Kinai

os der venter på kjole fra østen...

1,022 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fik vist ikke langt linket rigtigt til denne kjoler - SMUK SMUK OG SUPER SMUK - Prisen er kun omkring 2500 plus porto fra England og det er inkl skørt og sjal

http://www.preloved.co.uk/fuseaction-adver...6/33721aea.html

1022961-895m.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Carina

Er en gammel rotte herinde, som følge med på sidelinjen, og har lige læst om din skuffelse af kjolen. Jeg gik også straks igang med at kigge på forskellige lkoler, der måske kunne have interesse.

Fandt denne på **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** til 1350 kr. Men ved selvfølgelig ikke om de kan nå det...synes bare lige den ramte lys mokka som du beskev, har slimeffekt. Måske kunne man bare lade være med at drapere i tyllet/ciffonen, så den blev mere enkel/glat, som du ønsker...

Kram

Melanie - som håber du finder en løsning hurtigt.

post-21521-1241352477.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt lagt links fra England ind, da min erfaring er at engelske brude i str 52 er meget modige og godt tør vise former - og som du kan se på billederne ser de jo SÅÅÅÅÅÅ flotte ud :thumbsupsmileyanim:

Tak, ved ikke hvad jeg skulle gør uden dig lige nu, du beroligere mig godt nok meget knuser

er helt vild med nogle af kjolerne, men jeg tror lige jeg vil snakke med min veninde om det først, om vi skal tage ud og se på kjoler eller om jeg tør bestille endnu en kjole

Hej Carina

Er en gammel rotte herinde, som følge med på sidelinjen, og har lige læst om din skuffelse af kjolen. Jeg gik også straks igang med at kigge på forskellige lkoler, der måske kunne have interesse.

Fandt denne på **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** til 1350 kr. Men ved selvfølgelig ikke om de kan nå det...synes bare lige den ramte lys mokka som du beskev, har slimeffekt. Måske kunne man bare lade være med at drapere i tyllet/ciffonen, så den blev mere enkel/glat, som du ønsker...

Kram

Melanie - som håber du finder en løsning hurtigt.

tunsind tusind tak, nejj hvor er den bare vidunderlig, waw, også den pris, er godt nok tiltalende ;)

tænke tænke... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tag det helt roligt - det er nok det smarteste. Og jeg tror bestemt godt du kan få solgt den kjole, der er for lille. Da der ikke er så mange spændende kjoler i store størrelser til salg - så der vil den jo være super attraktiv :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tag det helt roligt - det er nok det smarteste. Og jeg tror bestemt godt du kan få solgt den kjole, der er for lille. Da der ikke er så mange spændende kjoler i store størrelser til salg - så der vil den jo være super attraktiv :thumbsupsmileyanim:

Det håber jeg da ;) den er sat til salg på qxl, så må jeg se om der kommer nogle bud, for den var ikke den billigste kjole ejg har bestilt fra kina ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak allesammen, jamen jeg skal til at se efter en kjole igen, vil bare ikke have en tradionel brudekjole, derfor kan det måske blive lidt svært.

jeg tør ikke rigtig bestille fra østen igen, idet jeg er bange for jeg ikke kan nå det.

tak miss-lena, måske jeg gerne vil have lidt hjælp, men så skriver jeg lige en pm? ok?

men må jeg kontakte lidt forskellige i morgen, regner med at ringe til:

tp-kjoler

abc brudekjoler

hmm ja hvad ellers,? som ligger omkring skive, viborg, holstebro, thisted området? ikke lilly, jeg syntes de har utrolig smukke kjoler, men de er måske for alm. og traditioneller for mig?

Øv...hvor lyder det hele bare rigtig surt :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om det var en efterspørgsel du lige lavede med her er lige hvad jeg kunne finde :cheerleader3:

Mette DK i Holstebro

Humlum Kjoler i Humlum (udenfor Struer)

Unique Brude- og Festkjoler i Hammel

Brud og Festgården i Kjellerup

Freja Bruydekjoler i Viborg

tusind tak, vil straks kigge på dem

Hej Carina.

Jeg ved god at du har skrevet at du ikke vil have en traditionel brudekjole, men jeg har en til salg, som jeg ikke kan passe i str 52, jeg ved ikke om det var noget, men du skal have tilbudet. Jeg bor nær Struer, og du er velkommen til at se kjolen uden forpligtelser. læs mere på følgende link:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=55566

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusind tak allesammen, jamen jeg skal til at se efter en kjole igen, vil bare ikke have en tradionel brudekjole, derfor kan det måske blive lidt svært.

jeg tør ikke rigtig bestille fra østen igen, idet jeg er bange for jeg ikke kan nå det.

tak miss-lena, måske jeg gerne vil have lidt hjælp, men så skriver jeg lige en pm? ok?

men må jeg kontakte lidt forskellige i morgen, regner med at ringe til:

tp-kjoler

abc brudekjoler

hmm ja hvad ellers,? som ligger omkring skive, viborg, holstebro, thisted området? ikke lilly, jeg syntes de har utrolig smukke kjoler, men de er måske for alm. og traditioneller for mig?

Øv...hvor lyder det hele bare rigtig surt :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om det var en efterspørgsel du lige lavede med her er lige hvad jeg kunne finde :cheerleader3:

Mette DK i Holstebro

Humlum Kjoler i Humlum (udenfor Struer)

Unique Brude- og Festkjoler i Hammel

Brud og Festgården i Kjellerup

Freja Bruydekjoler i Viborg

tusind tak, vil straks kigge på dem

Hej Carina.

Jeg ved god at du har skrevet at du ikke vil have en traditionel brudekjole, men jeg har en til salg, som jeg ikke kan passe i str 52, jeg ved ikke om det var noget, men du skal have tilbudet. Jeg bor nær Struer, og du er velkommen til at se kjolen uden forpligtelser. læs mere på følgende link:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=55566

Knus fra Heidi

Tak skal du have,. har også været inde og se på kjolen, den er bare rigtig smuk, men syntes den er for enkel efter min smag.

ingen tvirvl om den er rigtig smuk, håber du får den solgt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusind tak allesammen, jamen jeg skal til at se efter en kjole igen, vil bare ikke have en tradionel brudekjole, derfor kan det måske blive lidt svært.

jeg tør ikke rigtig bestille fra østen igen, idet jeg er bange for jeg ikke kan nå det.

tak miss-lena, måske jeg gerne vil have lidt hjælp, men så skriver jeg lige en pm? ok?

men må jeg kontakte lidt forskellige i morgen, regner med at ringe til:

tp-kjoler

abc brudekjoler

hmm ja hvad ellers,? som ligger omkring skive, viborg, holstebro, thisted området? ikke lilly, jeg syntes de har utrolig smukke kjoler, men de er måske for alm. og traditioneller for mig?

Øv...hvor lyder det hele bare rigtig surt :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om det var en efterspørgsel du lige lavede med her er lige hvad jeg kunne finde :cheerleader3:

Mette DK i Holstebro

Humlum Kjoler i Humlum (udenfor Struer)

Unique Brude- og Festkjoler i Hammel

Brud og Festgården i Kjellerup

Freja Bruydekjoler i Viborg

tusind tak, vil straks kigge på dem

Hej Carina.

Jeg ved god at du har skrevet at du ikke vil have en traditionel brudekjole, men jeg har en til salg, som jeg ikke kan passe i str 52, jeg ved ikke om det var noget, men du skal have tilbudet. Jeg bor nær Struer, og du er velkommen til at se kjolen uden forpligtelser. læs mere på følgende link:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=55566

Knus fra Heidi

Tak skal du have,. har også været inde og se på kjolen, den er bare rigtig smuk, men syntes den er for enkel efter min smag.

ingen tvirvl om den er rigtig smuk, håber du får den solgt

Det er bare i orden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger

Jeg overvejer stadig at bestille en kjole fra Kina.

Kan i give nogle tips til hvormeget skal man oplyse om kjolen dens udseende når man bestiller for ikke at blive alt for skuffet.

Er det kun kopi kjoler, jeg kan forstå at man ikke kan regne 100 % med billederne og den kjole man modtager.

Jeg overvejer at bestille en kjole og en brudepige kjole fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Carina.

Hvor er jeg ked af at høre med din kjole. jeg kan forestille mig hvor fustreret du er lige nu. Men til gengæld er jeg sikker på, at du nok skal nå at finde en ny kjole!!

Men til info kan jeg oplyse, at **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** skal have 40 dage til at sy en ny kjole. De er lige gået i gang med den "nye" jeg har "bestilt" fra dem efter vores skriveri frem og tilbage, og som hun sagde så kunne de hurtigst klare det på 40 dage, da de har enormt travlt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Piger

Jeg overvejer stadig at bestille en kjole fra Kina.

Kan i give nogle tips til hvormeget skal man oplyse om kjolen dens udseende når man bestiller for ikke at blive alt for skuffet.

Er det kun kopi kjoler, jeg kan forstå at man ikke kan regne 100 % med billederne og den kjole man modtager.

Jeg overvejer at bestille en kjole og en brudepige kjole fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

Knus fra Heidi

Jeg har hver gang lavet sådan en lille A4 side med billeder af kjolen og evt. de detaljer og ændringer jeg ønsker. Jeg har hver gang fået det som jeg ville - på nær altså en UPS med en lynlås i stedet for lace-up (kjolen sad dog alligevel som støbt på mig).

På Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder.cn kan du se en masse af deres faktiske kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Piger

Jeg overvejer stadig at bestille en kjole fra Kina.

Kan i give nogle tips til hvormeget skal man oplyse om kjolen dens udseende når man bestiller for ikke at blive alt for skuffet.

Er det kun kopi kjoler, jeg kan forstå at man ikke kan regne 100 % med billederne og den kjole man modtager.

Jeg overvejer at bestille en kjole og en brudepige kjole fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

Knus fra Heidi

Jeg har hver gang lavet sådan en lille A4 side med billeder af kjolen og evt. de detaljer og ændringer jeg ønsker. Jeg har hver gang fået det som jeg ville - på nær altså en UPS med en lynlås i stedet for lace-up (kjolen sad dog alligevel som støbt på mig).

På Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder.cn kan du se en masse af deres faktiske kjoler :thumbsupsmileyanim:

Tak for svaret. Jeg så lige dine kjoler, de så alle rigtig flotte ud. Det var en god ide med den A4 ark og billeder, den ide vil jeg bruge, så kan jeg nok bedre forklare hvad jeg gerne vil have.

Er det Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder dine kjoler er fra????

Hvordan med mål, hvordan har i regnet det om i inces??? Jeg er så bange for at komme til at regne forkert.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger

Jeg overvejer stadig at bestille en kjole fra Kina.

Kan i give nogle tips til hvormeget skal man oplyse om kjolen dens udseende når man bestiller for ikke at blive alt for skuffet.

Er det kun kopi kjoler, jeg kan forstå at man ikke kan regne 100 % med billederne og den kjole man modtager.

Jeg overvejer at bestille en kjole og en brudepige kjole fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

Knus fra Heidi

Jeg har hver gang lavet sådan en lille A4 side med billeder af kjolen og evt. de detaljer og ændringer jeg ønsker. Jeg har hver gang fået det som jeg ville - på nær altså en UPS med en lynlås i stedet for lace-up (kjolen sad dog alligevel som støbt på mig).

På Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder.cn kan du se en masse af deres faktiske kjoler :thumbsupsmileyanim:

Tak for svaret. Jeg så lige dine kjoler, de så alle rigtig flotte ud. Det var en god ide med den A4 ark og billeder, den ide vil jeg bruge, så kan jeg nok bedre forklare hvad jeg gerne vil have.

Er det Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder dine kjoler er fra????

Hvordan med mål, hvordan har i regnet det om i inces??? Jeg er så bange for at komme til at regne forkert.

Knus fra Heidi

Ja, mine kjoler er fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** :cheerleader3: Og tak fordi du synes de er flotte (nu gør de så nogle andre brude meget smukke)

Jeg har et målebånd med inches, men du kan også bruge din google searchbar og fx skrive "70 cm to inches" VOILA!!!

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, den er skam her...

Den er bare fin og med 2 ekstra lag tyl er den MEGET tyllet - kan man sige det. Jeg håber jeg kan få prøvet den i aften, så I kan se.

MEN IGEN :thumbsupsmileyanim: herfra...

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan da vise lidt billeder af min "bolero" dimmer. Jeg ved endnu ikke om jeg skal bruge den - det kommer an på hvordan jeg vælger kjolen skal styles. Egentlig synes jeg ideen er rigtig fin og den er slet ikke dømt ude :thumbsupsmileyanim: - der er lidt dramatisk dracula over den, men også couture fordi den er så anderledes ;)

Billederne er beskåret en del, da jeg står i en gammel undertrøje og ikke synes det skal flashes

post-36326-1241435734.jpg

post-36326-1241435743.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Piger

Jeg overvejer stadig at bestille en kjole fra Kina.

Kan i give nogle tips til hvormeget skal man oplyse om kjolen dens udseende når man bestiller for ikke at blive alt for skuffet.

Er det kun kopi kjoler, jeg kan forstå at man ikke kan regne 100 % med billederne og den kjole man modtager.

Jeg overvejer at bestille en kjole og en brudepige kjole fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

Knus fra Heidi

Jeg har hver gang lavet sådan en lille A4 side med billeder af kjolen og evt. de detaljer og ændringer jeg ønsker. Jeg har hver gang fået det som jeg ville - på nær altså en UPS med en lynlås i stedet for lace-up (kjolen sad dog alligevel som støbt på mig).

På Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder.cn kan du se en masse af deres faktiske kjoler :thumbsupsmileyanim:

Tak for svaret. Jeg så lige dine kjoler, de så alle rigtig flotte ud. Det var en god ide med den A4 ark og billeder, den ide vil jeg bruge, så kan jeg nok bedre forklare hvad jeg gerne vil have.

Er det Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder dine kjoler er fra????

Hvordan med mål, hvordan har i regnet det om i inces??? Jeg er så bange for at komme til at regne forkert.

Knus fra Heidi

Ja, mine kjoler er fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** :cheerleader3: Og tak fordi du synes de er flotte (nu gør de så nogle andre brude meget smukke)

Jeg har et målebånd med inches, men du kan også bruge din google searchbar og fx skrive "70 cm to inches" VOILA!!!

Hej Lena

Tak for tippet. Det virkede fint.

Er også i fuld gang med at lave en beskrivelse af den kjole jeg vil bestille, så nu håber jeg at de vil lave kjolen som jeg gerne vil have den.

glæder mig til at se billeder af din nye kjole.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer