Missfrance

Tvivl om kjolevalg!!!

38 indlæg i dette emne

Neeeeeeejjjjjj Hvor er din Maggie kjole smuk!!!!

Bare vent: Nå r først du får kjolen hjem, så kan det garanteret slet ikke være andre kjoler en liiiiige netop dén!

Så kan du hele tiden gå og kigge på den og alle de smukke detaljer

(Og så ville jeg også lade være med at kigge for meget på andre kjoler)

Stort tillykke med den smukke kjole. Du bliver rigtig glad for den når du allerede har haft alle disse dejlige følelser for den :)

Taaaak :loveflag:

Ja jeg glæder mig også helt vanvittigt til at se den i virkeligheden og så HÅBER jeg meget at den lever op til mine forventninger!

I så fald kan det kun blive DEN kjole!!!! :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Blander mig lige.

Alle kjolerne er super fine, men din Maggie kjole har bare noget mere originalt over sig. Det er nogle fantastiske detaljer der er på dem.

personligt syntes jeg at jeg får den der kedelige følelse af at have set modellen før. Jeg syntes ikke de er nær så nyskabende som Maggie-kjolen.

Og hvis du er en str. 34-36 kommer din kommende mand jo til at styrte dig i møde inde i kirken hvis du kommer svansende ind i den kjole!! :rolleyes:

Jamen dejligt at du blander dig... :) ...har brug for alt den respons jeg kan få! ;)

Du skriver faktisk det som jeg selv har tænkt hele tiden...jeg synes nemlig også at Maggie-kjolen er original og anderledes på den bedst tænkelige måde! (desværre er det nok også det der skabte den nagende tvivl, da jeg blev lidt nervøs for om den var for lidt brudekjoleagtig???)

Men det kan jeg godt se nu at den ik er...der er rigelig brudekjole over den, til min smag! :loveflag:

Jeg håber også at den falder i min mands smag...men han må nu gerne blive stående hvor han skal, så kan han lave en Frederik istedet!!! ;)

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes, at det er super synd for dig, at du nu oplever tvivl - som dog er ret almindeligt... måske fordi det føles så definitivt, at man betaler depositum; pludselig er alle muligheder i forhold til at kunne vælge og vrage mellem de fantastiske kjoler ikke længere åbne.

Der vil altid dukke nye kjoler op, fx i samme snit og som også passer ens smag, og jeg har da tænkt flere gange: "Hov, den ville jeg gerne have haft prøvet inden jeg bestemte mig", men det er jo også fordi vi hele tiden bliver præsenteret for nye annoncer og nye butikker. Jeg har ikke villet kigge på eller prøvet andre kjoler efter at jeg betalte min; selvom jeg elsker den, kender jeg mig selv godt nok til at vide, at jeg kunne blive vild med andre kjoler (har købt fem par brudesko...).

Jeg kan godt forstå, at du har lidt frygt, nu hvor du ikke har prøvet kjolen. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg, at du skal holde fast i den indledende forelskelse i kjolen og tænke på, at det var din gut feeling, der valgte for dig. At du turde kaste dig ud i det, fordi du bare blev forelsket. Ud fra dine billeder synes jeg, at det ser ud til, at du vil se smækkerlækker ud i alt, så vent med at bekymre dig om kjolen, før du står med den og rent faktisk kan tage stilling til det. Hvad angår havfrueform, så prøvede jeg selv mange i det snit, og var overrasket over, at det netop var meget nemt at gå rundt i dem (faktisk nemmere end de kæmpe skrud).

P.S. Er det ikke et tegn fra oven, at din Maggie kjole hedder "Chance"?

Hej Forår2009

Ihh er lige ved at tude over det du skriver, fordi det er så rammende...jeg har netop tænkt MEGET over navnet på kjolen i forbindelse med at jeg blev forelsket i den....jeg drømte rent faktisk om den mange gange og havde endda mareridt om at den pludselig var gået ud af produktion....og jeg er netop sådan en type der er lidt overtroisk og tror på "tegn" af den ene eller anden slags...så netop navnet, var det der gjorde at jeg var sikker på at jeg skulle tage "Chancen" og bestille denne fantastiske kjole! (også selvom jeg ved at det er laaaaang tid i forvejen og at der endda kommer 2010 kollektioner ud, inden mit bryllup!) :biggrin:

Jeg har også besluttet at jeg ikke vil prøve flere kjoler og helst heller ikke kigge for meget...for jeg er desværre også èn som hurtig bliver træt af noget og skal finde på noget nyt!!! :griner:-

Det er også bare fordi det er så mange penge man betaler for en kjole man ikke har set....så ville blive SÅ ked af, hvis den slet ikke lever op til mine forventninger i virkeligheden! :griner:-

Så ja jeg har virkelig taget en "CHANCE" med den kjole! ;)

Kh Majken

For mig at se så har du lige selv svaret på dit eget spørgsmål og endda også givet en rigtig god forklaring på din usikkerhed omkring kjolen.

Den kjole er gude smuk og er du et lilel nips der kan være i den.. Så siger jeg YOU GO GIRL!!

Jeg elsker selv Maggie Sotero, hun laver de mest fantastiske kjoler og havde jeg råd, ville jeg virkelig gerne have haft en ægte Maggie på.

jeg tror ikke du skal være nervøs, jeg er sikker på at når du først har den på så er den en drøm.

Ja du har ret...jeg ELSKER jo maggie-kjolen og synes også at hun laver de mest fantastiske kjoler (hun forstår virkelig hvordan man gør en kvindekrop endnu smukkere end den er i forvejen ;) )

Jeg KAN heller ikke give slip på den, så jeg må bare slå koldt vand i blodet og håbe på at den er præcis som jeg drømmer om!!!

Tusind tak for dit svar...det var en stor hjælp for mig!!! :)

Ingen årsag..det er jo det vi er her for ikke?? hehe

Bitter erfaring har lært mig at den første indskydelse er som regel den rigtige. og så kommer den lille djævel til usikkerhed og blander sig hvor den ikke har forstand. Den skulle graves ned i et stort dybt hul eller sendes til månen med en raket.

En kvindes intuition tager aldrig fejl, men om vi vælger at følge den er en anden sag. :loveflag:

Jeg er sikker på kjolen er alt hvad du ønsker.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er også faldet for en Pronovias kjole. Den har ligesom dine Pronovias'er havfruefacon og jeg synes at den er helt fantastisk.

Kender flere der er gift i havfruekjoler, og de har ikke haft noget problem med hverken toiletbesøg eller bevægelighed. Det er nok ligeså besværligt hvis det er en kjole med fyld -har i hvert fald nogle rigtig gode og sjove billeder af et par veninder der forsøger at få vores brud bakset på toilettet med skørter og tyl om ørene :loveflag:

Alle dine kjoler er super smukke, så det er nok mere et spørgsmål om hvordan de sidder på dig, og hvordan du føler dig tilpas i dem. Min "hjælper" fra HoB sagde noget rigtig til mig da jeg var der inde... du ved at det er den "rigtige" når du har den på... det synes jeg var noget biiiip biiiip... lige indtil jeg stod i DEN!! (har vedhæftet et billede af min Pronovias. Formatet er vist ikke helt korrekt, men det er min første "handling" herinde :rolleyes:

Held og lykke,

Mia

NØØØØØØØØØØØJ hvor er den smuuuuuuuuuk....kan godt forstå at det er KJOLEN...det er lige mig!!! Den har jeg "heldigvis" overset....indtil nu! ;)

Er den fra den nye kollektion?

Tak :) Den er også en drøm. Faldt helt i staver, da jeg fik den på første gang, og stillede mig op foran spejlet.

Kjolen hedder Rabat (ikke det bedste navn....). Den er købt hos House of Brides på Rådhuspladsen. Den hang på en gine da jeg kom ind i butikken første gang. Du kan altid ringe til hovedkontoret i Tåstrup, og spørge om de har kjolen begge steder. Sig til hvis du har brug for mere info.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Blander mig lige.

Alle kjolerne er super fine, men din Maggie kjole har bare noget mere originalt over sig. Det er nogle fantastiske detaljer der er på dem.

personligt syntes jeg at jeg får den der kedelige følelse af at have set modellen før. Jeg syntes ikke de er nær så nyskabende som Maggie-kjolen.

Og hvis du er en str. 34-36 kommer din kommende mand jo til at styrte dig i møde inde i kirken hvis du kommer svansende ind i den kjole!! :)

HELT enig var også min kommentar. Jeg syntes Maggie kjolen klart er flottest men udover det også lidt mere nyskabende og ikke noget "alle har på" i Dk!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

Blander mig lige.

Alle kjolerne er super fine, men din Maggie kjole har bare noget mere originalt over sig. Det er nogle fantastiske detaljer der er på dem.

personligt syntes jeg at jeg får den der kedelige følelse af at have set modellen før. Jeg syntes ikke de er nær så nyskabende som Maggie-kjolen.

Og hvis du er en str. 34-36 kommer din kommende mand jo til at styrte dig i møde inde i kirken hvis du kommer svansende ind i den kjole!! :loveflag:

HELT enig var også min kommentar. Jeg syntes Maggie kjolen klart er flottest men udover det også lidt mere nyskabende og ikke noget "alle har på" i Dk!

Anna

Tak for det...er også efterhånden blevet overbevist om at jeg skal holde fast i min beslutning! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender så godt din problemstilling, men stå 100 % ved dit valg, jeg vil vædde med at hvis du byttede den og kiggede efter andre så ville du stadig have Maggien i tankerne. Det skete for mig. Jeg var ude og kigge for sjov og faldt for den smukkeste kjole allerede i juni sidste år, altså godt et år inden jeg skulle giftes. Jeg var så sikker da jeg købte den, men da jeg kom hjem og så alle de andre så blev jeg i tvivl. Det resulterede i at jeg en uge efter byttede den og fik pengene tilbage, for hvad nu hvis jeg finder en smukkere kjole eller kan få den billigere?? Jeg tjekkede alle steder på nettet og uden held. 2 uger efter tager jeg ind i en brudebutik og prøver jeg ved ikke hvor mange kjoler, alle flotte, men jeg tænkte konstant på min Hawai :bearhug: Det resulterede i at jeg ringede til brudebutikken og spurgte om de havde den endnu og skyndte mig til Tønder og hapse den inden andre fik øjne for den. Så var jeg bestemt sikker, det var bare den og ingen anden.

Nå, så går der et par måneder og jeg er stadig sikker på det skal være den. SÅ pludselig ser jeg en anden herinde der har købt den samme kjole!!!! Det ændrer bare fuldstændig min indstilling, og jeg synes lige pludselig ikke den er så speciel (trode jo i min åndssvage fantasi, at den kjole kun var lavet til mig:-o). Jeg prøver at kigge lidt useriøst på andre kjoler og bliver igen i tvivl om det nu er den. Denne gang beslutter jeg mig så for at prøve den igen, for liiiiige at sikre mig at jeg nu ikke gør noget dumt :heart: Så kommer jeg ned og prøver den og den sidder bare som en drøm!!!! Igen. SÅ var der altså ingen tvivl længere, det var jo selvfølgelig bare KJOLEN. Og siden har jeg ikke været det mindste i tvivl, hver gang jeg ser en anden kjole, kan jeg nemt sige, woooouw den er lækker osv. men det er stadig min kjole der er den smukkeste og bedste for mig!!! Og jeg glæder mig så meget til jeg skal ned og prøve den igen på fredag :bearhug: Jeg tænker ikke engang over at der er andre der har den samme, for selvfølgelig er der det, ellers skulle jeg have valgt en skrædder, men går heller ikke så meget op i det mere, når jeg nu ved at til mig er det den bedste kjole :thumbsupsmileyanim:

Nå, nu kom det til at handle meget om mig, men det var mere for at pensle ud hvor meget jeg kender til den tvivl. Men som jeg har sagt, så får du sikkert også den følelse af at det bare ikke kan være nogen andre. Personligt synes jeg helt klart du skal beholde din Maggie, den er meget mere speciel og lækker end de andre :biggrin: Jeg elsker Pronovias, men lige der synes jeg altså du har ramt en der er flottere :balloons:

Jeg håber du kan bruge mit indlæg til noget og at jeg ikke kedede dig alt for meget :cheerleader3:

Jeg er spændt på at høre resultatet :griner:-

Redigeret af Najabach
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes Pronovias kjole nr 2 er meget smuk, men synes din Maggie er fantastisk :thumbsupsmileyanim::biggrin:

Synes helt bestemt du skal holde fast i din første indskydelse. Du bliver garanteret en meget smuk brud i den.

Den der særlige følelse i maven, behøver ikke nødvendigvis at komme. Det gjorde den hverken for mig eller min niece. Ikke før vi stod med hele udstyret på og stylingen var i top. Først da, bankede hjertet vildt og jeg synes det var den smukkeste brudekjole i hele verden jeg havde fået på. Det samme gjorde sig gældende for min niece, da hun fik sin kjole på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kender så godt din problemstilling, men stå 100 % ved dit valg, jeg vil vædde med at hvis du byttede den og kiggede efter andre så ville du stadig have Maggien i tankerne. Det skete for mig. Jeg var ude og kigge for sjov og faldt for den smukkeste kjole allerede i juni sidste år, altså godt et år inden jeg skulle giftes. Jeg var så sikker da jeg købte den, men da jeg kom hjem og så alle de andre så blev jeg i tvivl. Det resulterede i at jeg en uge efter byttede den og fik pengene tilbage, for hvad nu hvis jeg finder en smukkere kjole eller kan få den billigere?? Jeg tjekkede alle steder på nettet og uden held. 2 uger efter tager jeg ind i en brudebutik og prøver jeg ved ikke hvor mange kjoler, alle flotte, men jeg tænkte konstant på min Hawai :denmarkflag: Det resulterede i at jeg ringede til brudebutikken og spurgte om de havde den endnu og skyndte mig til Tønder og hapse den inden andre fik øjne for den. Så var jeg bestemt sikker, det var bare den og ingen anden.

Nå, så går der et par måneder og jeg er stadig sikker på det skal være den. SÅ pludselig ser jeg en anden herinde der har købt den samme kjole!!!! Det ændrer bare fuldstændig min indstilling, og jeg synes lige pludselig ikke den er så speciel (trode jo i min åndssvage fantasi, at den kjole kun var lavet til mig:-o). Jeg prøver at kigge lidt useriøst på andre kjoler og bliver igen i tvivl om det nu er den. Denne gang beslutter jeg mig så for at prøve den igen, for liiiiige at sikre mig at jeg nu ikke gør noget dumt :denmarkflag: Så kommer jeg ned og prøver den og den sidder bare som en drøm!!!! Igen. SÅ var der altså ingen tvivl længere, det var jo selvfølgelig bare KJOLEN. Og siden har jeg ikke været det mindste i tvivl, hver gang jeg ser en anden kjole, kan jeg nemt sige, woooouw den er lækker osv. men det er stadig min kjole der er den smukkeste og bedste for mig!!! Og jeg glæder mig så meget til jeg skal ned og prøve den igen på fredag :denmarkflag: Jeg tænker ikke engang over at der er andre der har den samme, for selvfølgelig er der det, ellers skulle jeg have valgt en skrædder, men går heller ikke så meget op i det mere, når jeg nu ved at til mig er det den bedste kjole :cheerleader3:

Nå, nu kom det til at handle meget om mig, men det var mere for at pensle ud hvor meget jeg kender til den tvivl. Men som jeg har sagt, så får du sikkert også den følelse af at det bare ikke kan være nogen andre. Personligt synes jeg helt klart du skal beholde din Maggie, den er meget mere speciel og lækker end de andre :cheerleader3: Jeg elsker Pronovias, men lige der synes jeg altså du har ramt en der er flottere :denmarkflag:

Jeg håber du kan bruge mit indlæg til noget og at jeg ikke kedede dig alt for meget :denmarkflag:

Jeg er spændt på at høre resultatet :denmarkflag:

Har lige fundet denne tråd frem igen og har slet ikke set alle de besvarelser der er kommet. :denmarkflag:

Men tusind tak for din lange besvarelse, synes bestemt ikke at det er kedelig læsning....og det er jo præcis det samme der foregår inde i mit hoved, så det hjælper at læse at du til sidst fandt ro og stolede på din første fornemmelse...jeg har også valgt at holde fast i min Maggie og så prøve at lade være med at kigge for meget på andre kjoler! :denmarkflag:

Forhåbentlig kommer den hjem i løbet af sommeren og jeg glæææææder mig SÅ meget til at få den på første gang....dog ved jeg allerede nu at den skal lægges ind hist og pist, da jeg er en str 36 nogle steder :denmarkflag: og en 34 andre steder! Derfor har vi bestilt den i str 36, da det åbenbart er nemmere at sy ind end ud! :denmarkflag:

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et stort tak til alle jer som har gidet at hjælpe mig igennem denne krise, det har været en STOR hjælp! :cheerleader3:

Jeg har valgt at holde fast i min Maggie-kjole...jeg bliver nødt til at stole på min mavefornemmelse, da jeg ellers aldrig ville finde ro!

Jeg kan næsten ikke vente til jeg skal have den på for første gang....og jeg krydser fingre for at den er lige så fantastisk i virkeligheden og på mig, som den er på billedet!

Jeg lover at jeg husker kameraet når dagen kommer, så i kan få den at se "in action"!!! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer