Sign in to follow this  
Followers 0
Vanni

Brudemake up

8 posts in this topic

Hejsa

Jeg søger en masse inspiration angående make uppen, så i gifte kvinder, må vi ikke se, hvor smukke jeres make up var på jeres bryllupsdag?

På forhånd tak :cheerleader3:

Hilsen Gitte

0

Annonce ♥

Min makeup var ret enkel. Jeg havde en smule foundation og pudderhalløj på, en lys diskret læbestift og mørke smokey eyes. Derudover fik jeg kunstige øjenvipper sat på ved det yderste af øjet for at give det en lidt mere dramatisk effekt (tror jeg). Til sidst et ordentlig lag mascara og så var det faktisk det :thumbsupsmileyanim:

post-29599-1237315887.jpg

Beklager billedet. Jeg har desværre ikke noget ordentligt billede af min makeup, men jeg håber det er til at se sådan nogenlunde på det billede, jeg har fået fundet frem

0

Min makeup var ret enkel. Jeg havde en smule foundation og pudderhalløj på, en lys diskret læbestift og mørke smokey eyes. Derudover fik jeg kunstige øjenvipper sat på ved det yderste af øjet for at give det en lidt mere dramatisk effekt (tror jeg). Til sidst et ordentlig lag mascara og så var det faktisk det :thumbsupsmileyanim:

Beklager billedet. Jeg har desværre ikke noget ordentligt billede af min makeup, men jeg håber det er til at se sådan nogenlunde på det billede, jeg har fået fundet frem

Du ser bare super godt ud :thumbsupsmileyanim:

0

Min makeup var ret enkel. Jeg havde en smule foundation og pudderhalløj på, en lys diskret læbestift og mørke smokey eyes. Derudover fik jeg kunstige øjenvipper sat på ved det yderste af øjet for at give det en lidt mere dramatisk effekt (tror jeg). Til sidst et ordentlig lag mascara og så var det faktisk det :cheerleader3:

Du ser bare super godt ud :thumbsupsmileyanim:

Tak :cheerleader3: Jeg havde det også bare fantastisk den dag :loveboard:

0

Annonce ♥

Annonce ♥