Sign in to follow this  
Followers 0
julie&christian

Er blevet så meget i tvivl...

37 posts in this topic

Hej Alle i fantastiske brude...

I må virkelig hjælpe mig....jeg er blevet i tvivl omkring min kjole....virkelig meget.....:-(

Jeg var inde i lilly først i feb og prøvede et hav af kjoler og der var tre kjoler jeg var ville med, men bestemt mig for en af dem, men nu er jeg virkelig blevet i tvivl.

Hvilken en synes i er den flotteste????

post-36214-1237222066.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

puha ja det bliver jom ikke nemt kan jeg se....:-)

Den kjole jeg valgte i sin tid var nummer 1.....og da jeg stod derinde, var jeg så vild med den, og både min mor og søster sagde at man kunne se på mig det skulle være den....det kan måske også bare være det er fordi man er så nervøs for det ikke bliver som i ens drømme....:-)

0

Annonce ♥

puha ja det bliver jom ikke nemt kan jeg se....:-)

Den kjole jeg valgte i sin tid var nummer 1.....og da jeg stod derinde, var jeg så vild med den, og både min mor og søster sagde at man kunne se på mig det skulle være den....det kan måske også bare være det er fordi man er så nervøs for det ikke bliver som i ens drømme....:-)

Kan du prøve dem igen? For det er helt naturligt, det du går igennem lige nu.

Det bedste er at prøve kjolen/kjolerne igen og så se, om mavefornemmelsen er der. Hvilken kjole kan du bedst forestille dig have på ved siden af husbonden?

0

Jeg skal ind til tilretning sidst i juni....men tror i man kan tage derind (lilly) og få lov til at prøve den inden.....bare så jeg får lidt ro i sjælen...

Da jeg stod i lilly i feb, var det klart nummer 1 der var min favorit....skal måske bare lade vær med at spekulere så pokkers meget...når jo at blive gråhåret inden august :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Jeg skal ind til tilretning sidst i juni....men tror i man kan tage derind (lilly) og få lov til at prøve den inden.....bare så jeg får lidt ro i sjælen...

Da jeg stod i lilly i feb, var det klart nummer 1 der var min favorit....skal måske bare lade vær med at spekulere så pokkers meget...når jo at blive gråhåret inden august :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Efter min mening er nr. 1 flottere end nr. 3 men de er begge flotte til dig.

Du kan sagtens tage derind og prøve igen.

0

Annonce ♥

Uh, jeg synes, at du er så pæn i alle tre, at det er helt svært at vælge. Men jeg synes, at nr. 1 er en rigtig smuk kjole, som det umiddelbart ser ud til fremhæver din hudfarve og ikke mindst taljen rigtig flot.

Jeg tænker, at det ikke nødvendigvis er fordi, at du har valgt forkert, at du er lidt i tvivl, men at det, som andre også siger, kan løses ved at prøve dem/den igen...

Edited by Forår2009
0

Annonce ♥

Jeg er helt klar mest til kjole 1 :thumbsupsmileyanim:

Kjole 2 er fin og jeg kan godt lide de der bobler - men ikke lige på den måde de er på den kjole

Kjole 3 er også meget smuk, men ikke helt som 1'eren, der virker meget uskyldig og ren :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa søde kjole-søster (indtil videre)

Hvor er det da ærgerligt at du er kommet sådan i tvivl :thumbsupsmileyanim: Du ser ganske skøn ud i alle tre kjoler må jeg indrømme og jeg er jo selvfølgelig mest tilhænger af kjole nr. 1, men for pokker jeg synes altså også at kjole nr. 2 ser rigtig flot ud på dig... Det skal lige siges at jeg kun har set 2 andre i den kjole og jeg synes altså den klæder dig langt bedre end dem jeg har set trække i den...

Selvfølgelig kan du tage en tur i Lilly igen og prøve, bare husk at bestille en tid til det. Det er vigtigt at du føler, at det er den helt rigtige kjole du har valgt og jeg kan fortælle dig at jeg også var meget i tvivl i starten. Jeg valgte jo min allerede tilbage i november, men nu er jeg bare SÅ glad for at det skal være den.

Håber du og dit hjerte finder ud af hvad du er gladest for smukke :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg syntes de klær dig alle 3.

Jeg kan huske da du købte kjolen hvor glad du var for den og det syntes jeg måske du skulle holde fast i.

Idag er der så mange kjoler man kan vælge mellem at man bliver totalt kulret. Indtil videre skal jeg kun have have 10-15 kjoler :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ind og prøve kjoler i lilly den 20 april for at få en idé om hvilken stil der klær mig. Måske bliver jeg også bare forvirret.

Men smuk i dem er du altså.

Kh

Anette

0

Annonce ♥

Du ser utrolig smuk ud i dem alle tre :thumbsupsmileyanim:

Jeg har selv sukket godt og grundigt efter både nr. 1 og nr. 3, så jeg er mest vild med de to :cheerleader3:

Men ligesom alle de andre kloge BZ'ere herinde fra siger: Gå efter din mavefornemmelse.

Jeg vil tro at det er helt normalt at blive nervøs for, om man har valgt forkert. Det er jo en vigtig kjole, og derfor vil man gerne være helt sikker.

Så må gentage endnu engang hvad de andre skriver: Afsted - prøv den igen :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa!

Jeg synes nr. 1, jeg er HELT vild med den kjole :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :cheerleader3:

Kender godt den følelse af at, HAR MAN NU VALGT FORKERT. Den havde jeg også, og var HELT dårlig over det. MEN da jeg så fik den på 2. gang da jeg skulle have den tilrettet, var jeg ikke længere i tvivl. Det var MIN kjole. Håber det blir ligesådan for dig :thumbsupsmileyanim:

Ellers synes jeg du skal høre om du ikke kan komme ned og prøve kjolerne igen, hurtigst muligt, så du kan blive HELT sikker :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa... :cheerleader3:

Ja nu har jeg jo læst de andres svar og i bund og grund er det jo lidt et spørgsmål om smag og behag, for alle kjolerne klæder dig (du er jo en smuk pige! ;) )

Personligt er jeg til nummer 2...men det er jo bare min smag!

Når dette er sagt, så vil jeg sige at du ser meget glad ud på billede 1 og 2...(mest på billede 1) så mon ikke det er den du fik mavefornemmelsen i???

Du må ind og have dem på igen og så mærk godt efter og stol på det din mave siger til dig!!! :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med det...(du bliver en smuk brud ligemeget hvad du vælger!!!) :thumbsupsmileyanim:

Kh Majken

Edited by Missfrance
0