Missfrance

House of Brides!

34 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Jeg er blevet en lille smule nervøs, da jeg har bestilt min kjole hos House of brides!

Anledningen til min bekymring er at jeg efterhånden har hørt en hel del dårligt om dem og at de skulle have et dårligt ry...osv i den dur!!! :loveboard:

Jeg har bestilt hos dem, da de er de eneste der har det mærke som min kjole er fra (Maggie Sottero)... og på dette tidspunkt havde jeg intet hørt om dem, hverken godt eller skidt...men tænkte bare at alt jo måtte være i fineste orden når man bestiller igennem en brude forretning?!!

(Og det skal altså også lige siges at jeg indtil videre har fået en fantastisk behandling derinde og har intet at klage over selv)

Jeg er bare interesseret i at høre om andres erfaring med House of Brides...bare så jeg kan blive lidt beroliget og måske klogere på om jeg skal fastholde min bestilling eller ej!!! (har jo betalt depositum på 3000 kr) :thumbsupsmileyanim:

Kh Majken (en meget bekymret kommende brud)

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt min Maggie Sottero derinde, weee!

Altså der er ting der har været gode og ting, der har været knap så gode.

Men alt i alt en rigtig fin oplevelse. Dog var een af ekspedienterne en smule irriterende, da jeg ringede og var bekymret for, om pløsen i ryggen var stor nok (hvilket den ikke var oprindeligt). Så sagde hun sådan noget med, at "at det var i orden, så jeg nu kunne bekymre mig om nogle rigtige ting". Havde virkelig lyst til at sige, at jeg for det første skam havde masser af "rigtige" bekymringer, og at jeg for det andet ikke synes, at det er skabet, at jeg bekymrer mig om min brudekjole, til så mange tusinde, mon kan lukkes. Men ja, den slags tænker man først, når man har smækket røret på.

Men kvaliteten af kjolen og deres syerskes håndværk er 100% i orden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt min Maggie Sottero derinde, weee!

Altså der er ting der har været gode og ting, der har været knap så gode.

Men alt i alt en rigtig fin oplevelse. Dog var een af ekspedienterne en smule irriterende, da jeg ringede og var bekymret for, om pløsen i ryggen var stor nok (hvilket den ikke var oprindeligt). Så sagde hun sådan noget med, at "at det var i orden, så jeg nu kunne bekymre mig om nogle rigtige ting". Havde virkelig lyst til at sige, at jeg for det første skam havde masser af "rigtige" bekymringer, og at jeg for det andet ikke synes, at det er skabet, at jeg bekymrer mig om min brudekjole, til så mange tusinde, mon kan lukkes. Men ja, den slags tænker man først, når man har smækket røret på.

Men kvaliteten af kjolen og deres syerskes håndværk er 100% i orden.

Ihhh det var rart at høre at der er andre end mig der har købt derinde....fik helt koldsved af alt det negative jeg har læst! :loveboard:

Dejligt at høre at du har haft en forholdsvis god oplevelse og at kjolen er som den skal være! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har fået kjolen hjem, så jeg er ikke nervøs mere. Men hvad har du da hørt om dem? Altså udover det med de dyre skrædderi-priser?

Hvis du gider at sende en PM med det - er ret sikker på, at vi ikke må dele negative erfaringer herinde på BK offentligt.

Har sendt dig en PM! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt for sent at komme med følgende oplysning; Men Godiva i Taastrup var i Aftenshowet for et par dage siden, og de fortalte blandt andet at de har fået lov til at forhandle Maggie Sottero. Men på den anden side så er det vist først fra sommer, så det er jo allevel et fedt for jer to.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for linket. Jeg er i DYB chok efter læsningen, og ville, som dig, have mine bekymringer, hvis ikke jeg allerede havde fået kjolen. Nå, jeg skal ikke risikere, at nogen skriver til/om mig fordi jeg siger noget, der sårer et firma, så jeg lukker bare...

Ja jeg blev også ret chokeret...mest fordi jeg selv har haft sådan en god oplevelse derinde, men man bliver jo bare lidt nervøs når man finder sådan en tråd!!!

Og jeg har udelukkende oprettet denne tråd for at høre andres meninger/erfaringer med HOB for at få be- eller afkræftet mine bekymringer!

Ønsker bestemt heller ikke at genere nogen med dette... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også fået min kjole fra HOB. Jeg var rigtig godt tilfreds med betjeningen derinde. Hun var rigtig god til at hjælpe og tænkte meget over at jeg følte mig godt tilpas. Hun sagde sin mening om kjolerne jeg prøvede og nogen jeg overvejede at prøve. Den kjole jeg endte med skal kun lægges op og hun sagde at hvis jeg kendte en der kunne gøre det så ville det være en god ide. Jeg blev dog lidt nervøs da jeg skulle hente kjolen for de kunne ikke finde den til at starte med - heldigvis havde de bare fået hængt den et forkert sted.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv købt kjole derfra, men har været derinde 3 gange, både i Tåstrup og på Rådhuspladsen. Og jeg må sige at jeg på intet tidspunkt oplevede noget dårligt..

Servicen, specielt på Rådhuspladsen var helt utrolig. Hun var bare perfekt, fra ende til anden. For mig virkede hun som en veninde der hjalp til. Jeg var dybt målløs.

Da jeg havde forelsket mig i en kjole opdagede vi til min rædsel at den var over dobb så dyr som mit budget lå på.

Den søde pige ringede til sin chef og jeg fik faktisk 2500kr nedslag på prisen.

Det var ufatteligt sødt af hende, på trods af at jeg stadig ikke kunne klare det med mit budget, desværre.

Jeg har faktisk tænkt mig, da hun snart går på barsel, at gå ned med en blomst og takke hende for den ufattelige gode behandling og hendes måde at være på. Den dag jeg brugte derinde, var den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft i en forretning.

Hun gjorde min brudekjole-prøve oplevelse til et kæmpe hit.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger...

Tusind tak for jeres positive ord om HOB...det har beroliget mig lidt! :loveboard:

Jeg har nemlig også selv været i HOB på Rådhuspladsen 2 gange og har fået den mest fantastiske service derinde...så kun give jer ret i at det er en skøn butik at prøve kjoler i!!!

Den kritik jeg har læst/hørt er at folk ikke får deres kjoler til tiden, samt oplevelser med dårlig syning af kjoler, forkerte størrelser der er kommet hjem osv....så nu håber jeg bare at min kjole kommer hjem i den rette størrelse, inden brylluppet (er jo heldigvis i god tid) og at kjolen lever op til Maggie Sotteros ry.... :thumbsupsmileyanim: ...hvis alt dette går i opfyldelse, jamen så har House of Brides været den ultimative bedste oplevelse, set ud fra den service jeg har fået indtil nu!!! :cheerleader3:

Men vil stadig gerne høre andres erfaringer, så skriv endelig!!!

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har købt min kjole hos HOB og fået en helt igennem professionel behandling. Jeg købte allerede min kjole i November sidste år og ringede ind i Januar for at høre om jeg kunne komme ind og prøve den. Der var ingen problemer, jeg var hjertelig velkommen til at kigge forbi så mange gange jeg havde lyst og jeg måtte gerne tage flere familiemedlemmer med :loveflag:

Jeg var så derinde sidste lørdag for at kigge på skjorte til min kommende mand og det var den samme pige der ekspederede os. Og hun kunne sku kende mig OG huske min kjole!!! :)

Det syntes jeg sku er imponerende og det viser at de tager sig tid til deres kunder.

Hun kunne også huske at vi ikke havde købt min kærestes jakkesæt der men at det var en smalt sort et osv... og hun syntes egentlig ikke at de havde dem skjorte vi var ude efter, så hun syntes at vi skulle lede lidt videre.

Elsker sælgere der ikke prøve at sælge mig deres døde mormor:cheerleader3:

Der følger en dragtpose med (hvilket åbenbart ikke er standard alle steder. Det er sku ringe :griner:- ) og min skrædderiregning skulle jeg regne med blev omkring 2000,- Og så bliver kjolen lagt op, og ind og der bliver syet en dansestrop i. Ved ikke om det er dyrt?

Jeg kender ikke til de specifikke dårlige oplevelser, men min opfattelse er at der ofte ikke skal særlig meget til for at skabe en negativ stemning omkring en forretning når man arbejder så besværlige kunder som zillaer :rolleyes:

Men min erfaring derinde fra har ihvertfald været super god og rigtig professionel.

Malou

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Da jeg skulle købe min brudekjole blev jeg frarådt af RIGTIG mange at købe hos House of Brides (både i deres Tåstrup og KBH afdeling)

eksempel: For få år siden skulle min søster og jeg ud og hente hendes kjole 3 uger inden brylluppet.... meeen...

DE KUNNE IKKE FINDE DEN!

Vi endte med at måtte gå og komme igen... til sidst efter meget lang tid søgen fandt de kjolen. De havde kommet til at hænge den ud i butikken så der var flere der havde prøvet den helt nye kjole min søster skulle bruge ... øv... der var revet et hul i slæbet ...

De beklagede mange gange og sørgede for at den blev fin.

Jeg var altså meget i tvivl da jeg så skulle købe min, men valgte at gå derind og få min egen erfaring (og så har de et kæmpe udvalg af kjoler)

Jeg kommer ind i butikken og så er det kun 20 årige ekspedienter med anden etnisk baggrund samt en type musik rungende ud af højtalerne jeg kun hører når jeg er på ferie i tyrkiet....

Nu skal ovenstående VIRKELIG ikke forståes som racistisk eller noget. Men det er nu ikke hvad jeg havde forestillet mig om HOB :smilie_oster03:

Jeg fik en ekspedient ved navn Sanna og hun var FANTASTISK!!!!!! :respekt:

Hun sagde sin mening hele vejen igennem og sagde med det samme når jeg trak en kjole ud jeg ville prøve, at den ikke ville klæde mig.... èn af gangene fik jeg hende overtalt... og ja... kan kun sige at jeg måtte give hende ret... hihi

Jeg havde brug for en som var kritisk og vejledende og én som kunne se min stil/personlighed og få det til at skinne gennem kjolen - og det gjorde hun!!!

Efter at jeg havde været hos HOB på rådhuspladsen kørte vi op til BrideFashion.... Her var det en hel anden type service jeg fik. Ekspedienten var uddannet skrædder og designer og hjalp mig på en hel anden måde. Men jeg følte ikke at hun forstod mig på samme måde. Jeg endte med at stå i det største skrud som slet ikke var mig... og jeg gik faktisk derfra sådan lidt slukøret....

I de fleste brudekjoleforretninger hænger kjolerne i plastic... det gør de dog ikke hos HOB og det kan jeg godt lide... det virker mere ekslusivt og lækkert.

Well, Jeg endte så med at købe den ALLER FØRSTE kjole som jeg prøvede og jeg fandt med Sanna hos HOB. Da jeg skulle hente kjolen prøvede jeg et slør som fik tårene til at trille ned ad kinderne.... det var prikken over i'et.... Problemet var at jeg ikke havde råd. Ejeren sagde bare til mig at nu skal jeg bare gå hjem og tænke over det og se om jeg kan få råd og så lægger hun sløret til side til mig i et par uger, for det slør var ment til mig :griner:-

Det var bare SÅ SØDT sagt af hende!!! Virkelig top service!!

Min dejlige mor valgte at hjælpe lidt til den måned så jeg ku få sløret... pris 2200 kr.) Da jeg så skal hente det kan de F"#(&"(#& ikke finde sløret!!!

Jeg sad og blev mere og mere og mere og mere RØD i hovedet... fordi hende ekspedienten bare kom ligegyldigt ned, kastede lidt med armene og sagde: "ja, jeg kan ik finde det, så det er der ik noget at gøre ved"....

Jeg sagde til hende at det bare ik var godt nok... og jeg skulle liiiiige til at blive en "bridezilla" til der stod 3 andre ekspedienter og spurgte til sløret - og pludselig var alle igang og så fandt de det alligevel efter 45 minutters leden....

Dét som jeg prøver at fortælle med ovenstående historie at det kommer meget an på hvem man er som person og hvilken service man ønsker. Hos HOB vejleder de utrolig meget og du får deres mening, hvilket jeg sætter stor pris på. De lever trods alt af dette... Hvorimod nogle af de andre steder følte jeg lidt at jeg blev talt efter munden for at de bare kunne få solgt en kjole.....

Dernæst så kommer det også meget an på ekspedienten. Vi er alle mennesker og kan have en dårlig dag - dog skal dette ikke gå ud over andre. Men der kan altså ske fejl. Jeg fik en ret dårlig oplevelse hos HOB med én ekspedient's ligegyldige attityde, men alle de andre piger derinde ydede bare en kanon service at det opvejde den dårlige...

Jeg kan kun varmt anbefale House Of Brides! Hvis jeg skulle købe en brudekjole igen så ville jeg tage derind og købe den igen - jeg ville ikke være et sekund i tvivl...

hmm... bliver dog nødt til at nævne at jeg altså har taget kjolen hjem til min søster og hænge da jeg ikke tør at samme hændelse skal ske med min kjole som med hendes :help: hihi... men man er vel altid lidt overforsigtig.. og det har nu som sådan ikke noget med at gøre med at det var dem som mistede min søsters... jeg tror jeg havde gjort det alligevel....

Et lille råd... de er gode til at tale pris med.. jeg fik min kjole 40% ned....

De fik mig til at føle mig SÅ speciel den dag og de fandt den perfekte brudekjole til mig... Jeg forlanger hverken mere eller mindre :unsure:

Så go for it!!!

Kh D

Redigeret af DeniseD
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så fortælle at min kommende svigerinde var inde på rådhuspladsen for en måneds tid til 1½ siden for at forhører sig, evt bestille tid etc. Hun fik afvide at hun var alt for sent ude og det egentlig var ligegyldigt med at bestille tid for de kunne alligevel ikke nå at bestille en kjole hjem til hende..

hun er en str 36 og skal giftes 1. August..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan så fortælle at min kommende svigerinde var inde på rådhuspladsen for en måneds tid til 1½ siden for at forhører sig, evt bestille tid etc. Hun fik afvide at hun var alt for sent ude og det egentlig var ligegyldigt med at bestille tid for de kunne alligevel ikke nå at bestille en kjole hjem til hende..

hun er en str 36 og skal giftes 1. August..

What!!!! Ej det kan da ikke være for sent at gå ud og shoppe brudekjole ca et halvt år før bryllup???

Ok det giver ihvertfald ikke et positivt indtryk.......hmmmmmm!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke købt kjole hos HOB men var inde og prøve kjoler i butikken på Rådhuspladsen. Jeg fik fantastisk god service af Karina hele vejen i gennem.

Hende der åbnede døren om morgenen var dog hamrende sur og kunne ikke engang sige godmorgen. Var det hende, der havde skulle ekspederet mig, var jeg gået med det samme igen.

Så ja, det kommer vist an på, hvem man bliver ekspederet af, men det er nok ikke kun i HOB.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en kjoleprøvning derinde. Ekspedienten var sød og oplevelsen var alt i alt positivt. Dog følte jeg mig en anelse presset og havde jeg ikke haft en stærk ryggrad kunne jeg nemt være kommet hjem med en kjole jeg var blevet rigtig ked af. Så vær opmærksom på det og tænk dig om, også selvom de gode tilbud ingen ende vil tage :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var også inde hos HoB ved rådhuspladen - havde en tid kl. 10, hvor de jo egentlig åbner... Men kl. blev 10.10 før der kom nogen og låste op! Det var lidt mærkeligt og det tæller ned i min bog!

Jeg sagde jeg gerne ville prøve lidt forskelligt og viste nogle billeder af, hvad jeg gerne ville prøve... Men hun fandt de samme typer kjoler hele tiden!

Den første kjole viste sig dog at være KJOLEN, men købte den dog ikke, selvom jeg blev lovet rabbatter i massevis, hvis jeg købte med det samme... Dagen efter var jeg i Nicolai ved Nørreport st, hvor servicen var langt bedre ;)

Som sagt viste den første kjole hos HoB at være sagen, men jeg købte den over nettet i England i stedet og sparede 7500 kr :respekt::griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer