christian&susan

Susan & Christian - 14. august 2010

163 posts in this topic

Annonce ♥

Så er jeg tilbage - desværre ikke som sygeplejerske endnu... :cheerleader3:

Jeg har en PANISK eksamensangst - så jeg fik simpelthen et mindre angstanfald inde til eksamen.. og endte med et kaste op midt i det hele.

Så jeg kunne desværre ikke gennemføre det. Jeg har nu snakket med min afdeling og de vil gerne have mig alligevel :) Jeg starter med min oplæring og kan komme op til en ny eksamen om ca 1½ mdr.. så må jeg prøve noget hypnose eller sådan noget... alle forslag er velkomne...???

Knus Susan

0

Annonce ♥

hej susan

dejligt at de vil ha dig alligevel og at du har lidt ekstra tid til at finde nogle forhåbentlige gode hjælpemidler mod din eksamensangst.

Men jeg fortsætter med at krydse fingre for dig og jeg tror på dig.

glæder mig til at hører mere.

:):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::blink:-HAHA--HAHA-:):bearhug:

0

Ej, hvor er det bare synd for dig! :cheerleader3:

Håber du finder en god løsning til om 1½ mdr, så du kan få dæmpet nervøsiteten. I øvrigt synes jeg det er stort for dig, at afdelingen gerne vil have dig alligevel. Det beviser jo, at du sagtens kan dit kram :)

0

Annonce ♥

Så er jeg tilbage - desværre ikke som sygeplejerske endnu... :cheerleader3:

Jeg har en PANISK eksamensangst - så jeg fik simpelthen et mindre angstanfald inde til eksamen.. og endte med et kaste op midt i det hele.

Så jeg kunne desværre ikke gennemføre det. Jeg har nu snakket med min afdeling og de vil gerne have mig alligevel :) Jeg starter med min oplæring og kan komme op til en ny eksamen om ca 1½ mdr.. så må jeg prøve noget hypnose eller sådan noget... alle forslag er velkomne...???

Knus Susan

EJ hvor surt...!!

Kender flere på mit studie der får nogle piller af lægen som hjælper dem rigtig meget. Kender desværre ikke navnet, men det er den samme pille de alle får! Det var måske en mulighed, har aldrig hørt om nogen der fik det så dårligt at de kastede op, det er godt nok synd for dig :cheerleader3:

0

Øv hvor er det surt for dig, du skal da lige have en masse af de her :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::blink:

Det lyder som om at din eksamensangst er en af de mere ekstreme og ved derfor ikke hvad jeg skal råde dig til....men en hypnotisør ville måske være en god mulighed?!!

Har ihvertfald hørt om andre der har fået hjælp på den måde!!!!

Håber du finde en løsning. så du kan give den en skalle om 1 1/2 måned! :)

Kh Majken

0

Annonce ♥

Tak for jeres opbakning allesammen... :cheerleader3: Jeg tror jeg vil prøve en omgang beta-blokkere, det burde kunne tage toppen. Men vil også undersøge mulighederne hos en hypnotisør... Jeg skal bare klare det næste gang!!!

Ja, det er virkelig en dejlig afdeling, jeg har fået job på. Jeg har tidligere været der i praktik, så de kender mig og jeg kender dem. Og jeg tror netop at det er grunden til, at jeg gerne må starte alligevel. Jeg har jo vist dem at jeg er en (fandens) god sygeplejerke,, :)

Vi sætter derfor nok bryllupsplanlægningen lidt på pause, for jeg bliver nødt til at finde en løsning på min eksamensangst. Det er der jeg må plante al min koncentration.

Knus Susan

0

Øv øv sikke da noget. Kan godt forstå du skal fokusere på det for det er da vigtigt at få det gjort færdig.

Ved at NLP ofte har gode resultater med eksamensangst. Ved også godt det er et manipulitativt virkemiddel og jeg vil ikke anbefale det til andet. Men det kan give værktøjer til at kontrollere eksamensangsten og derved hjælpe med at får kontrollen over situationen. Ved det hjælper mange men ved ikke om det er ligeså effektivt som hypnose.

(Indne der er en masse der skriver alt muligt om det. så vil jeg kun anbefale det som hjælp til specifik område som eksamenshjælp og ikke som selvhjælp. )

0

Neeejjj - hvor er det bare bittert! Man sætter sig så meget op til sådan en eksamen og forbereder sig i en uendelighed, og så ender det på den måde.

Det er godt, at både du og afdelingen ved, at man sagtens kan være fantastisk, selvom det med eksamener er et mareridt!

Jeg krydser fingre næste gang! :):)

Kærlig hilsen

Line

0

Brudebuketten kommer til at se således ud - hvide bonderoser - så de går igen i brudebuket, bordpynt, kagepynt, brystbuket m.m...

Hov det er da min buket :cheerleader3: Det ser ud til at du har styr på tingene... Håber at I får den dejligste dag - det er helt fantastisk :cheerleader3:

Men min svigermor - som jeg anser for blomster-kyndig - påstår at man ikke kan få hvide pæoner - for det er da det, dine er ikk??

Susan

Jo det var det... altså måske ikke helt kridhvide, mere over i creme. Men august er ved at være sent på sæsonen for dem. Min blomsterdame var ikke sikker på at hun kunne skaffe dem, så vi havde en anden rose som backup. Men de kom om fredagen - hun havde fået dem fra Holland :bearhug:

0

Annonce ♥

er altså lidt nysgerrig af natur(udover at være planlægnings freak :pokey: )

Hvordan er det gået?

Jeg har taget kontakt til en anbefalt hypnotisør - skal til min første "session" i næste uge. Derefter venter der ca 2 gange mere. Og så er jeg forhåbentligt klar til min eksamen d. 19. august :cheerleader3:

Tak fordi du tænker på mig... :cheerleader3:

Susan

0

er altså lidt nysgerrig af natur(udover at være planlægnings freak :pokey: )

Hvordan er det gået?

Jeg har taget kontakt til en anbefalt hypnotisør - skal til min første "session" i næste uge. Derefter venter der ca 2 gange mere. Og så er jeg forhåbentligt klar til min eksamen d. 19. august :cheerleader3:

Tak fordi du tænker på mig... :loveboard:

Susan

Har ikke været forbi her før, men læste lige om din eksamen og at du vil have hypnose :cheerleader3:

Og så synes jeg da lige at jeg ville sige, at jeg har haft meget stor gavn af hypnose terapi, hvad angår min sociale angst -HAHA-

Den er ikke væk, men jeg kan kontrolere den nu :cheerleader3:

Så go for it og held og lykke -HAHA-

0

Annonce ♥

YEAH!!!

Så er vi endelig blevet enige om et sted!!

Planen var jo først at holde festen i en multipavillion i forbindelse med et hus med køkken-, toilet- og sovefaciliteter - det har dog været umuligt at opdrive i nærheden af vores kirke.

Grunden til at vi gerne selv ville holde festen, var vi selv vil bestemme et sluttidspunkt, spise morgenmad med de overnattende gæster den efterfølgende morgen - og så er jeg bare ikke til sådan en lummer "morfar" stemning, som jeg mener der er på de fleste kroer/hoteller her i omegnen.

Vi er dog netop hjemkommet fra kæreste-weekend-ophold - er det var bare stedet!!!!

Vil I se billeder?? :thumbsupsmileyanim:

De kommer i flere indlæg - er ret store..

Nice...vildt lækkert.........hvor ligger det henne?

0

YEAH!!!

Så er vi endelig blevet enige om et sted!!

Planen var jo først at holde festen i en multipavillion i forbindelse med et hus med køkken-, toilet- og sovefaciliteter - det har dog været umuligt at opdrive i nærheden af vores kirke.

Grunden til at vi gerne selv ville holde festen, var vi selv vil bestemme et sluttidspunkt, spise morgenmad med de overnattende gæster den efterfølgende morgen - og så er jeg bare ikke til sådan en lummer "morfar" stemning, som jeg mener der er på de fleste kroer/hoteller her i omegnen.

Vi er dog netop hjemkommet fra kæreste-weekend-ophold - er det var bare stedet!!!!

Vil I se billeder?? :iloveyou:

De kommer i flere indlæg - er ret store..

Nice...vildt lækkert.........hvor ligger det henne?

Det er i billund - ca 35 mins kørsel fra kirken, så det er ganske okay. Vi har snakket lidt om, vi evt. skulle leje en bus, som kunne samle alle gæsterne efter kirken og så køre dem samlet ud til feststedet. Men den idé er allerede droppet igen - af mange grunde.

Så det må de selv sørge for... (hvilket jo efterhånden også er det eneste!)

Susan

0

RECEPTION!!

Vi var i weekenden hjemme hos mine svigerforældre, som bor i Brejning - samme by og ca 1 km fra kirken.

Vi snakkede igen om gæstelisten og både Christian og jeg gav udtryk for, at vi synes det var svært at begrænse os. Jeg har en masse veninder fra studietiden jeg gerne vil have med, Christian har en del kolleger, der er fælles venner, mine skønne kolleger osv....

Men vi har jo ikke et ubegrænset budget, da vi har valgt at betale alt selv og spare op til det hele inden.

Her er det så mine skønne svigerforældre kommer ind i billedet. De havde nemlig snakket om, at vi kunne jo holde reception hjemme i deres have! Vi sagde at de jo altså lige skulle vide, at der nok så ville komme 150 mennesker - men det var helt ok for dem.

Så nu er planen, at vi rykker velsignelsen til kl 13 - derefter reception for alle mand hjemme i svigernes have. Der vil være champagne, frugt og kage.

Efter ca halvanden time her kører vi ud og får taget billeder. Gæster kører til hotellet og kan checke ind fra kl 16. De har derefter tid til at klæde om på værelset og få velkomstdrink kl 17.30 ....

Vi kan nu invitere ALLE til reception og så kun de nærmeste til festen - så jeg føler, at det er et dejligt kompromis og har bestemt ikke dårlig samvittighed overfor nogen...

Dejligt!!

0