Sign in to follow this  
Followers 0
julie&christian

Er blevet så meget i tvivl...

37 posts in this topic

Pyha, ikke rart at komme sådan i tvivl :cheerleader3:

Jeg ville også tage en kjoleprøvning mere hvis jeg var dig :thumbsupsmileyanim:

Hvis jeg skal være helt ærlig (og det var vist meningen :thumbsupsmileyanim: ) så er jeg nok mest til kjole 3 :thumbsupsmileyanim:

Den er bare så elegant, og fin detalje den har der foroven. Kan godt lide at den er lidt speciel.

Desuden synes jeg den er pænere foran, der hvor 1'eren har nogle læg...

Men prøv dem da igen. Det er jo mavefornemmelsen der skal gøre valget, og den får du nok kun ved at få dem på igen.

Og så vil jeg lige sige, at selvom 3'eren er min favorit, så vil du blive fantastisk smuk lige meget hvilken af de tre du vælger.

Wauw hvor ser du bare godt ud i dem allesammen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg er nok mest til nummer 2 :thumbsupsmileyanim:

men nummer 3 er virkelig også smuk! :thumbsupsmileyanim:

nummer 2 er lidt mere smart hvor nummer 3 er lidt mere prinsesse agtig :cheerleader3:

Uanset hvad så ser du utrolig flot ud i dem alle - udstråling gør meget :thumbsupsmileyanim:

0

Hej alle i fantastiske mennesker....

Hvor er det dog bare dejligt, at få så meget respons fra jer....det har været utrolig hjælpsomt, og resopns jeg kan bruge til noget...

Har besluttet at tage afsted til det store kbh og prøve kjolerne igen, for at være helt sikker inderst inde...

Tusinde tak for alle de søde rare ord....sgu rart, når det hele ramler lidt:-)

Kæmpe Knus og endnu engang tak.... :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg hælder også til nummer 2. Normalt er jeg ikke til de posninger, men den klæder dig virkelig..

Nu har jeg ikke læat alle indlæg herinde, men hvilken en af dem gav dig allermest sug i maven, eller hvilken en af dem havde du det bedst i??

0

Annonce ♥

Jeg er enig i at nr 2 klæder dig bedst, men jeg kan personligt bedst li nr 1 eller 3

0

Synes helt klart nr 3, men nr 2 er ligeså god hvis du er til alle de folder :thumbsupsmileyanim:

Synes dog at alle var pæne til dig, men da du er en køn og slank pige, ja så kan du bære dem alle ;)

Men som alle siger, så er det bare afsted igen og prøve de samme kjoler, håber ikke du har købt og den er i gang med at blive syet...

Pøj pøj

0

Helt klart nr.1-den sidder perfekt og er meget smuk (umiddelbart ville jeg have gættet på at den var fra et "dyrere" mærke).

Din kommende mand vil elske dig i den :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er dybt forelsket i nr. 3... den er så smuk til dig.

0

Annonce ♥

Jeg synes at nr. 1 er den flotteste til dig, du får bare så flot en figur i den :-), samt som en af de andre også siger, den virker også mere uskyldig og ren i mine øjne end de 2 andre. men som de andre siger, så er det bare ind og prøve kjolerne igen

0

mine tanker har de sidste par dage, kun været på disse kjoler, har næsten ike kunne sove, fordi jeg har spekuleret så utrolig meget... :loveboard:

MEN du har jeg brugt utrolig mange timer på at være eftertænksom, og er faktisk kommet frem til min kjole, uden at være inde at prøve....

Det bliver nummer 1 som først planlagt, for har siddet og kigget på alle billederne fra kjoleprøvningen, og der lige pludselig kom min mave fornemmelse op igen....jeg husker tydeligt det sug i mave jeg fik da jeg trak i kjolen, og hvordan min mor og venindes tåre trillede ned af hendes kinder.....det kan kun være den rigtige kjole for mig.....nu glæder jeg min bare til at komme ind til tilretning den 25/6 09.......

Endnu engang tusinde millioner tak for alle de hjælpsomme og ikke mindst ærlige kommentarer, og søde ord...

TAK :thumbsupsmileyanim: ....

post-36214-1237393504.jpg

Edited by julie&christian
0

lige et billede mere.....

post-36214-1237393561.jpg

0

Annonce ♥