var fully boned (med stivere i på maven), det var der heldigvis i mine kjoler, men man kan faktisk bede om det under bestillingen. Du kan også bede om specifikt stof, organza i stedet for chiffon, husk at tyl hedder tulle, det havde jeg problemer med indtil at fandt ordet..

Men skriv til dem og snak med dem..de er flinke og svarer på alle dine spørgsmål.

Held og lykke :cheerleader3:

0

Hej Ine1.

Jeg tror heller ikke du skal være nervøs..

Jeg har lagt mærke til at på næsten alle siderne står der stofbeskrivelse og om det er med lynlås eller lace-up (korsetlukning) og jeg forhørte mig så også om kjolerne var fully boned (med stivere i på maven), det var der heldigvis i mine kjoler, men man kan faktisk bede om det under bestillingen. Du kan også bede om specifikt stof, organza i stedet for chiffon, husk at tyl hedder tulle, det havde jeg problemer med indtil at fandt ordet..

Men skriv til dem og snak med dem..de er flinke og svarer på alle dine spørgsmål.

Held og lykke :cheerleader3:

Du kan også bede om stofprøver, f.eks ***IKKE TILLADT*** sender gerne :)

0

Har helt glemt at sige at jeg har fået tracking nr på mine kjoler - betalte lidt ekstra for at få dem med dhl :thumbsupsmileyanim:

Her er de omkring nu

Processed at East China Area - China, People's Republic 20:18 :thumbsupsmileyanim:

Uhh kan godt forstå at du glæder dig ! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Min ligger - suk - stadig i tolden :thumbsupsmileyanim:

Edited by Benz
0

Annonce ♥

Har helt glemt at sige at jeg har fået tracking nr på mine kjoler - betalte lidt ekstra for at få dem med dhl :thumbsupsmileyanim:

Her er de omkring nu

Processed at East China Area - China, People's Republic 20:18 :thumbsupsmileyanim:

wuuuuuhuuuuu... så er de på vej :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

De sidste par uger har jeg ikke tænkt så meget på kjolerne, men nu hvor de er på vej.... er jeg ved at tisse i bukserne af spænding :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Det kan jeg godt forstå Lena. Jeg tror også jeg ville løbe rundt om mig selv og ikke kunne finde ro.

ihhh... hvor er det altså spændende :thumbsupsmileyanim:

0

De sidste par uger har jeg ikke tænkt så meget på kjolerne, men nu hvor de er på vej.... er jeg ved at tisse i bukserne af spænding :thumbsupsmileyanim:

HAHA!! Godt sagt..

Ja jeg kan godt følge dig..

Hvor længe siden er det egentlig at du bestilte dem..?

Jeg kan næsten ikke huske hvornår jeg bestilte mine..men det må være en 3 uger siden, tror jeg..

0